غسل تعمید خانواده سلطنتی بریتانیا

با غسل تعمید خانواده سلطنتی بریتانیا آشنا شوید

حالت شب

هر شهر و کشوری آداب و رسوم خاص خود را دارد. تیم فارسی خوان تصمیم دارد مطالبی را بیان کند تا با غسل تعمید خانواده سلطنتی بریتانیا آشنا شوید و این اطلاعات را به اندوخته های خود درباره آداب و رسوم ها اضافه کنید. غسل تعمید در خانواده های سلطنتی اهمیت خاصی دارد و در زمان و مکان مشخصی برای فرزندان خود انجام میدهند، خانواده های سلطنتی به خاطر آداب و رسومات خاص خود تحت تاثیر نگاه های متفاوتی هستند و تلاش خود را میکنند تا در همه ی زمینه ها بهترین باشند. برگزاری مراسم غسل تعمید نیز یکی از مهم ترین برنامه های این خانواده ها میباشد.

تعریف غسل تعمید

مسیحیان برای خود یک سری آداب و رسوم و مناسبت ها خاص دارند. با غسل تعمید خانواده سلطنتی بریتانیا آشنا شوید. غسل تعمید، جز این آداب و رسوم میباشد که در کلیسا و توسط مسیحی ها انجام میشود، این غسل قبل از زمان حضرت مسیح وجود داشته است و ایشان تاکید بسیاری در انجامش داشته است.

تعمید در واقع یک نوع شستشو میباشد که در کتاب مقدس آمده است.

نظرات متنوعی در انجام این غسل وجود دارد. اما مهم ترین نظریه برای انجامش یک نوع پاکسازی بدن از گناه ها، بدی ها و شیطان میباشد، کاتولیک ها نیز این عقیده را دارند و حتی به انجام این غسل برای مردگان نیز تاکید فراوانی دارند زیرا معتقدند، اگر شخصی غسل تعمید نشود شیطان به همراه او میباشد و در وجودش میماند.

۷ آیین مهم در هر فرد مسیحی مومن

هرد فرد که مسیحی و مومن باشد باید ۷ رسم خاص را رعایت کند که به آنان فروع دین مسیح میگویند. زیرا، این یکی از مهم ترین آیین ها برای مسیحیان است.

آیین های هفتگانه مسیحیان عبارتند از:

  1.  انجام غسل تعمید و نام گذارى (مانند غسل تعمید خانواده سلطنتی بریتانیا)
  2. تأیید میثاق (در سن ۱۰ تا ۱۳ سالگی نزد کشیش رفتن و اعتراف به ایمان قلبی خود)
  3. توبه و اعتراف به گناه
  4. ازدواج کردن
  5. تدهین (روغن مالى به بیماران)
  6. سازمان روحانى کلیسا (شخص صلاحیت احراز کلیسایی پیدا میکند)
  7. عشاى ربّانى (آخرین شام حضرت مسیح معروف به شام مقدس و نان و شراب)

مراسم غسل تعمید خانواده سلطنتی بریتانیا

خانواده های سلطنتی به خاطر موقعیت و جایگاه اجتماعی شان تمام مراسمات خود را با شکوه و عظمت خاصی انجام میدهند و حتی برگزاری این مراسمات علاوه بر شهر و کشور خودشان به سایر کشور ها نیز سرایت میکند و دارای اهمیت بسیاری است.

 

در این مراسم تمامی بزرگان و خاندان سلطنتی جمع خواهند شد و نظاره گر ورود و خروج شاهزاده و یا شاهزاده کوچک به کلیسا خواهند بود و برای نوزاد لباسی که مخصوص خانواده سلطنتی است و در زمان های گذشته بر جای مانده و به ارث گذاشته اند میپوشند و حدود نیم ساعت این مراسم بطول می انجامد.

غسل تعمید خانواده سلطنتی بریتانیا در کلیسا انجام میشود و توسط آبی که مسیحی ها از رود اردن می آورند و معتقدند که آن آب پاک و مقدس میباشد غسل میدهند و آخرین بار برای پسر پرنس هری به تام آرچی در کلیسای ویندسور انجام گرفت.

مادر پرنس آرچی یک آمریکایی به نام مگان مرکل است.

در کلیسا کسی جز خانواده سلطنتی نباید حضور داشته باشد تا آن را غسل دهند و بعد از انجام غسل تمام حضار و میهمانان به اقامتگاه تابستانه ملکه انگلیس میروند و در آنجا مراسمات و جشن خود را برپا میکنند.

این بود مطلبی برای بیان موضوع با غسل تعمید خانواده سلطنتی بریتانیا آشنا شوید.

اهمیت غسل تعمید برای مسیحیان

غسل تعمید، یکی از آیین های مسیحیان است که انجام دادن آن دارای اهمیت فراوانی برایشان میباشد. غسل تعمید، غسلی است برای رسیدن به طهارت و پاکی است و مسیحیان عقیده دارند با انجام این غسل از گناهان خود پاک میشوند. در غیر اینصورت که اگر غسل را انجام ندهند در زمان مرگ به دوزخ میروند و گناهان آنان بخشیده نمیشود.

آب غسل تعمید
غسل تعمید میتواند در آبهای جاری مانند رود خانه ها،دریا و چشمه ها انجام شود.

ریشه غسل تعمید در مسیحیت برای مسیح توسط یحیا میباشد که با آب رود اردن مسیح را غسل داده است، کسی که تعمید دهنده است خود او نیز قبلا غسل داده شده است. غسل تعمید اینگونه میباشد که به طور کامل فرد در آب برود و سر و صورتش به سمت پایین بگیرد.

عنوان مطلب امروز تیم فارسی خوان در بخش آداب و رسومها میباشد.

شما مخاطبان عزیز نیز اگر با آداب و رسوم سایر کشور ها آشنایی دارید و نظر شما را جلب کرده اند در بخش نظرات با ما در میان بگذارید، تا برای ما موضوعی باشند که بتوانیم به مجله فارسی خوان اضافه کنیم و سایر افراد از آن آداب و رسوم و مناسبت ها اطلاعات داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام