فرق فتوشاپ 2020 با انواع نسخه های قبلی

فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با انواع نسخه های قبلی

حالت شب

به تازگی وارد سال ۲۰۲۰ میلادی شده ایم و نرم افزار فتوشاپ هم از این قاعده مستثنی نیست. پس اولین فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با انواع نسخه های قبلی این است که این نسخه از دستاوردهای سال ۲۰۲۰ است. شاید خیلی از کاربران نرم افزار فتوشاپ هنوز با ویژگی های فتوشاپ ۲۰۲۰ آشنایی نداشته باشند. مجله فارسی خوان در نظر دارد در اینجا تفاوت فوتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه قبلی را بررسی کند. در اینجا می خواهیم با ویزگی های جدید این نرم افزار و فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه های قدیمی آن صحبت کنیم. ویژگی ها و امکانات جدید فتوشاپ می تواند بسیاری از امور را برای کاربران کامپیوتر آسان کند. فتوشاپ یک نرم افزار حرفه ای است که برای ساخت و ویرایش عکس ها بکار می رود.

فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با انواع نسخه های قبلی

در این متن می خواهیم فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با  نسخه های قبلی را بررسی کنیم. همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سروکار دارند به نوعی به این نرم افزار نیاز دارند. از این رو باید تا میتوان از نسخه های جدیدتر فتوشاپ استفاده کرد.

تفاوت فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه ۲۰۱۹

از جمله قابلیت هایی که باعث تفاوت فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه ۲۰۱۹ می شود می توان به حذف پس زمینه تصویر در فتوشاپ ۲۰۲۰ به صورت اتوماتیک اشاره کرد. در نسخه  ۲۰۲۰ فتوشاپ علاوه بر اضافه شدن امکانات جدید، به زیبایی محیط طراحی نیز توجه خاصی شده است به طوری که کاربر را جذب کند و بعد از استفاده از این نسخه استفاده از نسخه های قبلی مخاطب را راضی نمی کند. نسخه ۲۰۲۰ فتوشاپ خود به عنوان یک نمونه طراحی پیشرفته و بسیار زیبا است. که یک تفاوت نرم افزار فوتوشاپ ۲۰۲۰ نسبت به نسخه های دیگر است.

در حال حاضر تازه ترین نسخه همان فتوشاپ ۲۰۲۰ می باشد.

فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه ۲۰۱۸

برای ویرایش یک متن در نسخه ۲۰۱۸  فتوشاپ شما باید حتما ابزار Type رو فعال می کردید و بعد روی نوشته ای که قصد ویرایش آن را دارید دوبار کلیک می کردید تا به حالت انتخاب و ویرایش در بیاید. میتوان گفت که این یک فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه قبلی است.

فرق فتوشاپ با قبلی

یا اینکه باید از پنل لایه ها، روی لایه مربوط به نوشته دوبار کلیک میکردید تا فعال بشود و بعد ویرایش میکردید. اما در نسخه ۲۰۲۰  فتوشاپ، شما اگر ابزار Move  هم فعال داشته باشید میتوانید با دوبار کلیک کردن روی متن ( بدون اینکه حتی لایه مربوط به آن را از پنل لایه های انتخاب کرده باشید ) ، آن متن را به حالت انتخاب و ویرایش ببرید و به سرعت متن جدیدی که می خواهید را تایپ کنید.

حتما برای شما هم پیش آمده است که در انجام پروژه ها برای ویرایش تصویر پنجره های مختلف زیادی را باز کرده باشید. در نسخه های قدیمی تر برای بستن پنجره ها باید آنها را تک تک می بستید اما درنسخه فتوشاپ ۲۰۲۰ با یک فرمان ساده می توانید پنجره ها رو به صورت همزمان ببندید و فقط پنجره اصلی را حفظ کنید.

این می تواند یک فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه های قبلی باشد.

تفاوت های فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه ۲۰۱۷

این نسخه با سرعت پردازش بسیار بالاتر نسبت به نسخه های قدیمی می تواند تصویر خروجی را خیلی سریع تر نمایش دهد که این امکان تجربه لذت بخشی را برای کاربر به وجود می آورد. شما هم از این نسخه استفاده کنید تا طراحی حرفه ای تری داشته باشید.

تفاوت نرم افزار

برتری های دیگری  که این نسخه از فوتوشاپ دارند عبارتند از:

  1. بهبود عملکرد استروک های براش
  2. بهبود عملکرد کلی نرم افزار
  3. رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار فوتوشاپ

اما نسخه ۱۸.۰ که این نسخه، پنجمین نسخه فتوشاپ با عنوان CC بود(Creative Cloud) و در سال ۲۰۱۷ منتشر شد این ویژگی ها را ندارد .به همین دلیل در حال حاضر یک نسخه قدیمی است.

فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه قبلی

حذف پس زمینه تصویر در فتوشاپ ۲۰۲۰ به صورت اتوماتیک باعث فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه های قدیمی میباشد.

تفاوت فوتوشاپ 2020 با نسخه قبلی

هرچند این قابلیت در نسخه های قدیمی وجود دارد اما به شما کمک میکند تا در زمان صرفه جویی کنید.

در آموزش نرم افزار فتوشاپ های قبلی به ما گفته میشود برای تغییر اندازه تصویر به صورتی که طول و عرض به صورت یکنواخت کوچک و یا بزرگ شود باید از ابزارtransform استفاده کنید.

اما در نسخه جدید این کار به صورت اتوماتیک انجام میشود و کار را خیلی آسان تر میکند.

تفاوت نرم افزار فوتوشاپ و قابلیت های جدید آن

نسخه جدید فتوشاپ دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است که باعث فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه قبلی میشود.

فرق فتوشاپ 2020 بانسخه قبلی

در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.

تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ، قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است.

 ویژگی های مهم فتوشاپ ۲۰۲۰ 

از جمله ویژگی های مهم فتوشاپ ۲۰۲۰  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سلکت سوژه با یک کلیک و بهتر کردن این امکان
  2. حذف پس زمینه عکس با یک کلیک
  3. ویرایش سریع لایه ها
  4. Content Aware Fill جدید
  5. پنل تنظیمات جدید (properties)
  6. ویژگی جدید و مهم برای اسمارت آبجکت ها
  7. کلید تیلدا “~” و ویژگی های جالب با آن
  8. بستن سریع سند هایی که نیاز نیستند
  9. بهبود کارایی Shift
  10. warp جدید و بسیار عالی
  11. و …

فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه قبلی

و اما سخن آخر اگر از علاقه مندان و وفاداران به فتوشاپ هستید و به دنبال طراحی هر چه زیبا تر و آسان تر هستید پیشنهاد ما به شما نسخه ۲۰۲۰ این نرم افزار هست. همانطور که میبینید فرق فتوشاپ ۲۰۲۰ با نسخه های  قبلی بسیار زیاد است. اما اگر سیستم شخصی تان پشتیبانی ضعیفی از نظر گرافیکی دارد و به آسانی نسخه های قدیمی در آن اجرا می شود، توصیه ما به شما یا ارتقا سیستم تان برای استفاده از این نسخه است و یا در صورت نبود، استفاده از نسخه های جدیدتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام