بیوگرافی بیل گیتس

حالت شب

در رسانه های و سایتهای مختلف عناوین متعددی برای بیوگرافی بیل گیتس به کار برده اند . کارآفرین، بازرگان، خیّر، سرمایه‌دار، نیکوکار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی . اما تیم فارسی خوان فقط یک کلمه به شما برای توصیف مدیر مایکروسافت بکار میبرد، و آن توصیف هم چیزی نیست جز انسانی که قدر زمان را میداند. از زندگی شخصی او گرفته تا فعالیت های او همگی زندگی نامه شخصی را برایمان بازگو میکند که ازتاثیرگذارترین انسانهای قرن حاضر است. بیاید با فارسی خوان همراه باشید تا با سبک زندگی این کارآفرین نمونه آشنا شوید.

قانونهای بیل گیتس

  1. زندگی اهمیتی به اعتماد به نفس شما نمیدهد. همین امروز شروع کنید و به شکستهایتان توجه نکنید.
  2. زندگی عادلانه نیست؛ به آن عادت کنید و منتظر نباشید چیزهایی که فکر میکنید سزاوارش هستید به شما بدهد.
  3. شان شما،وابسته به زیروروکردن همبرگر نیست، غرورتان را کنار بگذارید
  4. پس از تحصیلات، کسی به شما حقوق ماهیانه نخواهد داد
  5. اگر شماگم شدید تقصیر والدینتان نیست؛ دست از سرزنشو گله بردارید.
  6. اگر فکرمیکنید معلم شما سختگیر است پس منتظر رئیستان باشید
  7. در سرکار کسی مجبور نیست برای شما وقت بگذارد و اصلاحتان کند. اگر اشتباه کنید به سرعت اخراج میشوید.
  8. والدین شما چیزهایی میدانند که شما نمیدانید.
  9. آنچه در تلویزیون و برنامه های آن میبینید به هیچوجه زندگی واقعیتان نیست.
  10. مدرسه ممکن است با برنده و بازنده یکسان برخورد کند ولی زندگی نه
  11. من سختترین کارها را به تنبلترین افراد میسپارم.چون این افراد بهترین و ساده ترین راه را میابند.
  12. هرگز اجازه ندهید که رکود و سکون به سراغتان بیاید.

بیوگرافی بیل گیتس مدیر مایکروسافت

بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان است که دارایی او در حدود ۸۲٫۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌‌ شود.

بیل گیتس که ۱۱ سال متوالی برنده این عنوان بوده و در سن ۴۳ سالگی ثروتمندترین مرد جهان بود. او از سن بیست سالگی تاکنون رئیس شرکت مایکروسافت بوده است. گیتس با تغییر شرکتش به نام مایکروسافت و تبدیل آن به یک قطب مهم در صنعت کامپیوتر و استفاده از جایگاه برتر جدید، با در نظر گرفتن این موضوع که برای ایجاد هر تغییر نیاز به تعریف استانداردهای جدید است؛ برای ایجاد بستری جهت رشد بیشتر در برنامه‌ های کاربردی فایده خود را عملی کرد.

بیوگرافی بیل گیتس زندگینامه مدیر مایکروسافت

یکی از عوامل پیشرفت او نوع نگاه اون به مسائل است.

همچنین بخوانید : فعال کردن موس در ویندوز ۷

ابتدا برای شروع در سال ۱۹۷۵ در حالی که هنوز در دانشگاه بود، گیتس برای یک نسخه از زبان بیسیک (Basic) که نوعی زبان اولیه در برنامه‌نویسی کامپیوتر است بار دیگر گروه خود را با پل آلن تشکیل داد. بیل گیتس علاقه خودش را به برنامه نویسی در همان سالهای نوجوانی کشف کرد و با جدیت زیاد پیگیر رشد استعداد خود بود. گیتس در سال ۱۹۷۷ با توجه به آمادگی دنیای جدید تصمیم گرفت که هاروارد را رها کند و به طور تمام وقت در شرکت کوچک نرم‌افزار کامپیوتر که با دوستش تاسیس کرده بود کار کند.

بعدها مایکروسافت با تولید سیستم عامل گرافیکی Windows و محصولات موفق دیگر گامهای بزرگتری بسوی موفقیت برداشت. طبق آخرین آمار بیش از ۹۵ درصد از دارندگان کامپیوترهای شخصی در سراسر جهان از محصولات مختلف مایکروسافت استفاده میکنند.

زندگی نامه شخصی بیل گیتس

ویلیام هنری گیتس‌سوم، مشهور به بیل گیتس (Bill Gates) رئیس و موسس شرکت مایکرو‌سافت، در ۲۸ اکتبر۱۹۵۵ در یک خانواده متوسط و در کنار دو خواهرش در شهر سیاتل امریکا متولد شد. پدر او وکیل دادگستری و مادر او معلم و یکی از اعضای هیأت مدیرهٔ یونایتد وی اینترنشنال (United Way International) بود که در امور خیره نیز فعالیت داشت.

زندگی شخصی بیل گیتس

گیتس تحصیلات ابتدای خود را در مدرسه Lakeside پشت سر گذاشت و در آنجا بود که با کامپیوتر آشنا شد.

گیتس که دانش‌آموزی برجسته و باهوش بود برخلاف بیشتر کودکان باهوش، به نظر می‌رسید که در هر کاری که انجام می‌دهد بی‌نظیر است. بیل گیتس در ژانویه ۱۹۹۴ میلادی با خانم ملیندا فرنچ از کارمندان مایکروسافت ازدواج کرد. ملیندا اهل دالاس در ایالت تگزاس آمریکا است. این زوج دارای سه فرزند به نامهای جنیفر کاترین گیتس (۱۹۹۶ میلادی)، روری جان گیتس (۱۹۹۹ میلادی) و فوب ادل گیتس (۲۰۰۲ میلادی) هستند.

بیوگرافی و زندگی نامه بیل گیتس

در پس این ظاهر تاجرپیشه و پرمشغله بیل گیتس یک قلب مهربان میتپد

او نسبت به فقر جهانی بی تفاوت نیست. خیریه های عظیمی برای کشورهای فقیر آفریقایی به راه انداخته است و در بخشهای سلامت مخصوصا واکسنهای بیماری ها سرمایه گذاریهای عظیمی انجام داده است. در آخرین اقدامهای او با کمک تکنولوژیهای جدید از مدفوع انسان، آب سالم و پاکیزه تهیه کرده و برای کشورهای آفریقایی استفاده میکند.

در اقدامی نمادین برای اطمینان سلامت آب، یک لیوان از آن را در مقابل دوربینها نوشید.

عقاید مذهبی مدیر مایکروسافت

معروفترین مصاحبه او درباره اعتقادات مذهبی او در سال ۲۰۱۴ بود که پاسخ داد:

من با افرادی چون ریچارد داکینز درباره اینکه نوع بشر به ساخت افسانه‌ها احساس نیاز کرده بود موافقم. پیش از اینکه ما شروع به فهمیدن بیماری و آب و هوا و چیزهای مثل اینها کنیم، ما دنبال توضیحات نادرستی برای آن‌ها می‌گشتیم. اکنون در برخی از زمینه‌هایی (نه همه زمینه‌ها) که مذهب برای پر کردن آن‌ها استفاده شده بود، علم پاسخ داده و جاهای خالی را پر کرده است. اما افسانه و زیبایی جهان به‌طور حیرت‌انگیزی شگفت‌انگیز است، و برای اینکه چطور به این حد رسیده است هنوز توضیح علمی وجود ندارد.
گفتن اینکه جهان بواسطه عددهای تصادفی نامنظم ساخته شد، می‌دانید، تقریبا به راستی یک دید غیر سخاوتمندانه به نظر می‌رسد (همراه خنده). من فکر می‌کنم باور به خدا منطقی است اما دقیقا اینکه شما به خاطر این باورتان در زندگی تان چه تصمیمی را به روشی متفاوت بگیرید، من نمی‌دانم.

او بیشتر به دنبال انسانیت و کمک به همنوعان خود است. لذا برای باورهای مذهبی خود حساسیتی به وجود خالق هستی ندارد و هر جایی که تابع اصول اخلاقی باشد را محترم میشمارد.

خود او بارها گفته که راهکارهای اخلاقی کلیسا را ستوده است.

دارایی مدیر مایکروسافت

بر اساس آخرین رتبه بندی انجام شد در مرداد ۱۳۹۷، بیل گیتس با دارایی خالص ۹۵٫۱ میلیارد دلار، دومین فرد ثروتمند جهان به شمار می آید.

یکی از نظریه های جالب او درباره دنیایی امروز است که اعتقاد دارد زندگی انسانها روز به روز در حال بهبود است. این حرف را زمانی گفته است که در سالهای اخیر تنش های منطقه ای و گرمایش جهانی و سیاستهای غلط کشورها در خصوص بر هم زدن آرامش و صلح جهانی، بیداد میکند.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام