آموزش آرایش عروس

حالت شب

زمانی که روز عروسی فرا می رسد معمولا بزرگترین دغدغه برای عروس چگونگی آرایش موها و صورت او می باشد. از این رو آموزش آرایش عروس خیلی اهمیت پیدا میکند زیرا باید گفت این که در نهایت مدل موها و آرایش و زیبایی عروس به چه صورت می شود بحث اصلی میان مهمانان مجلس عروسی می باشد. ما یعنی تیم فارسی خوان در اینجا چند کار را که باید هر آرایشگری برای زیباتر کردن عروس خود انجام دهد را بیان کرده ایم که با توجه کردن به این نکات مطمئن باشید که در نهایت عروسی زیبا با چهره و نگاهی کاملا جدید و خاص خواهید شد.

آموزش آرایش عروس

این روزها عروس ها ترجیح می دهند آرایش صورت آنها طوری انجام گیرد که برای یک مدت طولانی ثابت بماند و از بین نرود . بنابراین ما شما را با یک تکنیک آرایش جدید که شبیه به یک تاتو دائمی می باشد آشنا می کنیم. این روش که کاملا تخصصی می باشد کمک می کند تا برای طراحی ابرو ، چشم ورنگ لب فقط از یک سوزن استریل استفاده کنید و سپس آرایش را به مانند ایجاد خال کوبی ادامه دهید.

هنرمندان بزرگ آرایشگر در این روش از یک سوزن برای پر کردن رنگ یا افزایش حجم یک نقطه خاص از صورت استفاده می کنند . رژ لب به صورت دائم روی لب باقی می ماند و باید گفت همه چیز حتی رنگ ابرو و خط چشم هم تا مدت های طولانی که غیر قابل باور است از بین نخواهد رفت .

آرایشگر باید به رنگ و مزاج پوست و فرم و حالت صورت توجه کند و نوع مناسب مدل آرایش را برای عروس انتخاب کند، به عبارت دیگر هر صورت آرایش مخصوص به خود را می خواهد. آرایش نوعی متعادل سازی است و این موضوع مستقیما به مهارت آرایشگر وابسته است.

عروس1

آرایش عروس یکی از مهم ترین خدمات آرایشی در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. آرایشگر عروس لزوما باید در خصوص گریم که شامل آرایش صورت و چهره می باشد و همچنین در موارد دیگر آرایشگری از جمله آرایش ناخن ها، آرایش مو و آرایش بدن مهارت کافی داشته باشد.

آرایشگر عروس از حرفه های حساس آرایشگری می باشد زیرا باید از تمامی فوت و فن های مربوط به زیبا سازی بانوان آگاهی و مهارت های لازم را داشته باشند تا با استفاده از سلیقه شخصی عروس و تجربه خود بهترین سبک آرایشی را برای عروس انتخاب و پیاده سازی نمایند.

دنیای آرایش دنیای وسیعی از نکات و ترفندهاست که شاید در آن گم شوید. بدونیم با این تصاویر اینفوگرافیک به شما کمک می کند تا بتوانید در میان این ترفندهای آرایشی بی نقص و کامل داشته باشید.

ترجیحا
همیشه سعی کنید به گونه ­ای آرایش کنید که علاوه بر زیبا کردن چهره تان را طبیعی نشان دهد.

اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد. باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود کار کنید. با روش های درست آرایش کردن، می توانید عیوب خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید.

عروس4

مراحل آماده سازی پوست برای آرایش عروس

گام اول استفاده از فونداسیون یا کرم پایه است. بدین صورت که مقداری کرم را به گونه، بینی، چانه و پیشانی میزنید. سپس با انگشت یا پد، کرم را کاملا روی صورت پخش کنید. به زیرابرو، نزدیک خط رشد مو و اطراف خط بینی توجه کنید.

گام دوم کانسیلر است.بدین صورت که مقداری کانسیلر را به قسمتهایی که نیاز به پوشانده شدن دارند بزنید. به آرامی با یک پد مرطوب یا با انگشت پخش کنید.

همچنین بخوانید : فرق کرم پودر و کانسیلر

گام سوم کرم پودر است. کرم پودر یا پنکیک را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس روی گونه ها و بینی و چانه بزنید. برای اینکار میتوانید از اسفنج یا برس استفاده کنید.

عروس2

نحوه آرایش چشم برای آرایش عروس

برای چشم های ریز:

  • روی پلک بالا سایه روشن بزنید و به سمت ابرو ها ترکیب کنید.
  • زیرابرو ها سایه با تون صورتی بزنید ترکیب کنید.
  • روی چین پلک سایه تیره بزنید.
  • به گوشه داخل چشم مداد سفید بزنید
نکته
سایه صدفی و صورتی روشن چشم را روشن تر نشان میدهد.

برای چشم های پفی:

  • زیرابروها و روی خط مژه سایه روشن بزنید.
  • لبه های سایه را ترکیب کنید.
  • روی خط مژه پایین مداد تیره بزنید.
  • روی پلک بالا سایه بی رنگ و مات بزنید.
نکته
روی پلک بالا هیچوقت سایه تیره نزنید.

برای چشم های گود:

  • روی پلک بالا سایه روشن بزنید.
  • روی استخوان ابرو سایه بی رنگ و مات بزنید.
  • با سایه روشن گوشه داخلی چشم را هایلایت کنید.
نکته
یا خط چشم نزنید یا فقط خط چشم باریک بکشید.

برای چشم های برجسته:

  • زیر ابرو ها سایه روش بزنید.
  • روی پلک بالا را کامل سایه بی رنگ و مات بزنید.
  • روی خط مژه بالا و پایین سایه تیره بزنید.
نکته
سعی کنید روی تمام پلک فقط سایه روشن نزنید.
همچنین بخوانید : شینیون های ۲۰۱۹

برای چشم های نزدیک به هم:

  • روی پلک بالا و زیر ابرو سایه روشن بزنید.
  • گوشه داخلی چشم را سایه سفید بزنید.
  • به گوشه خارجی چشم ها سایه سفید بزنید و ترکیب کنید.
نکته
گوشه داخلی چشم را تا جایی که میتوانید روشن کنید و بیشتر به گوشه خارجی مژه ها ریمل بزنید.

برای چشم های با فاصله:

  • به پلک بالا سایه بی رنگ بزنید و به بالا ترکیب کنید.
  • به زیر ابرو ها سایه روشن بزنید.
  • در گوشه داخلی سایه تیره بزنید و ترکیب کنید.
نکته
در مزه های پایینی بیشتر به وسط مژه ها ریمل بزنید.

عروس3

برای مشخص کردن سر ابرو یک خط عمود از گوشه بینی تا سر ابرو بکشید. این کار را میتوانید با مداد هم انجام دهید. برای مشخص کردن انتهای ابرو یک خط به موازات گوشه خارجی چشم بکشید. برای کمان ابرو هم یک خط از روی مردمک چشم رد کنید.

برای هایلایتر بدانید که

  1. پیشانی را برجسته میکند.
  2. بینی را باریک میکند.
  3. لبها را برجسته میکند.
  4. چشم هارا باز میکند.
  5. گونه ها را برجسته میکند.
  6. چانه را برجسته میکند.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام