ویژگی نرم افزار حسابداری شرکتی

حالت شب

ویژگی نرم افزار حسابداری شرکتی ؛ شاید باور نکنید اما در کتیبه ها و نگاره های اهرام ثلاثه در مصر در زیر تصویر افرادی که مشغول حسابداری حسابرسی و رسیدگی به اموال مردم بودند امضا یا نام فرد وجود دارد. تاریخشناسان معتقدند که بدین صورت اولین حسابداران امضادار تاریخ آنها بودند. این شغل تا چند دهه پیش به عنوان یک مهارت شناخته میشد اما پس از انقلاب صنعتی و در پی پیدایش کارخانه ها نیاز به حسابداران افزایش یافت و رفته رفته به صورت شغلی رسمی شناخته شد.

امروزه نیز نرم افزار های فراوانی برای سهولت کار حسابداری وجو دارد که تیم فارسی خوان امروز به تفصیل درباره مهمترین آنها یعنی نرم افزار هلو همراه با آموزش صحبت میکند.

نرم افزار حسابداری هلو

نرم‌ افزارهای مالی و حسابداری یکپارچه هلو (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) نسخه‌های تخصصی برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و تولیدی‌ها دارند. این نرم‌ افزارهای حسابداری و مالی شامل امکانات بی‌شماری ازجمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک‌ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارش‌های متنوع و… هستند. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم‌ افزارهای حسابداری هلو را به پرکاربرترین نرم‌ افزار مالی و حسابداری کشور تبدیل کرده است.نرم افزار حسابداری هلو در نسخه‌های تک‌کاربره و شبکه ارائه می‌شود.

ویژگی های نرم افزار حسابداری

  1. سیستم حسابداری
  2. سیستم انبارداری
  3. سیستم صدور فاکتور
  4. سیستم گزارشات پیشرفته
  5. سیستم یاداوری چک ها

سیستم حسابداری نرم افزار

حسابداری

صدوراسناد به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
استفاده از دستگاه کارت خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هر لحظه
گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف
گزارشات فصلی فاکتور ها جهت ارائه به وزارت دارایی
گزارش سود وزیان بصورت لحظه ای و مابین تاریخ
گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
گزارش مرور حسابها

سیستم انبارداری نرم افزار حسابداری

انبارداری حسابداری

سیستم انبارداری یکپارچه در نرم افزار حسابداری هلو دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت و نیازمندی های کسب و کارها است. مدیریت لحظه ای بر روی کالاهای موجود در انبار ها باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان می گردد و مشکلات موجود در سیستم های دستی و سنتی را از بین می برد. سیستم انبارداری یکپارچه نرم افزار هلو ، با محاسبه فرآیند ثبت عملیات، موجودی کالا و … ، مدیریت انبار را برای شما به ساده ترین روش ممکن امکان پذیر می سازد.

مهمترین امکانات سیستم انبارداری هلو به شرح زیر است: circle معرفی کالا در۳ سطح اصلی، فرعی، نام کالا circle تغییرات قیمت کالاها به صورت کلی (درصدی –ریالی ) circle چاپ بارکد به همراه قیمت، کد و سایر مشخصات کالا circle کنترل حداقل و حداکثر موجودی و نقطه سفارش کالا circle انـبارگردانی و اعمال تصمیمات در رابطه با مغایرت ها circle معرفی۱۰ قیمت فروش برای هرکالا circle گزارشات متنوع گردش و کاردکس کالا و انبار براساس circle تعدادی و ریالی circle تعریف کارهای خدماتی

سیستم صدور فاکتور نرم افزار حسابداری

صدور فاکتور

سیستم صدور فاکتور نرم افزارهای یکپارچه هلو، سیستم صدور فاکتور نرم افزار هلو با داشتن امکانات ویژه به سادگی فاکتور صادر کرده و به مدیریت سریع کسب و کارها کمک می کند.

  1. خرید، فروش، پیش فاکتور، امانی، ضایعات و مرجوعی
  2. جـستجوکـالا در فـاکتور بـا استفـاده از بـارکد خوان
  3. ثبت مبلغ و درصد پورسانت برای هر واسطه در فاکتور
  4. صدور فـاکتور بـا محاسبـات مالیـات بر ارزش افـزوده
  5. محاسبه راس فاکتور
  6. گزارش فروش ماهیانه کاربران

سیستم گزارشات پیشرفته نرم افزار حسابداری

مرورحساب ها

circle گزارش مرور حساب ها circle گزارش تجزیه سنی مانده حساب ها circle لیست پرداختی ها و دریافتی های طرف حساب circle گزارش دفاتر حسابداری و تراز های مختلف circle محاسبه و تسویه مالیات ارزش افزوده به شکل تهاتر، تسویه و اظهار نامه circle ارئه گزارشات فصلی به صورت دوره ای و فصلی circle گزارشات آماری circle گزارشات نموداری circle گزارش گردش و کاردکس کالا و انبار براساس تعدادی و ریالی circle گزارش سطح دسترسی کاربران، وقایع و عملکرد افراد

سیستم یاداوری چک ها در نرم افزار حسابداری

circle ثبت کلیه عملیات مربوط به چک و تهیه گزارش از آنها circle اعلام سررسید چک ها و فاکتور های نسیه به صورت اتوماتیک circle راس چک (به صورت زمانی و ریالی)

سایر امکانات نرم افزار حسابداری

برخی از سایر امکانات نرم افزارهای مالی و حسابداری هلو سایر امکانات برخی از سایر امکانات نرم افزار های حسابداری و مالی هلو

  1. اصلاح سرفصل های پیش فرض به دلخواه کاربر
  2. ارسال پیامک: شامل ارسال پیامک های عمومی ( پیام های تبلیغاتی، تبریک، تخفیفات …)، ارسال اطلاعات داخلی نرم افزار (مانده حساب ها، مشخصات فاکتور، سررسید چک، سر رسید اقساط و. ..) و ارسال پیامک های پویا
  3. قابلیت اتصال به تمامی تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز فروشگاه ها مانند ترازوهای دیجیتال، بارکد خوان، پوز بانکی و…
  4. سرعت، دقت وکاهش حجم کار با صدور اسناد اتوماتیک اسناد
  5. انجام امور مالی بدون نیاز به دانش حسابداری
  6. نصب بدون محدودیت محصولات هلو بدلیل ارائه قفل سخت افزاری
  7. دفترچه راهنما جهت تسریع درآموزش نرم افزار هلو
  8. فیلم آموزشی به منظور آشنایی کاربران با منو ها و امکانات نرم افزار قبل از ورود اطلاعات
  9. دسترسی به خدمات آنلاین اینترنتی، تالار گفتمان (FAQ)
  10. دسترسی به کلوپ ویژه مشتریان
  11. پاسخگویی تلفنی به سئوالات و ابهامات مشترکین
  12. برگزاری کلاسهای آموزشی
  13. ارتقا محصولات و افزودن امکانات جدید عمومی و قانونی

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام