چه لباسی برای تابستان مناسب است

حالت شب

شما میوه های تابستانی را ببین. یاقوتی و شلیل و هلو و گیلاس و … همگی به این فکر کرده اند که چه لباسی برای تابستان مناسب است و خنکترین پوشش را برای خود انتخاب کردند. چرا ما آدمها اینگونه به لباس مناسب تابستان برای خود دقت نکنیم؟ لباس تابستانه در صنعت مد جایگاه پررنگی دارد اما قرار نیست همه چیز را از دیدگاه مد و مدگرایی بسنجیم. در این مورد خاص علم پزشکی نیز توصیه اکید دارد که در تابستان کاپشن نپوشیم. فارسی خوان با بررسی چند سبک تابستانه به شما برای انتخاب لباس مناسب تابستانی به شما کمک میکند.

چه لباسی برای تابستان مناسب است

اولا این مورد را در نظر بگیرید که تابستان چه ویژگیهایی دارد و چه تاثیری بر بدن میگذارد.

تصمیم گیری برای انتخاب لباس را به ویژگیهای و تابستان بر بدن ربط دهید

مواردی که باید در تابستان، به آنها دقت کرد:

  1. آفتاب که باعث آفتاب سوختگی و بروز التهابات پوستی میشود.
  2. گرمای تابستان موجب تعریق و از دست رفتن آب بدن میشود.
  3. ورم پاها به دلیل گرما موجب بروز قارچ و اختلال در خونرسانی بدن میشود.

اکنون که با ویژگیهای تابستان آشنا شدید میتوانید بگویید که لباسی مناسب است که این اثرات را کاهش دهد.

لباس مناسب تابستان

لباس مناسب تابستانی

از نظر متخصصین پوست و مو ، پوست احتیاج به تنفس دارد لذا از پوشیدن لباسهای چسبان و تنگ که موجب بستن راه تنفسی بدن میشود پرهیز کنید. لباسهای تابستانه تا حد امکان گشاد و خنک باشند و جنس آنها به گونه ای نباشد که موجب تحریک غدد عرقی شود، لباسهایی با جنس پارچه هایی که الیاف مصنوعی یا رنگ مصنوعی دارند برای پوستهای عرق کرده در ظهر تابستان بهترین فرصت برای ملتهب شدن هستند.

همچنین بخوانید : بهترین برندهای لباس

از میوه ها الگو بگیرید و ببینید که چه لباسهای نازکی به تن دارند.

انواع لباس تابستانه

لباسهای خانگی بهتر است رنگهای روشن داشته باشند.

اگر به خاطر شغل ، طولانی مدت در معرض آفتاب هستید بهتر است لباس کاری را انتخاب کنید که تا حد امکان روشن باشد تا نور بیشتری بازتاب کند. همین امر به گرمتر نشدن بدن کمک میکند

کفشهای تابستانه مورد بعدی بررسی های فارسی خوان است که اعتقاد دارد مردم در تابستان نسبت به کفشهایشان دو انتخاب را در پیش میگیرند:

  1. دسته اول بخاطر نظافت پاها و یا اعتقادات مذهبی کفش تابستانه نمیپوشند
  2. دسته دوم موارد ذکر شده در بالا را رعایت نمیکنند و اجازه میدهد هوای تازه به پاهایشان بخورد.

صورت و گردن نیز از مواردی ست که شاید خیلی ها از آن غافلند.بهتر است برا یاین مورد از کلاه لبه دار و دستکشهای سفید و نخی استفاده کنید.

رنگ لباس مناسب تابستان

حتما ویدیویی که در اینستاگرام درباره انواع رنگهای بادکنک وجود دارد را دیده اید.

در این ویدیو یک نفر با یک ذره بین بادکنکهای با رنگهای متفاوت را در زیر نور آفتاب امتحان میکند. بادکنک اول به رنگ سیاه است و در کسری از ثانیه میترکد. بادکنکد بعدی به رنگ آبی است و آن نیز بلافاصله منفجر میشود. بادکنک سوم سفیدرنگ است و وقتی با ذره بین امتحان میکند اصلا نمیترکد. آزمایش بعدی حتی جالبتر نیز هست، در این قسمت یک بادکنک سفید بزرگ داریم که درون آن یک بادکنک کوچک آبی رنگ هست. وقتی آن را زیر ذره بین قرار میدهند در کمال تعجب فقط بادکنک آبی رنگ میترکد.

این موضوع این را میرساند که رنگها تاثیر و قدرت فوق العاده ای در جذب گرما دارند. با عنوانهای زیادی میتوان این مطلب را پیگیری کرد. از جمله مواردی که از همین خاصیت رنگها استفاده میشود:

  1. در صنعت خودرو سازی
  2. رنگهای رادیاتورها در کارخانه های لوازم حرارتی
  3. صنعت مد
  4. رنگ یخچالها
  5. ایزوگامهای بام خانه ها

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام