خصوصیات متولدین خرداد

حالت شب

با چالش های همیشگی فضای مجازی همگی آشنایی داریم و معروفترین آنها ماه تولد است. خصوصیات متولدین خرداد چیست که تیم فارسی خوان را امروز به آن وا داشته که ما هم از گردونه رقابت عقب نمانیم و خیال عزیزانی که معتقدند یه خردادی رمانتیک و خاص هستند را راحت کنیم.

اما واقعا ماه تولد در شکلگیری شخصیت تاثیر دارد؟ اگر به این موضوع علاقه مند هستید که آیا صورت فلکی ها تاثیری بر ما می گذارند یا خیر در بخش نظرات با ما نظراتتان را به اشتراک بگذارید. بهرحال ما امروز وقتمان را برای خردادی های عزیز گذاشته ایم.

متولدین خرداد ماه

در اکثر منابع مکررا تاکید میشه که متولدین خرداد دوشخصیتی هستند. همه به نقل از یکدیگر گاه خوب و گاه بد همه هزاران صفاتی که در هر کسی ممکنه وجود داشته باشد را لیست میکنند و خود این افراد نیز با خواندن آنها به وجد می آیند که : عه عه ببین…. راست میگه هاااا…!

تا الان به چند خردادی در زندگیتان برخورده اید؟ آیا واقعا همه شان دوشخصیی بودند؟ خود شمای غیر خردادی تا بحال دوشخصیتی نبود اید؟ اصلا دوشخصتی بودن از نظر شما یعنی چی؟

شاید برخی خصوصیات واقعا یکسان باشه اما کیه که ادعا کنه خانواده دوست نیست؟ یا کیه که بگه من صبور نیستم، مهربون نیستم زود عصبانی نمیشم. یا بگه من عاشق سفر نیستم…؟

همچنین بخوانید : خصوصیات متولدین اردیبهشت

من دقت کردم که وقتی طالع همه ماههای سال رو میخوندم یه ویژگی خاص رو (مثلا مهربان و صبور) توی خصوصیات متولدین ۱۰ ماه رندم از سال میدیدمو جالبتر ازینکه نقض همون ویژگی رو (کم حوصله و آتشین مزاج) رو توی خصوصیات متولدین ۱۰ ماه دیگه باز میدیدم. اونها که تکراری نبودن قبول. اما تکلیف اون متولدین ماه های مشترک چی میشه؟

به نظرم وقت اون رسیده یه تجدیدنظر اساسی بر این موضوع داشته باشیم تا با ادغام طالع بینی و علم، بشه اون رو منسجم کرد و هم مهمتر از اون قابل اعتماد.

خصوصیات متولدین خرداد

طالع ازدواج متولدین خرداد

  1. خرداد و فروردین افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم
  2. خرداد و اردیبهشتتیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند.
  3. خرداد و خرداد مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات.
  4. خرداد و تیر با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند.
  5. خرداد و مرداد زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان.
  6. خرداد و شهریورچندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد.
  7. خرداد و مهر خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند.
  8. خرداد و آبان برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند.
  9. خرداد و آذر سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک.
  10. خرداد و دی خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند.
  11. خرداد و بهمن با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر.
  12. خرداد و اسفند خیالباف ، رویا پرداز ، مرموز ، عدم تفاهم با همدیگر.

ازدواج خردادی ها

متولدین‌ خردادماه‌ ممکن‌ است‌ از نظر عاطفی‌ عمیقا درگیر شوند ولی‌ جنبه‌ دیگرشخصیت‌شان‌ بر ضد احساساتی‌ بودن‌ آنهاست‌ و در یک‌ موقعیت‌ رمانتیک‌ به‌ ناگاه‌ظاهر شده‌، به‌ آن‌ می‌خندند و بیشتر اوقات‌ پیروز می‌شوند. آنها هنگامی‌ که‌ عاشق‌ می‌شوند، سعی‌ دارند حتی‌ الامکان‌ آن‌ را از نظر عقلایی‌ تجزیه‌و تحلیل‌ نمایند ولی‌ از آنجایی‌ که‌ هیچ‌ چیز را جدی‌ نمی‌گیرند

علیرغم‌ آن‌ که‌ ابتداشدیدا از نظر احساسی‌ درگیر می‌شوند، ولی‌ تا هنگامی‌ که‌ برایشان‌ تازگی‌ دارد وجدید است‌، به‌ آن‌ پایدار می‌مانند، سپس‌ چون‌ سرخوش‌ هستند، اگر احساس‌ کنند که‌عشق‌ برایشان‌ یکنواخت‌ و خسته‌ کننده‌ شده‌ برای‌ آن‌ که‌ مبادا درد و رنجی‌ را متحمل‌شوند، کم‌ کم‌ خودشان‌ را کنار می‌کشند.

خصوصیات کلی متولدین خرداد

آره اسفندیا آرومن، یا فروردینی ها شدیدا کینه توز. دخترای مردادی جاه طلبن و اردیبهشتی ها خونسرد. خردادی ها چجورین؟ در حد یه کلمه من نمیخوام معرفی کنم اما وقتی طالع بینانه بخوای به قضیه نگاه کنی قطعا برخورد با فقط یک نفر نمیتونه جواب درستی دستگیرت بشه. حتی اگه اون شخص از نزدیکترین افراد زندگیت باشه. اما خوب طبق تجربیات میشه گفت که اکثر متولدین‌ خرداد ماه‌ دارای‌ هوش‌ و ذکاوتی‌ بالا و ذاتی‌ و بعضا درخشان‌ هستند وعاشق‌ چالش‌ و مبارزه‌ مغزی‌ و هوشمندانه‌ می‌باشند.

اگرچه‌ تمرکز حواس‌ و دقت‌ وتوجهشان‌ برای‌ مدتی‌ زیاد است‌ ولی‌ متأسفانه‌ دوامی‌ ندارد. فرزی‌ و چالاکی‌ و انرژی‌سرشار ذهنی‌شان‌ به‌ آنها اشتهایی‌ سیری‌ناپذیر برای‌ کسب‌ علم‌ و دانش‌ روز و جدیدمی‌دهد، اگرچه‌ آنها از تحمل‌ زحمت‌ و مشقت‌ علم‌ اندوزی‌ و یادگیری‌ بیزارند. آنهاتقریبا به‌ راحتی‌ هر چیزی‌ را که‌ لازمه‌اش‌ دارا بودن‌ هوش‌ و چابکی‌ است‌، به‌ سرعت‌یاد می‌گیرند.

خصوصیات زن متولد خرداد

خصوصیات متولدین ۱ تا ۱۰ خرداد

عموماً افرادی سخت کوش ،با اراده ،دارای پشتکار ،در امور اقتصادی و خانوادگی کم و بیش موفق ،اغلب دمدمی مزاج ،بی‎ثبات در تصمیم‎گیری می‎باشند. از لحاظ فیزیکی افرادی سالم، دارای استخوان‎بندی محکم، چهره‎ای خوب، دارای چشمانی روشن و پوستی نسبتاً تیره هستند.

این افراد از لحاظ اقتصادی فعال، دارای مشاغل متحرک، سیر و سفر از لحاظ زندگی و مسکن غیر ثابت و اغلب مهاجر می‎باشند. اینان افرادی تندخو ،تندرو ،سخت‎گیر ،علاقمند به طبیعت وزیبایی ،احساساتی و متغیر ،و اغلب در رشته‎های مختلف هنری فعالیت دارند

خصوصیات متولدین ۱۰ تا ۲۰ خرداد

پولدار شدن روی پیشانی متولدین دهه دوم این ماه است و در سرنوشت آنها مال و ثروت دیده می‎شود. صنعت دامداری مواد غذایی موافق طبع آنهاست و اینان اغلب طالب زندگی در طبیعت و روستاها هستند. این افراد از لحاظ خانوادگی مسئولیت‎پذیر بوده به آداب و رسوم پایبند می‎باشند.
اینان افرادی شهرت طلب و شهوت پرست بوده در اجرای نیات و خواسته‎های خود، کم و بیش موفق می‎باشند.

خصوصیات متولدین ۲۰ تا ۳۰ خرداد

متولدین دهه سوم این ماه، افرادی خوشرو ،حراف ،دارای طبعی بلند ،بزرگ منش ،عصبی مزاج ،تندخو ،افراطی ،علاقمند به کشاورزی و دامداری و صنعت وابسته به امور عمرانی و ساختمانی ،معماری ، مهندسی ،جاده‎سازی و سدسازی ،پیمانکار و شاغل در امور بازرگانی ،دیپلمات و زرگر و صراف و آهنگر و… اغلب در شغل خود متخصص و کارآمد می‎باشند.

خصوصیات مرد متولد خرداد

مشخصات کلی

  • خرداد یعنی کودک طبیعت
  • سمبل: دوپیکر
  • عنصر وجود: هوا
  • شعار: من فکر می کنم
  • سنگ خوش یمن: زمّردکبود
  • سیّاره: عطارد
  • فلّز وجود: جیوه
  • شخصیّت: راوی
  • رنگ محبوب: زرد و سبز
  • فعّال و پیشرو متفکّر
  • ارتباط برقرارکننده
  • عدد شانس ۵ ، ۷ ، ۹
  • بهترین ماه ازدواج: آذر ماه
  • ایده آلیست

خصوصیات متولدین زن خرداد

اغلب عصبی و تندخو ،گاه منطقی و گاهی عاطفی و احساساتی ،گاه اجتماعی و گاه نجوش و منزوی ،زمانی عاشق طبیعت و زیبایی و زمانی دیگر بی‎توجه به آن ،بعضاً در زندگی زناشویی و خانوادگی ناموفق ،دارای افکار و آرزوهای دست نیافتنی ،در عین حال اغلب در اداره زندگی خود موفق می‎باشند. زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است.

همچنین بخوانید : خصوصیات فروردینی ها

مادری است شاد و خندان و بچه هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می ایستند.
متولدین زن این ماه عموماً سفید و سرخرو و خوش قد و بالا و شوهر دوست می‎باشند.
اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زودرنج می‎باشند.
این زنان اغلب میک اندیش بوده و بهدوستان و خویشان نکی می‎کنند.
از حرافی و شوخی‎های بی‎مورد پرهیز می‎کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‎باشند

خصوصیات متولدین مرد خرداد

هم حسودند هم کینه توز. هم مهربونند هم خوش اندام. هم به فکر خونواده هستن هم به فکر کار. سردرگمی برای دوستان مردای متولد خرداد زیاد پیش میاد. نمیدونم ربطش چیه ولی عموما طبیعت بدنی گرم و تری دارند. عاشق ثروت اندوزی اند و اغلب آدمهای موفقی هستند.

خب عزیزان خردادی از مطالعه ویژگیهاتون لذت بردید؟ عین آینه بود مگه نه؟ اصلا عین این میموند که دارید خودتون رو تو آینه میدید. و همچنین مابقی دوستان غیر خردادی که قصد دارید با یه خردادی وارد رابطه بشید. بسته پیشنهادی من به شما مطالعه مطالب روانشناسی و خودشناسی سایت هستش. با آرزوی خوشبختی

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام