هدف ساخت فیلم های مستهجن

حالت شب

هدف ساخت فیلم های مستهجن

در این مطلب میخواهیم از هدف ساخت فیلم های مستهجن صحبت کنیم. برای مقدمه باید بگوییم یکی از قدرتمند ترین نیازها و غرایزی که در انسان وجود دارد غریزه جنسی است. نیاز جنسی مانند نیاز به آب و غذا از نیازهایی است که بایستی از روش صحیح ارضاء گردد. شکل گیری و غلیان نیاز جنسی در انسان با بلوغ جنسی آغاز می شود و در همین زمان است که نیازمند قوانینی برای نظام مند کردن این نیاز فطری و غریزی هستیم.

همانگونه که ارضاء نیاز به غذا باید از مسیر حلال و غذاهای طیّب و مفید باشد، ارضاء غریزه جنسی نیز باید قانونمند و از راههای صحیح صورت گیرد. همانگونه که دزدی برای رفع نیاز گرسنگی منجر به هرج و مرج و مفاسد مختلف فردی و اجتماعی می گردد، ارضاء شهوت جنسی به غیر از روش معقول و نظام مند نیز منجر به مفاسد مختلف فردی، خانوادگی و اجتماعی و هم مفاسد اخروی و معنوی می گردد. با فارسی خوان همراه باشید.

پشت صحنه ساخت فیلم های مستهجن

 در واقع، ستاره های فیلم مبتذل پیمانکاران مستقل هستند و به عنوان شغل آن ها تلقی می شود. این بدان معناست که آنها باید استعداد و هوش بازاریابی خود را نشان دهند تا بتوانند نظر بیشتری را جلب کنند و بتوانند فروش بیشتر داشته باشند.

 هر فیلم از چند بخش تشکیل شده یک فیلم نامه یک کارگردان چند بازیگر و تصویربردار و………و البته در کنار اینها یک منشی صحنه،یک فیلم نامه تهیه میشود و نقش آفرینان این فیلم نامه در سکانس های مختلف باید صدا و حرکاتی که در فیلم نامه درج شده را به اجرا بگذارد شاید به نظر شما در اینگونه فیلم ها دو نفری که در حال رابطه هستند و دارند این رابطه را بر حسب میل خود انجام میدهند سخت در اشتباهید، در حالی که این بازیگران هستند که اختیاری از خود ندارند باید صحنه به صحنه را طبق سناریو فیلم نامه بازی کنند.

هدف ساخت فیلم های مستهجن

هدف فیلم های مستهجن

قبل از شروع تصویربرداری،بازیگران فیلم های مبتذل با جدیدترین شیوه ها گریم و آرایش می شوند تا بتوانند جذابیت خود را نشان دهند.  جالبتر اینکه پخش این فیلم ها برای شبکه های داخلی ممنوع بوده و تنها شبکه های خصوصی مجاز به پخش این برنامه ها میباشند البته برای شبکه های ماهواره ای محدودیتی وجود ندارد.

پشت پرده ساخت فیلم های مستهجن

در اینگونه فیلم ها رابطه مقعدی امری بسیار آسان و همراه با لذت نشان داده میشود جالب است که بدانید که این فقط یک نمایش است زیرا این رابطه دردآور گاهی باعث می شود این بازیگران زن مجبور به ترک وعده غذایی آن روز شوند.

همچنین بخوانید : تحریک پذیری مردان

اکثر بازیگران فیلم های مستهجن انواع عمل های جراحی را بر روی خود انجام داده اند از جمله جراحی های زیبایی صورت،سینه،ب ا س ن،و ا ژ ن و

هدف فیلم مستهجن

هدف ساختگی بودن فیلم های مستهجن

اکثر فیلم های مستهجن بالای ۳۰ دقیقه تولید می شوند و در پایان آن، مرد بازیگر به انزال می رسد و امروزه می بینیم که چنین چیزی به هیچ وجه طبیعی نیست و غیر ممکن است مگر با استفاده از انواع قرص ها و مکمل ها و …

این فیلم ها به هیچ وجه در یک روز ساخته نمی شوند و در چند روز تصویربرداری می گردند و با تدوین حرفه ای به کاربر القا می کند که در یک روز ثبت شده است.

هدف فیلم های مستهجن

تجارت هدف ساخت فیلم های مستهجن

سازندگان این فیلم ها به دنبال کسب تجارتی سودمند هستند که علاوه بر دست یافتن به این مهم بر افکار ما نیز تسلط پیدا کرده و رفتار و عمل ما به صورت خودکار به سمتی که آنها میخواهند کشیده میشود که همانا شهوت رانی تحریک شده و نیاز جنسی کاذب و احساس کاذب جنسی که ناشی از توهم و خیال میباشد و جوان یک گلوله آتش شهوت میشود دست می یابند که مشکلاتی نظیر خود ارضایی و روابط نامشروع و خیانت و هرزگی و بیماری های روانی نظیر افسرگی و زنای ذهنی را در پی دارد.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام