چگونه آدم جذابی باشیم

حالت شب

این روزها با رشد دنیای مجازی و تب داغ بیشتر دیده شدن همه ما به نوعی دوست داریم مانند سلبریتی ها یاد بگیریم که چگونه آدم جذابی باشیم و یا برای اطرافیان خود آدم جذابی باشیم.بخش روانشناسی فارسی خوان معتقد است که با ایجاد جذابیت در خود میتوانیم در نظر بقیه جذاب باشیم، یا اصطلاحا آدم جذاب به نظر بیاییم. خود من گاهی فکر میکنم که آدم جذاب خیلی پرنفوذ و قدرتمند است زیرا میتواند در هر جمعی جایگاه خودش را بعنوان یک آدم جذاب به خوبی داشته باشد.

ایجاد جذابیت در زنان

اگر دقت کرده باشید در بین حیوانات، نر آنها معمولا زیباتر است. مثلا مرغ و خروس یا طاووس یا شیر.

اما در بین انسان ها کمی قضیه فرق میکند، زنان زیباتر از مردان هستند. اما در قرن ۲۱ صرف جنسیت کافی نیست و باید آداب معاشرت و اصول جذابیت را یاد بگیریم و این اصول و قواعد تفاوتهای بسیار ظریفی بین جذابیت در خانمها و آقایان دارد. برای اینکه یک خانم جذاب باشیم به ادامه مطلب توجه کنید.

در ادامه با ایجاد جذابیت در یک بانو از ابتدای کودکی آشنا شوید:

  1. جذابیت در یک دختربچه چگونه است.
  2. یک دختر جوان چگونه میتواند آدم جذاب باشد.
  3. یک بانو چطور میتواند به جذابیت خود بی افزاید.

دختربچه جذاب باشیم

تابحال به این فکر کردید چرا دختربچه ها از نظر عموم همیشه جذاب و شیرین و دوست داشتنی هستند؟

آیا دنیای بچگانه و جذاب دختربچه ها چیزی از قواعد باکلاس بودن را میدانند؟ مطمئنا خیر. اما دلیلی که آنها را تا این اندازه جذاب و دوست داشتنی جلوه میدهد شوق و اشتیاقی ست که در چهره آنها همیشه دیده میشود.

پس چرا ما از این اصل برای خودمان استفاده نکنیم؟

دختربچه جذابی باشیم

حتما برای یک بار هم که شده از جلوی یک کودکستان دخترانه رد شده اید. در این میان دختربچه هایی میبینیم که سربه زیر و خجالتی اند. یا اینکه قیافه ی گرفته و اخمویی دارند. حتما در همان برخوردی که شاید چند ثانیه طول کشیده به اندازه دخترک خندانی که در کنارش ایستاده دوست داشتنی و شیرین به نظر نمیرسد.

جذابیت کودکستان دخترانه
فقط در کودکستان با این قشر بامزه برخورد نداشته ایم.

در مهمانی ها نیز آن دسته از دختر بچه های جذابی که لباس مرتب پوشیدند و ظاهر تمیزی دارند، ناخودآگاه حس بهتری به آنها داریم و بیشتر به دل میشینند. به عبارتی جذاب ترند.

دختر جذابی باشیم

در جامعه ما خیلی به این توجه میکنیم که جذابیت بین دختر خانمها چه تعریفی دارد. ممکن است در هر جامعه یا کشور این تعریف ها متفاوت باشد. در کشور ما ملاک هایی که معمولا از آنها با نام نجابت شناخته میشود.

حال به توضیح این موارد می پردازیم:

صدا زدن با نام در بین جوانان باعث ایجاد صمیمت و جذابیت در رابطه دوستانه میشود. اگر دقت کرده باشیم در روابط دوستانه خودمان وقتی همدیگر را با نام کوچک صدا میزنیم احساس صمیمت بیشتری داریم.

همچنین بخوانید : رفتار مناسب با نوجوانان

یکی دیگر از مواردی که باعث میشود چگونه آدم جذابی باشیم و خیلی برای جوانان مخصوصا دختر خانمهای جوان مهم است آن تایم بودن و پایبندی آنها به اصول اخلاقی ست. شاید در کشورهای اروپایی یا فرهنگ غرب محدودیتی برای ساعت حضور در خانه وجود نداشته باشد اما برای یک دختر جوان ایرانی ممکن است شایسته به نظر نرسد.

جوان جذابی باشیم

همچنین میدانیم دنیای مد امروزه نفوذ زیادی دارد و دنیای پرزرق و برق آن حواس جوانان را پرت میکند.

درست است که این دنیای جذاب مد بسیار دلچسب و رنگارنگ است اما وسواس داشتن برای اینکه حتما مطابق با تمام ترندهای روز باشیم، کمی ما را بی ثبات یا بدون داشتن یک استقلال شخصیتی نشان میدهد و از جذابیتی که داریم میکاهد.

خانم جذابی باشیم

معمولا اینجوری جا افتاده که زنان پرحرف و پرچانه هستند و یک زن باهوش میتواند از این موضوع استفاده کند و سعی کند بیشتر اینکه گوینده باشد، شنونده خوبی باشد.

حتما باعث میشود از نظر دیگران، خانم جذابی باشد.

بارها دیده شده که ظاهر یک خانم مرتب و خوش صحبت و مودب است، ولی در جمع ها و مهمانی ها رفتار جالبی با همسرش ندارد. و یا اینکه باخبر میشویم که به همسرش خیانت کرده است.

آیا میتوان او را همان خانم جذاب و مودبی که میشناختیم بدانیم؟

آدم جذابی باشیم ایجاد جذابیت

نکاتی برای اینکه چگونه خانم جذابی باشیم :

  1. هنگام غذا خوردن صدای دهان از بدترین چیزهایی ست که کسی که در کنارتان نشسته میتواند تجربه کند.
  2. همیشه و همیشه غیبت و بدگویی جلوه زشتی داشته و دارد و خواهد داشت.
  3. بلند حرف زدن در جمع از ویژگیهای یک خانم جذاب و باکلاس نیست.
  4. آراستگی پوشش و آرایش صورت زمانی زیبا و جذاب است که متناسب با سن انجام شود.
  5. تا حالا فیلمهای سلطنتی و تاریخی را دیده اید؟ شنیده اید که چه بیان و لحنی دارند؟ سعی کنید با همان لحنها صحبت کنید. یعنی کلمات «بفرمایید» و «لطفا» و «متشکرم» و … را به دایره لغات خود اضافه کنید.
  6. حساس نباشید، زود از کوره در نروید، به دل نگیرید.

ایجاد جذابیت در مردان

در فضای مجازی میبینیم که معیارهای ایجاد جذابیت را، داشتن سیکس پک و اخمو بودن و ته ریش و ادکلن تلخ و مغرور بودن و دور بازو و … تعریف میکنند. اما آیا واقعا جذابیت مردان همینها هستند؟

حقیقت این است که در بسیاری از نظرسنجیهایی که از زنان در کشورهای مختلف انجام گرفته، خواسته اند که یک مرد جذاب را توصیف کند. درصد بسیار بالایی از زنان یک مرد جذاب را در داشتن روحیه مستقل و حامی و خلق و خوی مهربان و داشتن صداقت و وفاداری و اعتماد به نفس دانسته اند.

همه مراحل سنی یک آقا به ترتیب زیر است

  1. یک پسربچه جذاب چه ویژگی دارد.
  2. یک جوان جذاب و خوشتیپ چجوری است.
  3. یک آدم جذاب و جنتلمن واقعی کیست.

پسربچه جذاب باشیم

اولین چیزی که از یک پسربچه جذاب و دوست داشتنی به چشم می آید ادب و متانت اوست.

متاسفانه با فراگیر شدن تبلت و موبایل و ماهواره، مسئله ای که شاهد آن هستیم بلوغ زودرس نوجوانان است. پسربچه ها نیز از این مسئله مستثنا نیستند.

همچنین بخوانید : نکات مهم افزایش قد کودکان

این بار وقتی که از یک کوچه رد میشوید و پسربچه هایی میبیند که در حال بازی هستند، به ادبیاتشان دقت کنید. کاملا متوجه میشوید که اینها همان بچه های ۲۰سال پیش نیستند. گاهی در حرف زدن آنها شاهد الفاظ رکیک و فحاشی هایی هستیم که اصلا مطابق سن آنها نیست. این نوع حرف زدن اصلا متناسب یک پسربچه جذاب نیست.

نظافت شخصی و آراستگی ظاهر، مخصوصا داشتن موهای شانه زده و مرتب نیز تاثیر فوق العاده میگذارد.

چگونه آدم جوان جذابی باشیم

نکات مهم برای اینکه جوان جذاب باشیم :

امکان ندارد جوان ایرانی باشی و دلقک نباشی. بله درست است. نکته ای که برای یک پسر جوان ایرانی اصلا سخت نیست و جذابیت شما را دوچندان میکند. تیم فارسی خوان این اطمینان را دارد که این یک قلم را پسران ایرانی به خوبی هرچه تمامتر بلدند.

ناگفته نماند که برای اینکه چگونه آدم جذابی باشیم نباید زیاده روی کنند و مراقب جو حاکم بر جمع باشند.

در مهمانی های رسمی و دورهمیهای خانوادگی دیده ایم که پسران جوان سرشان در گوشی است و قاطی جمع نمیشوند و مشغول استوری گذاشتن و دایرکت اینستاگرام هستند. باور کنید که میدانیم اتک زدن در بازی کلش آو کلنز بسیار مهم است و یا دیر پاسخ دادن به پیام تلگرام میتواند فاجعه بار باشد اما برای اینکه جذاب باشیم باور کنید که اگر چند ساعت آن ماسماک را کنار بگذارید، نمیمیرید.

ایجاد جذابیت

آیا قرار گذاشتنهای پسرها را دیده اید؟ چند نکته جالب دارد که باید حتما بدانید.

قرار گذاشتنهای پسرها تفاوتهای اساسی با قرار گذاشتن های دختر خانم ها دارد. که مهمترینشان قرارهای یهویی و بدون هماهنگی قبلی است. دیده شده که وقتی میخواهند با هم بیرون بروند یکیشان تازه دوش میگیرد، یکی دیگر شام میخورد، دیگری تازه از خواب بیدار میشود، یکی به دنبال جوراب میگردد، و آخری هم تازه از شهری دیگر آمادگی خود را اعلام میکند، اما در کمال تعجب همگی به قرارشان میرسند.

این همان تفاوت اساسی بین دختر خانمها و آقا پسرها برای دورهمی هایشان است.

برای یک جوان جذاب خوش قولی و وقتشناسی عامل خیلی خیلی مهمی برای این است که از نظر طرف مقابل به چشم می آید. مخصوصا اگر این قرار ملاقات برای قرار ازدواج باشد.

آدم جذابی باشیم

هنگام برخورد اولیه تاثیر دست دادن را در ایجاد جذابیت فراموش نکنید. تماس جسمی به قول تراپیستها انرژی فرد را منتقل میکند پس تا میتوانید انرژی مثبت به طرف مقابل بدهید.

برای اینکه یک آدم جذاب باشید، هنگام دست دادن:

  • دست طرف مقابل را نشکنید، ولی تا میتوانید محکم بفشارید.
  • به کم قانع نباشید، همه بخش های دست مقابل را بگیرید، نه فقط انگشتان را
  • بلافاصله بعد از تماس با دست، چاشنی ویبره را اضافه کنید.
  • اگر طرف مقابل بهر دلیل (اتمام قضای حاجت یا آشپزی یا… ) تمایلی برای دست دادن نداشت، اصرار نکنید که انرژی مثبتتان را به او بدهید.

آدم جذابی باشیم ایجاد جذابیت

یادتان می آید که در بخش های پیشین درباره ظاهر یک مرد جذاب چند مورد را توصیف کردیم؟

در میان آنها بوی خوب و عطر زدن را جدی بگیرید. برای انتخاب عطر وقت زیادی بگذارید و عطر متناسب روحیه خودتان و یا حتی فصل های مختلف سال را در نظر بگیرید.

از قدیم گفته اند که:

هیچوقت از یک خانم سنش را و از یک دانشجو معدلش را و از یک مرد حقوقش را نپرسید.

سوال شخصی پرسیدن همیشه و همیشه موجب از بین بردن احساس راحتی در طرف مقابل میشود. هر سوالی را نپرسید مخصوصا سوالهایی که ممکن است وارد حیطه و حریم شخصی افراد شود.

از نمونه سوال های رو مخ:
  1. رتبه کنکورت چند شد.
  2. چند کیلو کم کردی.
  3. پدرت چیکاره است.
  4. کی زن میگیری.
  5. کی بچه دار میشید.
  6. چیکار کردی اینقدر پوستت خوب شده.
  7. چرا اینقدر لاغر شدی.
  8. پس چرا شوهر نمیکنی.
  9. چجوری این خونه رو خریدی.
  10. گوشیتو چند گرفتی.

نکاتی برای اینکه چگونه آدم جذابی باشیم

گذشته از همه اینها یک سری نکات ریز وجود دارد که زن و مرد و کودک و بزرگسال نمیشناسد و برای همه یکسان است. چه کسی هست که نخواهد جذاب باشد.

خلاصه وار همه آنها را در ادامه خواهیم گفت.

همچنین بخوانید : راهنمای خریدن کفش مردانه
  1. نسبت به اطرافتان بی تفاوت نباشید.
  2. خیال نکنید که خیلی میدانید. پس درباره همه چیز اظهار نظر نکنید.
  3. فقط وقتی درباره موضوعی صحبت کنیم که درباره آن اطلاعات کافی داشته باشیم.
  4. مطالعه را فراموش نکنید و همیشه در حال یادگیری باشید.
  5. ما ایرانی ها سنت زیبای هدیه دادن را هنگامی که برای اولین بار به خانه کسی میرویم، داریم. چه بهتر است که برای بالا برن جذابیت خود از این سنت زیبا بیشتر استفاده کنیم.
  6. اگر عادت به لبخند زدن ندارید سر کیسه را شل کنید و لمینت دندان انجام دهید. خودبخود زیاد لبخند میزنید.
  7. چشمها ارتباط مستقیم با قلب دارد. از طریق چشم ها وارد قلب طرف مقابل شوید.
بیایید همگی با هم جذاب باشیم

میدانیم که همه شما کاربران عزیز جذاب و دوست داشتنی هستید ولی برای اینکه این اطمینان حاصل شود که شما مخاطبان همه ویژگی های جذاب بودن را دارید امروز فارسی خوان وقتش را برای شما گذاشته است. اگر شما نکات دیگری میدانید خوشحال میشویم که در بخش نظرات آن را برای ما ارسال کنید تا دیگران هم استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام