زندگینامه آنتونی رابینز

زندگینامه آنتونی رابینز

حالت شب

در زندگینامه آنتونی رابینز می توان فراز و نشیب های زندگی و  همچنین سختی هایی که او برای موفقیت متحمل شده را مشاهده نمود. انتونی رابینز نویسنده و سخنران انگیزشی معروف آمریکایی که با فعالیت های خودش در زمینه روانشناسی توانست خدمات فراوانی را به بشر ارائه دهد. در زندگی نامه آنتونی رابینز با زندگی سخت و طاقت فرسا مبارزه کرد، برای اینکه بتواند به رویاهای خود دست یابد و به موفقیت برسد و او با این کار الگویی برای اقشار جامعه به خصوص جوانان به حساب آمد. مجله فارسی خوان قصد دارد که در این مطلب شما را بیشتر با بیوگرافی این فرد موفق و ثروتمند و زندگی شخصی او آشنا کند.

زندگینامه آنتونی رابینز

آنتونی در کالیفرنیا در خانواده فقیری به دنیا آمد. پس از اینکه دیپلم خود را گرفت او کارهای مختلف و فراوانی را انجام داد اما ناموفق بود. پس از آن تصمیم گرفت از خانه برود و زندگی جداگانه ای برای خودش داشته باشد. زندگی انتونی بسیار به سختی می گذشت و او در خانه کوچکی با امکانات خیلی کم  زندگی می کرد.  به خانه نشینی و خوردن غذاهای نامناسب روی آورد و همین باعث شد که انتونی دچار چاقی و اضافه وزن شود. بخاطر همین چاقی دچار تنبلی و بی حوصلگی شد. تا اینکه یک روز از این وضعیت خسته می شود و تصمیم می گیرد که این شرایط غیر قابل تحمل را تغییر دهد.

 موفقیت در بیوگرافی آنتونی رابینز

آنتونی رابینز همیشه در رویاهای خودش دلش میخواست خانه زیبایی در کنار ساحل دریا و جنگل سرسبز داشته باشد و همچنین داشتن اتومبیل گران قیمت و رسیدن به همسر دلخواهش از آرزوهای او بود.

پس تصمیم گرفت اولین کاری را که انجام دهد کم کردن وزن خود و مبارزه با چاقی باشد. چند کتاب مربوط به کاهش وزن و رژیم های غذایی خریداری کرد ولی با خواندن آن ها و مطالب بی فایده شان نتیجه ای نگرفت و آن ها را کنار گذاشت. سپس تصمیم گرفت با یک فرد که زندگی موفقی دارد و دارای اندام مناسبی است مشورت کند و تجربه های او و افکار و روش تغذیه او را الگوی خود قرار دهد. او این کار را انجام داد و توانست با ایجاد تغییری در شیوه زندگی خودش و استفاده از روش های روانشناسی وزن خود را کاهش دهد و به اندام مناسب خود دست پیدا کند و این آغاز موفقیت رابینز در زندگی او بود.

همچنین بخوانید : بیوگرافی بیل گیتس

او از این کار به این نتیجه رسید که در هر زمان و مکانی می توان از این روش برای به دست آوردن اندام مناسب استفاده کرده و باید در ابتدا با افکار و رفتارهای فردی که دارای تناسب اندام است آشنا شد، مثلا اینکه آن فرد چه چیزی می ورد و به چه اندازه می خورد.

زندگی نامه شخصی آنتونی رابینز

در زندگینامه آنتونی رابینز میخوانیم که به خاطر زندگی سختی که داشت دارای تحصیلات عالی نبود و هیچوقت نتوانست به دانشگاه برود.

او در کودکی به ورزش بیسبال علاقه داشت و همیشه دلش می خواست یک بازیکن حرفه ای بیسبال شود ولی بخاطر شرایط خوبی که نداشت نتوانست و پس تصمیم گرفت که در مورد مطالب ورزشی بنویسد. او از اتفاقات ورزشی مدرسه خود آغاز کرد و با ورزشکاران حرفه ای هم مصاحبه می کرد. اما چندی نگذشت که از این کار دست کشید.

زندگی نامه شخصی آنتونی رابینز

سپس بعد ازمدتی رابینز کار خودش را با رواج و معرفی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد. جیم ران از نویسندگان معروف و همچنین کارآفرین موفقی بود که باعث شد آنتونی راه موفقیت را پیدا کرده و او مشوق آنتونی برای به دست آوردن مسیر صحیح موفقیت بود. او به انتونی رابینز یاد داد که هر فردی میتواند با آن چه در زندگی خود دارد خوشبخت و موفق شود و به اینکه او چه فردی است ربطی ندارد. بعد از آن آنتونی فعالیت خود را به عنوان یک معلم مذهبی آغاز کرد و پس از آن از طریق رسانه ها کتاب هایی را که نوشته بود تبلیغ می کرد و خود را این گونه به عنوان یک مربی به جامعه معرفی کرد.

بیوگرافی آنتونی رابینز

    1. انتخاب چگونه زندگی کردن با شماست،همه منابع مورد نیاز را در اختیار دارید
    2. با جسمتان مهربان باشید زیرا در طول زندگی همواره با شماست
    3. در مدرسه ای مشغول به تحصیل هستید به نام زندگی
    4. از اشتباهاتتان درس بگیرید
    5. درس آنقدر تکرار می شود که آموخته شود
    6. آموختن هیچ پایانی ندارد
    7.  هیچ گاه قضاوت، غیبت، ادعا، تحقیر و مسخره نکنید زیرا دچارش می شوید
    8. دیگران فقط اینه شما هستند
    9. جواب سوالهایتان همیشه با خودتان است، نگاه کنید، گوش دهید و اعتماد کنید
    10. در کار خیر کوتاهی نکنید

ثروت آنتونی رابینز

سرمایه زندگی انتونی بیش از ۳۰ میلیون دلار است و  شرکتهای بسیاری را تأسیس کرده است از جمله بنیاد آنتونی رابینز.

بیوگرافی آنتونی رابینز

راه اندازی این خیریه یکی از کارهای بزرگ زندگی آنتونی محسوب می شود.

همسران آنتونی رابینز

همسران آنتونی رابینز

همسر اول رابینز، بکی جنکینس در یک سمینار با او آشنا شد. بعد از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و رابینز با بانی هامفری معروف به سیج رابینز ازدواج می کند.

انتونی رابینز، این بنیاد را در سال ۱۹۹۱ بنا کرد که کار آن اجرای یکسری برنامه ها در مدارس و زندان های کشور آمریکا می باشد. این خیریه به فقرا و بی خانمان ها کمک های مالی می کند و همچنین به آن ها راه بهتر زیستن را نشان می دهد.

زندگینامه آنتونی رابینز به عنوان نویسنده

بیوگرافی آنتونی رابینز در طول زندگی خود کتاب های بسیاری را نوشته که از مهمترین آن ها می توان به قدرت نامحدود ، رها سازی قدرت درون و ۳۶۵ گام تا موفقیت اشاره کرد.

دیگر کتاب های منتشر شده از آنتونی رابینز

۱. مهارت در بازی زندگی

۲. تکنیک های ساده برای زندگی

۳. قدرت شگرف بودن افکار بزرگ

۴. گام های بلند: تغییراتی کوچک، نتایجی بزرگ

۵. زندگ با معنا

۶. مشکلات شیرین زندگی

۷. توان بی پایان

۸. سرآغاز عشق

۹. آینده ی خود را بسازید

۱۰. نامه هایی از یک دوست

۱۱. قدرت ایمان

۱۲. پرسش های کوانتومی

۱۳. زندگی سالم

با مطالعه و دانستن زندگی نامه افراد موفق می توانی عواملی را که در موفقیت آنها تأثیر داشته به عنوان الگو قرار داده و در زندگی خود به کار برد. زندگی نامه آنتونی رابینز هم جزء این دسته از بیوگرافی هاست. می توان با مطالعه آن عوامل موفقیت در زندگی آنتونی را دانست و از آن ها در مسیر زندگی و اهداف خود استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام