طب سنتی برای کبد چرب

حالت شب

پزشکان کبد چرب را مرگ خاموش میدانند. علائم خاص خود را ندارد و فقط با مجموعه ای از علائم میتوان پی به چرب بودن کبد خود ببرید. در این مقاله طب سنتی برای کبد چرب را توضیح میدهیم و ضمن ذکر علائم آن، هشدارهایی را درباره این بیماری خواهیم گفت؟ بخش سلامت فارسی خوان به علت اهمیت بالای این عضو پرکار بدن امروز را به این موضوع اختصاص داده تا با خواندن آن اطلاعات خود را بالا ببرید و ضمن معاینه خود بتوانید با جلوگیری از هزینه های بالا پزشک و صرف هزینه کمتر با کمک طب سنتی قادر باشید این معضل را برای خود برطرف کنید.

علائم کبد چرب

گوش به زنگ بدنتان باشید.

از کنار هیچ تغییر جزئی در بدتان به سادگی عبور نکنید. تغییر در وضعیت خواب یا تغییر در رنگ پوستتان ،تغییر در اشتهایتان نیز ممکن است از علائم کبد چرب باشد. بازهم تاکید میکنم همگی اینها به تنهای از علام کبد چرب نیست ، فقط مجموعه این علائم میتواند زنگ خطری برای کبد چرب باشد. از جمله مهمترین آنها:

روی زبان به زردی گرایش پیدا میکند

سفیدی چشم حاله زرد بودن به خود میگیرد

کک ومک و لک صورت افزایش پیدا میکند

بیش از قب دچار رفلاکس معده میشوید

همچنین بخوانید : درمان رفلاکس نوزاد

هنگامی که ابتدای روز مزه دهانتان تلخ و بدمزه میشود.

هیچ چیز به اندازه جوشهای صورت و پشت کمر نمیتواند اوقات روزمره شما را تلخ کند

عصبانیت و پرخاشگری افزایش پیدا میکند

طب سنتی برای کبد چرب

درد وپیچ خوردگی های مچ پا

ریزش موی شدید

احساس مورچه روی در نواحی مختلف بدن

خونریزیهای شدید عادت ماهیانه در زنان

پرش پلک راست در اکثر مواقع

زرد شدن پیراهن در ناحیه زیر بغل و بدبو بودن عرق

احساس سوزن سوزن شدن انتهای دست و پاها

درد در سمت راست حفره شکمی که به سمت بین دو کتف انتشار داشته باشد

درمان کبد چرب با طب سنتی

در بین درمانهای گوناگونی که امروزه علم پزشکی به ارمغان آورده است روشهایی جود دارد که امروزه تا حدی فراموش شده اند.بهتر است با این روشهای ارزان و مفید و کم عارضه بیشتر آشنا شوید.

درمان کبد چرب با طب سنتی

طب سنتی برای کبد چرب

۱- نوشیدن دم کرده گل مریم نیز اثربخش است.

کاهش تدریجی وزن و ورزش روزانه می تواند به گونه چشمگیری در درمان مفید باشد. البته توجه داشته باشید کاهش ناگهانی وزن ممکن است این مشکل را تشدید کند.

۲- چغندر نیز یک غذای مفید دیگر برای پاکسازی کبد است ؛چغندر، تصفیه کننده طبیعی خون نیز است.

یک سیب در روز ، راز سلامت کبد است.

۳- سیب سرشار از پکتین ،یک فیبر محلول است و می تواند سموم سیستم گوارش و کلسترول خون را کاهش دهد و هم چنین از کار زیاد کبد جلوگیری می کند.

۴- لیمو نه تنها یک خورکی بلکه یک داروست

چرا که حاوی مقادیر بالایی از ویتامین C. و آنتی اکسیدان هاست که به کبد کمک می کند تا آنزیم هایی مانند گلوتاتیون را تولید کنند، گلوتاتیون سموم را خنثی می کند و به همین دلیل لیمو به سم زدایی کبد کمک می کند. لیمو غنی از فلاونوئیدهاست و فلاونوئید ها در داخل لیمو ترشح صفرا تحریک می کند.

زنان،مردان ، کودکان و سالمندان کبد چرب را دست کم نگیرید.

کبد کارخانه هضم و تصفیه بدن است ، فراموشش نکنید. وظیفه سنگینی به عهده دارد و بیماری های مربوط به آن معمولا در بقیه سیستم بدن اختلال ایجاد میکند.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام