جدیدترین مدل فرش

حالت شب

جدیدترین مدل فرش پذیرایی همواره برای همه ی دوست داران صنعت مد و دکوراسیون داخلی جذاب بوده است.جدیدترین مدل فرش پذیرایی همواره برای همه ی دوست داران صنعت مد و دکوراسیون داخلی جذاب بوده است.فرش های دارای تصویری چاپ شده از یک حیوان باشد ظاهری مدرن به همراه دارد و یک فرش به رنگ روشن ظاهری رسمی تر به جای می گذارد، در واقع این طرح های معمول قابلیت این را دارند که یک فضا را به کلی تغییر دهند. برای شناختن جدیدترین مدل فرش ها با فارسی خوان  همراه شوید.

جدیدترین مدل فرش ۱) سبک دکوراسیون خانه مدرن

اگر سبک خانه ی شما کلاسیک هست اصلا از فرش های مدرن استفاده نکنید اگر برای سبک کلاسیک از فرش های مدرن استفاده کنید نه تنها باعث زیبایی فضای خانه نمیشود بلکه باعث ایجاد عیب در دکوراسیون داخل خانه ی شما میشود.پس بدنبال فرش های سنتی و کلاسیک باشید تا مناسب دکوراسیون داخل خانه ی شما باشد. سبک دکوراسیون خانه مدرن یا کلاسیک استفاده از فرش های سنتی میتواند در کنار دکوراسیون مدرن نیز جذاب باشد.

ولی دکوراسیون مدرن با توجه به طرح و المانهای طراحی نیاز به فرش های فانتزی و قالی مدرن دارند تا باعث زیبایی خانه ی شما شوند.کاربرد فرش های مدرن کاملا متنفاوت از فرش های کلاسیک هست اما تنها چیزی که در این دو سبک کلاسیک و مدرن مشترک است این است که بجز میز های جلو مبلی هیچ چیز دیگری نباید روی فرش ها قرار گیرد حتی نباید پایه های مبلمان روی فرش قرار گیرد.

سبک دکوراسیون خانه مدرن یا کلاسیک - مدل فرش پذیرایی رنگی

سبک دکوراسیون خانه مدرن – مدل فرش پذیرایی رنگی

رنگ در زندگی و در خانه بازتاب دارد. خصوصا رنگ های برجسته زمانی که در کنار چوب قرار بگیرند، جلوه بیشتری پیدا می کنند. در این تصویر که از فرش رنگی استفاده شده است، به خوبی می توانید جلوه آن را ببینید.مدل فرش پذیرایی رنگی در میان صدها طرح و رنگ تولید شده یکسری از مدل ها با استقبال بیشتری همراه بودند ، فرش و قالی هایی با طرح های برجسته و قالی هایی با اشکال هندسی در نمونه هایی از آنها را در این بخش از دنیای مد مشاهده می کنید.

سبک دکوراسیون خانه مدرن – مدل فرش پذیرایی به رنگ خنثی

هیچ چیز مانند یک اتاق به رنگ خنثی و پر از بافت های مختلف نیست. مدل فرش پذیرایی به رنگ خنثی برجستگی این دکوراسیون در اصل وابسته به موکت با بافت گیاهی است که با رنگ خنثی خود باقی وسایل را نمایان تر کرده است. موکت و فرش با رنگ خنثی همیشه زیبا و شیک است.

سبک دکوراسیون خانه مدرن – مدل فرش فانتزی برای راه پله ها

استفاده از فلز در فرش هم جالب به نظر می رسد. زمانی که می خواهید از فرش و موکت برای پله ها استفاده کنید، دکمه های پونزی برای محکم کردن موکت روی پله، این عنصر را متفاوت می کند.مدل فش فانتیزی برای راه پله ها موکت ها نسبت به فرش های سنتی کمتر است به همین دلیل یکدست بودن طرح به نوعی دیگر نمایان می شود درست مثل موکت های پرز بلندی که برای اتاق خواب یا کف اتاق پذیرایی در بازار موجود است.

جدیدترین مدل فرش ۲) خلاقیت های فرش و قالی مدرن

یک فرش و قالی زیبا صفحه ای است پراز طرح و رنگ و نقش که در سبک مدرن و سنتی با تفاوت های واضح تولید می شود . همانطور که می دانید دکوراسیون های داخلی مدرن با لوازم خانگی امروزی کلاسیک بستر مناسبی برای خلاقیت های دوست داشتنی روی فرش و قالی مدرن پهن شدن فرش های طرح دار سنتی نیستند و باید برای این فضاها از مدل های مدرن انتخاب شود. بعد از ورود به طرح مدرن مدل ها به چند دسته تقسیم می شوند که در این بخش ما قصد داریم نمونه هایی از مدل فرش و قالی های مدرن با نقش های خلاقانه و متفاوت را به شما معرفی کنیم.

خلاقیت های دوست داشتنی روی فرش و قالی مدرن - فرش و قالی مدرن طرح دار

خلاقیت های فرش و قالی مدرن – فرش و قالی مدرن طرح دار

خطوط در هم و نقش های پیوسته که یک انسجام زیبا را خلق می کنند می تواند تعریفی مناسب برای این سبک قالی ها باشد . همانطور که در مدلها مشاهده می کنید بعضی از طرح ها در عین درهم برهم بودن زمینه اصلی را نشان می دهند و همین خود ایده ای نو است . برخی از شما دوست دارید که فرش و قالی مدرن طرح دار را با کاغذ دیواری ست کنید که این یکی از ایده های بی نظیر و فوق العاده زیباست .

ایجاد خطای دید و جذابیت در فضای داخلی اتاق خواب یا پذیرایی با این سبک تقویت می شود.و فرش و قالی مدرن طرح دار زیبا است و با خانه های مدرن ست است.

خلاقیت های فرش و قالی مدرن –  قالی و فرش دایره ماشینی

برای پهن کردن قالی و فرش دایره ماشینی در اتاق نشیمن باید از همان قانون فرش های چهار گوش استفاده کنید. قالی و فرش دایره  ماشینی یعنی فرش باید طوری پهن بشود که قسمتی از آن با مبل تماس داشته باشد. برای فرش های دایره ایی هر چه مبل های بیشتری روی فرش قرار بگیرند ترکیب زیباتری خواهید داشت. اگر فرش به اندازه کافی توسط مبلمان پوشش پیدا نکند ظاهر ناخوشایندی به دکوراسیون می دهد. لازم نیست همه چیز متقارن باشد مثلا می توانید میز جلو مبلی را خارج از مرکز فرش قرار دهید.

خلاقیت های فرش و قالی مدرن – قالی و فرش اتاق ها

در اتاق هایی که تزیینات و چیدمان مینیمال و کمینه گرا یا به عبارت دیگر مدرن هستند، فرش دایره ایی حتی می تواند بیشتر و زیباتر خودنمایی کند. جالب اینجاست که فرش هایی دایره ایی باعث لطافت بیشتر محیط نیز می شوند چرا که اثر خطوط صاف و تیز در طرح های مدرن را با شکل دایره ایی خود کاهش می دهند. در یک فضای سفید فرشی به رنگ قهوه ای روشن درست مانند رنگ چوب خیلی زیبا خودنمایی خواهد کرد. اگر قالی وفرش اتاق هافرشی بدون طرح بوده و فقط با رنگ های گرم تزیین شده باشد اثر گذاری بیشتری خواهد داشت.

خلاقیت های دوست داشتنی روی فرش و قالی مدرن - بهترین مکان برای پهن کردن فرش های دایره ای

خلاقیت های فرش و قالی مدرن – بهترین مکان برای پهن کردن فرش های دایره ای

بهترین مکان ها برای پهن کردن فرش های دایره ای، زیر میز ناهارخوری دایره ایی است. با این ترکیب یک فضای فوق العاده برای غذاخوری خانه ایجاد کرده اید که نسبت به بقیه اتاق های خانه کاملا جدا و خاص دیده می شود. فقط توجه داشته باشید که اندازه فرش به اندازه ای باشد که تمام صندلی ها هنگام عقب کشیده شدن و نشستن مهمانان کاملا درون فرش قرار بگیرند. این مورد یک اصل اساسی برای خرید فرش و قالی زیر میز ناهارخوری است حتما به این نکته توجه اساسی داشته باشید.

یکی از مهمترین ارکان دکوراسیون داخلی خانه فرش است زیرا فرش ها تاثیر زیادی در زیبایی خانه دارند ولی نباید هنگام خرید فرش فقط به زیبایی آن توجه کنیم زیرا مهمتر از زیبایی فرش مناسب بودنفرش مورد نظر برای محل مورد نظر است هر قسمت از خانه باید مدل فرش دیگری که مناسب انجا هست داشته باشد. پس هنگام خرید فرش باید همه جانبه فکر کرد و تصمیم گرفت.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام