راههای لاغر کردن رانها

حالت شب

واقعا دلیل اصلی چاقی رانها چیست…تیم فاسی خوان اینجاست تا راههای لاغر کردن رانها را با شما درمیان بگذارد ,نگران نباشید فقط شما نیستید که درگیر این موضوع هستید ,رانهای چاق مشکل بیشتر خانم ها در هر نقطه از دنیا که فکرش را بکنید است اگر خسته شده اید و میخواهید شرایط را تغییر دهید راههای موثری برای لاغر کردن رانها از جمله ورزش های متناسب و رژیم غذایی مناسب پیش روی شماست.

ما همگام با شما در طول این مسیر نه چندان کوتاه گام برمیداریم پس با ما باشید .

دلایل چاقی رانها

چاقی رانها حتما یه یه دلایلی ست.میخواهید بدانید چه دلایلی؟

خب میتواند ناشی از مشکلات هورمونی یا رژیم های غذایی اشتباه, ژنتیک یا نبود ورزش در برنامه ی زندگیتان باشد .البته میتواند به همگی این دلایل و حتی دلایل دیگری هم مربوط باشد ,ممکن است چاقی رانها مربوط به بارداری باشد .مشکلی نیست راههای لاغر کردن رانها که من برای شما مطرح میکنم تمامی این دلایل را در بر میگرد , مطمینم که شما هم به تناسب اندام خودتون اهمیت میدهید که اینجا هستید پس ورزش را در کنار خود داشته باشید تا برویم برای لاغر کردن رانهایمان..

روش های لاغر کردن رانها

برای لاغر کردن رانها راههای زیادی داریم.

روش های لاغر کردن چاقی رانها

 

البته برای نتیجه گرفتن باید تقریبا همه ی مطالبی که میگویم را در بطن برنامه ی روزانه ی خود بگنجانید.تمرینات ورزشی متناسب با هدف خود را فراموش نکنید .ورزش باید کار هرروز شما باشد رژیم غذایی مناسب و دور از چربی که هم برای لاغری رانها ضروری است هم برای سلامتی شما.رژیم غذایی متناسب از شکر جداست. شکر را از غذاهای حذف کنین تا معجزه ی نبود آن را ببینید. طبیعی است که بیشتر افراد ضعف بزرگی نسبت به دسر ها شیرینی ها و هرگونه مواد غذایی شیرین دارند,اما اگر یاد بگیریم این ضعف خود را تا حد زیادی کنترل کنیم نتایج شگفت انگیز آن را میبینیم . پرحرفی نکنم با هم تمرینات ورزشی متناسب را مرور کنیم.

۵ ورزش لازم برای لاغر کردن رانها

  • پاها بالا
  • کشش پاها
  • دوچرخه سواری هوا
  • حرکات لگن
  • ردیابی حروف

۱.پاها بالا

  1. روی زمین دراز بکشید درحالی که صورتتان روبه سقف باشد.
  2. دست های خود را در حالت آزاد کنارتان بگذارید.
  3. هردو پای خود را بلند کنید و در موقعیت زاویه ۳۰درجه با زمبن قرار دهید.
  4. برای ۵ثانیه نگه دارید سپس آرام زمین بگذارید.
  5. اینکار را ۱۰ مرتبه تکرار کنید.

۲.کشش پاها 

  1. در وضعیت عمودی بنشینید.
  2. پاهای خود را کشیده و به هم بچسبانید.
  3. حالا به آرامی پاهای خود را تا جایی که میتوانید از هم دور کنید.
  4. با یه دم عمیق خم شوید و سعی کنید با دست هایتان انگشتان پای خود را لمس کنید.
  5. سعی کنید سرتان به زانوهایتان برخورد کند.

۵ثانیه در این پوزیشن بمانید و فراموش نکنید مثل بقیه ی تمرینات باید ۱۰ مرتبه تکرار کنید.

۳.دوچرخه سواری هوا
  1. دراز بکشید در موقعیت تمرین ۱.پاها بالا.
  2. پاهای خود را با زاویه ی ۹۰درجه نسبت به زمین بالا بیاورید.
  3. فرض کنید روی دوچرخه نشستید شروع کنید رکاب زدن برای ۱ دقیقه.
  4. حالا آرام پاهاتون رو برگردونین رو زمین چند ثانیه استراحت کنید .
  5. دوباره پاها را در وضعیت ۹۰درجه قرار بدهید و این بار خلاف جهت قبلی رکاب بزنید بازم به مدت ۱دقیقه.
  6. این حرکت را ۵ بار تکرار کنید.
همچنین بخوانید : چگونه یوگا را شروع کنیم

۴.حرکات لانچ 

  1. در پوزیشن ایستاده قرار بگیرید با فاصله ی حدود ۳سانتی متر برای پاها
  2. وزنه های سبکی باهردو دست نگه دارید
  3. با پای راست یه قدم به جلو بردارید, پای چپ خود را خم کنید
  4. ساده تر اینکه در پوزیشن خواستگاری قرار بگیرید
  5. حالا پاهای خود را جاجا کنید و ۱۰ مرتبه تکرار کنید

۵.ردیابی حروف 

  1. به پشت دراز بکشید رو به سقف
  2. پای راست خود را بالا بیاورید و شروع کنید از A تا Z حروف را نام ببرید
  3. با پای چپ خود همین حرکت را تکرار کنید
  4. فاصله ی بین پای چپ و راست را برای چند ثانیه ریلکس کنید و نفس عمیق بکشید

رژیم غذایی مناسب از راههای لاغر کردن رانها

وقتی اسمی از رژیم های غذایی مناسب می آید فکر میکنیم باید غذاهای خوشمزه ی خودرا کنار بگذاریم و سراغ یه سری غذای بدمزه برویم اما اشتباست دوستان بهتون ثابت میکنم یک رژیم غذایی سالم علاوه بر لاغر کردن رانهای شما راز سلامتی بدن شما میشود .

اولین موضوع برای لاغر کردن هر بخش بدن کم کردن کالری های دریافتی ماست خب پس کالری هارا کم کنید باز هم تکرار میکنم شکر را کم کنید , چای سبز را به برنامه ی روزانه ی خود راه دهید. آب میوه های تازه و خوشمزه فراموش نشود. از خوردن شکلات شیرینی و کیک دوری کنید اما بین خودمان بماند میتواند تا حد کمی هم بخورید, فقط ورزش را برای سوختن کالری های اضافه یادتان نرود.

 

میتوانیم تعدادی از این مواد غذایی سالم را باهم مرور کنیم: گوشت سفید مرغ, سویا ,سبزیجات و حبوبات, دانه ها و آجیل ,غلات سبوس دار , سیب زیاد بخورید میوه های خوش طعم جنگلی مثل زالزالک , جو دوسر .تخم مرغ آنهم به صورت املت و آب پز, لبنیات کم چرب طبیعتا از مواد غذاییی دارای انرژی زیاد و مواد مغذی کم هستند پرهیز کنید .

یک راز بزرگ

یک راز بزرگ

تناسب اندام شما راز بزرگی دارد باید در شرایطی حتی برای خوب کردن حال روحیتان به خود دروغ بگویید بله درست شنیدید منظور من این است که تحت هیییچ شرایطی نگذارید حالتان بد بماند روحیه ی خوب شما راز تناسب اندامتان است راه و روش های خوب شدن حال خود را پیدا کنید.

نکات کلیدی اضافه برای لاغر کردن رانها

حرکت پروانه را یادتان می آید؟ خب اینجا به درد شما میخورد این حرکت برای لاغر کردن رانها خیلی تاثیرگذار خواهد بود.طناب بزنید و از دوچرخه ثابت استفاده کنید روی پله ها بدوید و معجزه ی رقص را فراموش نکنید.

همچنین بخوانید : چگونه ورزش را شروع کنیم

نکته ی آخری که دلم میخواهد با شما درمیان بگذارم که خودم در بیشتر موضوع ها از آن استفاده میکنم تقویت اعتماد به نفس است.حتما کنجکاو شدید که این موضوع چه ربطی به مطلب ما دارد ببینید اگر شما خودتان را دوست داشته باشید برایتان شرایط خیلی بهتر میشود مثبت اندیشی شما را از حال بد نجات میدهد فرض کنیم که چاقی رانهای فردی با هیچ کدام از این روش های که توضیح دادیم کمتر نشده, ولی خود را به همین نحو دوست دارد بله این روش راهکار شاد زیستن ماست.

امیدوارم روش هایی که برای شما مطرح کردم تاثیر گذار باشد که مطمینم اگر درست پیش بروید برای لاغرکردنشان تاثیرگذار خواهد بود ولی اگر ۱% نبود خودتان را دوست داشته باشید .

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام