بهترین ماسک مو

حالت شب

بهترین ماسک مو

ماسک مو های طبیعی برای تقویت و زیبایی مو نمی تواند ترکیباتی غیر از مواد طبیعی همچون روغن زیتون – تخم مرغ – آواکادو و… داشته باشد. از همین مواد که بهترین ها برای تقویت و زیبایی موها هستند ماسک هایی می توان تهیه کرد که در این بخش با انها آشنا خواهید شد. با فارسی خوان همراه باشید.

ماسک عسل و روغن زیتون برای مو

اول کمی روغن زیتون رو در یک ظرف ترجیحا مس یا روی بر روی شعله به جوش بیارین، سپس اجازه بدین خنک بشه، دو قاشق عسل به روغن زیتون خنک شده اضافه کنین.

این ماسک رو برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی موها و پوست سرتون قرار بدین و بعد از اون سرتون رو به خوبی با آب سرد بشورین، این ماسک رو که یکی از بهترین ماسک ها که نتایج اون اثبات شده رو حتما در ذهنتون به خاطر بسپرین.

ماسک مو

ماسک آووکادو برای مو

آواکادو سرشار از ویتامین E و بسیار مغذی است و به جرات جزو بهترین ها برای پوست و مو محسوب می شود. برای تهیه ماسک آواکادو برای مو در مخلوط کن نیمی از یک آواکادو رسیده ، یک تخم مرغ ، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، روغن نارگیل و عسل و یک اونس آب بریزید و تا جایی که شبیه ماده کِرمی شود آن را مخلوط کنید. آن را به ساقه موها زده و پس از ۲۰ دقیقه آبکشی کنید.

ماسک برای مو

ماسک مو تخم مرغ و ماست

یک عدد تخم مرغ، یک چهارم فنجان ماست ساده و یک چهارم فنجان سس مایونز را آماده کنید. سپس تخم مرغ را به خوبی هم بزنید تا به حالت فوم درآید. حالا ماست ساده طبیعی را به تخم مرغ زده شده اضافه کنید و تمام مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید. با استفاده از این ماسک، پوست سرتان را ماساژ دهید تا وقتی که همه موهایتان خیس شده و به ماسک آغشته گردند.

سپس یک کلاه پلاستیکی هم روی موهایتان بکشید. بگذارید این ماسک به مدت یک ساعت روی موهایتان بماند و سپس با استفاده از یک شامپوی ملایم سرتان را شستشو دهید. برای گرفتن نتیجه بهتر است موهایتان را با آب سرد بشویید.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام