چند مدل چیدمان میز تلویزیون

حالت شب

مدل چینش اسباب منزل تا حد زیادی سلیقه کدبانوی منزل را نشان می دهد. یکی از وسایلی که نقش مهمی در این مورد دارد میز تلویزیون است. تیم فارسی خوان با ارائه چند مدل چیدمان میز تلویزیون به شما کمک می کند که سلیقه ی خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید هر طور دلتان می خواهد میز تلویزیون خود را در خانه بچینید. ولی با امتحان کردن مدل های مختلف، به راز زیبایی برخی منازل پی میبرید. نحوه ی قرار دادن میز تلویزیون جلوه ی خاصی به منزل شما می دهد و تا حد زیادی نشانگر سبک زندگی شماست.

انتخاب چند مدل در نحوه ی چیدن اثاثیه منزل حتی باعث ایجاد آرامش یا برعکس آشفتگی و کلافه بودن می شود. با ستفاده از تزیینات می توانید جلوه ایی رؤیایی به خانه ی خود بدهید. بنابراین با ما همراه باشید تا با ارائه چند مدل مختلف چینشِ در اینجا میز تلویزیون به طور خاص در ایجاد آرامش و زیبا شدن منزلتان سهیم باشیم.

مدل دکوری چیدمان میز تلویزیون

شما میتوانید تمام فضای خالی اطراف تلویزیون را با لوازم دکوری تزیین کنید.

چند مدل چیدمان میز تلویزیون

مثلاً از مجسمه، وسایل آنتیک، تابلوهای دیواری و حتی گل های طبیعی و مصنوعی میشود استفاده کرد. یک کمد دکوری در فضای اطراف تلویزیون بسازید.  یک ایده عالی و جالب به خصوص برای خانه‌های نقلی استفاده بهینه و مقرون به صرفه از تمام فضای دیوار است. می‌توانید تلویزیون را به دیوار نصب کنید و تمام فضای دیوار اطراف را با یک کمد که در قسمت پایین، بالا، اطراف و کناره ها با چندین شلف کار شده دکور کنید. داخل کمدهای پایینی لوازم اضافی و کتاب بچینید و روی شلف‌ها را با لوازم دکوری تزیین کنید.

مدل گالری دیواری چیدمان میز تلویزیون

یک شیوه تزیین اطراف میز تلویزیون مدل گالری است که نمونه ی آن را به شما در عکس نشان میدهیم.

می‌توانید فضای بالای دیوار پشت تلویزیون را به یک گالری تبدیل کنید لزوما مجبور نیستید که از قاب عکس یا تابلوهای قاب‌دار استفاده کنید. یا میشود لوازم دکوری مثل چراغ‌های تزیینی دیورای، شلف‌های دیواری کوچک یا یک تابلوی سراسری را نصب کنید. میتوانید از فضای پشت و اطراف تلویزیون به عنوان یک گالری استفاده کنید و تعداد زیادی تابلو متناسب با فضا و حال و هوای منزل به دیوار نصب کنید. حتی می‌توانید روی دیوار و بالای میز تلویزیون یک شلف ساده نصب کنید و روی آن را با لوازم دکوری بپوشانید. روی میز تلویزیون را هم با چند آباژور، کتاب و شمع و هر وسیله دکوری که مورد علاقه و سلیقه شماست تزیین کنید.

مدل روستیک چینش میز تلویزیون

مدل روستیک شاید یک مدل متفاوت و کم طرفدار باشد ولی ممکن است نظر برخی را به خود جلب کند.

چند مدل چیدمان میز تلویزیون

استفاده از چمدان‌های قدیمی ایده ای جالب برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون است. یک میز چوبی قدیمی به سبک روستیک به عنوان میز تلویزیون بگذارید، روی آن چند گلدان گل طبیعی بچینید و برای فضای پشت تلویزیون روی دیوار هم چند تکه چوب الوار نصب کنید. روی الوارهای چوبی تلویزیون را نصب کنید تا حال و هوای منزل به دکوراسیون روستیک نزدیک شود.

مدل سبد چیدمان میز تلویزیون

به مدل سبد سبک سنتی هم گفته میشود. میتوانید سبدها را به دیوار بچسبانید.

میتوانید داخل سبدها را با گل و لوازم تزیینی پر کنید و روی میز هم سبد بگذارید

همچنین بخوانید : طراحی اتاق نشیمن

البته سبدهای چوبی خودشان مدل های مختلفی دارند که انتخاب هر یک از آنها در کنار میز شما در جلوه ی خوب یا بد دکوراسیون شما خیلی مهم است.

یک مدل چیدمان میز تلویزیون برای خانه های کوچک

نحوه ی چیدمان میز تلویزیون در خانه های کوچک واقعاً معضل بزرگی است. به اصطلاح عامیانه “رو مخه”.

چند مدل چیدمان میز تلویزیون

اگر خانه نقلی و جمع و جوری دارید می‌توانید از دکوراسیون فضای اطراف میز تلویزیون به عنوان محلی برای نگهداری وسایل استفاده کنید. برای مثال یک شلف ساده بالای میز تلویزیون نصب کنید و از آن به عنوان یک کتابخانه استفاده کنید. میز زیر تلوزیون را هم از نوع کشو دار انتخاب کنید و لوازم اضافی را در کشوها بچینید. قسمتی از فضای زیر میز تلویزیون را هم بدون کشو بگذارید تا لوازم اضافی مثل پاف و کوسن را زیر آن جا بدهید.

مدل کتابخانه اطراف میز تلویزیون

به طور کلی وجود کتابخانه در منزل جلوه ای خاص و فضایی آرام بخش ایجاد می کند.

معمولا کتابخانه ها را در اتاق مطالعه و اتاق نشیمن نصب میکنند. ولی نصب کتابخانه در اطراف میز تلویزیون هم جلوه ی خاص خود را دارد. در زیر یک نمونه ی بسیار زیبا از مدل کتابخانه را به شما معرفی می کنم تا بهتر با آن آشنا شوید. ولی شما می توانید چیدمان کتابهای اطراف میز تلویزیون را به سلیقه ی خودتان تغییر دهید. و مدل کتابخانه ای که انتخاب می کنید تا حد زیادی بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

نکاتی کلی برای چیدمان میز تلویزیون

ابتکار داشته باشید و سعی کنید چیدمان شما منحصر به فرد باشد. برای این کار:

  1. از گذاشتن وسایل اضافه روی میز پرهیز کنید.
  2. رنگ میز را با رنگ فرش و پرده ها متناسب کنید.
  3. تا جایی که امکان دارد از تزئینات شلوغ در داخل و روی میز پرهیز کنید.
  4. برای تزئین از لوازمی در میز استفاده کنید که جلب توجه کنند.
  5. از تزئینات تکراری که در خانه های دیگران هست استفاده نکنید.
  6. لوازم دکوراسیون باید با دکوراسیون منزل شما تناسب داشته باشد.

مقیاس و اندازه و نظم لوازم چیدمان در زیبایی و جلب توجه آنها خیلی مؤثر است. بنابراین سعی کنید اندازه ی لوازم تزئینی شما با هم تناسب داشته باشد. میتوانید از چراغ های و نورافشانی های جالب برای چیدمان اطراف میز تلویزیون استفاده کنید به شرطی که چیدمان خلوت باشد. چون این نوع تزئین را برای دکورهای شلوغ توصیه نمی کنیم.

امیدواریم مطالب ارائه شده رضایت و نظر مثبت شما را جلب کرده باشد. لطفاً پیشنهادها و نظرات خود را در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام