تفاوت سیم کارت ایرانسل و همراه اول

تفاوت سیم کارت ایرانسل و همراه اول

حالت شب

تفاوت سیم کارت ایرانسل و همراه اول

تلفن همراه و ارتباطات در دنیای امروز به یک نیاز تبدیل شده است. امروز قصد داریم تا تفاوت سیم کارت ایرانسل و همراه اول را برای شما روشن کنیم. در کشور ما نیز همگام با دنیای ارتباطات، پیشرفت‌ها و ارتقاهایی صورت گرفته است. سه اپراتور ایرانی همراه اول، ایرانسل و رایتل از پیشروهای این توسعه و از ارایه دهندگان محبوب سرویس‌های مختلف تلفن همراه هستند. این محبوبیت و سرویس‌های مشابه موجب سردرگمی یا شاید شک و تردید در خرید و تمایز یکی از این اپراتورها بر دیگری برای کاربران شود. فارسی خوان را از دست ندهید.

شارژ کردن سیم کارت ایرانسل و همرا اول

در مقایسۀ ایرانسل با همراه اول در این زمینه، به نظرم ایرانسل برندۀ این رقابت است. احتمالاً برای‌تان سؤال می‌شود که چرا؟ مگر شارژ کردن هم فرق می‌کند؟ هرچقدر پول بدهی آش می‌گیری دیگر. ولی یک نکتۀ جالبی وجود دارد. من معمولاً شارژهایم را به صورت اینترنتی و از سایت‌های ای‌ووچر و ای‌چارج (شاید هم ا‌ی‌شارژ) خریداری می‌کنم.

در ای‌ووچر وقتی شما مبلغ شارژ مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و شمارۀ خود را وارد می‌کنید، موقعی که پس از پرداخت هزینه، سیم‌کارت‌تان شارژ می‌شود متوجه می‌شوید که ۹ درصد مالیات از شارژ درخواستی‌تان کم شده است و به میزان باقیمانده سیم‌کارت‌تان شارژ می‌شود. معمولاً در این شرایط بنده چند فحش به دولت و هرکسی که به فکرم برسد می‌دهم تا دلم خنک شود که این چنین پول من را خورده‌اند!

تفاوت ایرانسل و همراه اول

 

اعلام شارژ سیم کارت ایرانسل و همراه اول

۲) اعلام شارژ باقیمانده می‌دانم خیلی‌ها از چنین چیزی گلایه دارند اما برای من رضایت‌بخش است که لحظه‌ به لحظه بدانم که چه میزان از شارژم باقیمانده است. ایرانسل با هر پیامکی که می‌فرستم، شارژ باقیمانده‌ام را یادآوری می‌کند تا اگر شارژم تمام شد، شوکه نشوم و جا نخورم اما همراه اول فقط وقتی اطلاع می‌دهد که شارژم کمتر از ۴۰۰تومان شود.

همچنین بخوانید : نظریه نسبیت انیشتین

تازه آنقدر این حرکت را ناشیانه انجام می‌دهد که نگویید و نپرسید. وقتی شارژ‌تان کمتر از ۴۰۰ت می‌شود، با هر پیامکی که می‌فرستید مدام با یک متن تکراریِ رومُخی درخواست می‌کند که نسبت به افزایش شارژ اقدام بفرماییم. یکی نیست بگوید اگر نخواهیم اقدام بفرماییم باید که را ببینیم؟!

سیم ایرانسل و همراه اول

اینترنت سیم کارت ایرانسل و همراه اول

۳) اینترنت در مقام اینترنت بنده واقعاً بدون اطلاع هستم چون چندان اهل استفاده از اینترنت یا دِیتای گوشی نبوده و نیستم مگر در مواقع اضطراری اما اگر بخواهم حرف اطرافیانم را بگویم،‌ باید عرض کنم رضایت نسبی بیشتری از ایرانسل به گوشم می‌رسد تا همراه اول. هم به لحاظ سرعت، هم به لحاظ آنتن‌دهی هم به لحاظ قیمت. شاید یک‌ زمانی ایرانسل در مقایسه با همراه اول نقاط بسیار کمتری را پوشش می‌داد اما فکر می‌کنم امروزه رقابت این دو بسیار به هم نزدیک شده است و گاهی اوقات واقعاً ایرانسل گوی رقابت را از همراه اول ربوده است.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام