کاری های که در فروش نباید انجام داد

حالت شب

کاری های که در فروش نباید انجام داد

اختلافات فقط با “نه” گفتن پیش نمی آید و اگر با کسی مخالفت کنید هرگز مذاکره فروش را با موفقیت تمام نمی کنید. موافقت بسیار حیاتی است و به تنهایی مهم ترین و ناقض ترین قانون فروش است! من نمی گویم که شما مشتری را فریب دهید! اینکه به مشتری بگویید “من دوست دارم این کار را شما انجام دهید” به جای آنکه بگویید ” نمی توانم”، ” نمی خواهم” و یا “این کار من نیست”، یک هنر است.

اولین کاری که در فروش نباید انجام داد

این مسئولیت من نیست

شما باید مسئولیت همه چیز را، چه در کار فروش و یا زندگی شخصی خود، به عهده بگیرید. اقتصاد را مقصر ندانید، مردم را سرزنش نکنید، و هر گونه شرایط خارجی را مقصر جلوه ندهید، زیرا سرزنش چیزی است که شما را تبدیل به یک برده می کند. نوابغ و بزرگان، از مدت ها پیش، سرزنش کردن را رها کرده اند. آنها در پاسخگویی و مسئولیت پذیری و انجام کار ، بزرگ هستند. اگر می خواهید هنگام موفقیت اعتبار کسب کنید، باید بخواهید و بتوانید در موقع شکست نیز اعتبار کسب کنید.

در فروش نباید انجام داد

دومین کاری که نباید انجام داد

می توانید به من اعتماد کنید.

آیا تا به حال متوجه شده اید که خریدار با دقت به شما گوش نمی دهد؟ زیرا مشتری فکر می کند تا هنگامی که شما یک فروشنده باشید نمی توانند به شما اعتماد کنند. رسانه ها به طور مداوم برنامه های کلاهبرداری و فریب را پخش می کنند که دیدگاه مصرف کنندگان را نسبت به فروشندگان دچار شک و تردید می کند. از دست دادن اعتبار به زمان اضافه می کند و این عدم اعتماد مشتری برای شما هزینه بر خواهد بود. گفتن”به من اعتماد کنید” به یک مشتری باعث ایجاد اعتماد نمی شود و حتی ممکن است اثر معکوس داشته باشد.

برای آنکه به درستی اعتماد خریداران را به دست آورید باید بدانید که خریداران چیزی را باور می کنند که می بینند نه آنچه را که می شنوند. برای حمایت از ارائه و یا پیشنهاد خود، همیشه سندی مکتوب نشان دهید. اطمینان حاصل کنید که اسناد شخص ثالث را در هنگام جمع آوری حقایق برای مشتری خود و در حمایت از گفته هایتان استفاده می کنید: – این کار به اعتبار خارجی ادعاهای شما می افزاید. و شما باید هرآنچه را که در طی درخواست گفته اید، پیشنهاد داده اید یا تعهد داده و نشان داده اید را ببنویسید.

فروش

سومین کاری که در فروش نباید انجام داد

“من خودم از این استفاده نمی کنم“

دیگران هرگز شما را قبول نخواهند کردتا زمانی که خودتان ارزش آن را فهمیده باشید. اگر شما برای یک نمایندگی لوازم خودرو کار می کنید و همان اتومبیلی را که می فروشید ، سوار نمی شوید ، اعتبار اعتماد را از دست خواهید داد – و هیچ کس از کسی که قابل اعتماد نیست، خرید نمی کند. اعتقاد راسخ یا باعث موفقیت و یا باعث شکست شما خواهد شد – و شما تنها در کار فروش موفق می شوید که محصول خود را باور کنید، خدمات و یا ایده ی شما از ایرادات مشتری شما قوی تر هستند.

لحظه ای که آنها در اعتقاد راسخ خود درنگ می کنند، لحظه ای است که فروش امکان پذیر می شود. پیش از اینکه بتوانید فرصت های خود را به حداکثر برسانید، شما باید ۱۰۰ درصد کامل باشید. حتی تلاش نکنید قبل از آنکه محصول را خودتان بخرید به فرد دیگری بفروشید.

نباید فروش

چهارمین کار

“این سیاست شرکت است.”

هیچ کس هرگز نمی خواهد چنین چیزی را بشنود. این فرصتی مناسب برای شماست تا قانون طلایی را به کار گیرید، چرا که می دانید از شنیدن آن متنفرید. هیچ کس به سیاست های شرکت اهمیت نمی دهد، آنها فقط به به خدمات ارائه شده اهمیت می دهند، پس از آن به عنوان راهی برای توجیه اینکه چرا نمی توانید و یا نمی خواهید کاری را برای مشتری انجام دهید، استفاده نکنید. اگر سیاستی دارید که در تضاد با راحتی مشتری ست یا آن را نقض می کند، اصلاً مطرح نکنید و یا قبل از مطرح کردن مشکل، راه حلی برای آن داشته باشید. علت را بفروشید.

کاری های که در فروش نباید انجام داد

در اینجا چند نمونه ی شروع آمده است: “آقا، فقط می خواهم بدانید که این مورد شاید برای شما بهترین نباشد” و یا “خانم، من درک می کنم شما رسید نداربد اما می خواهم به شما کمک کنم. می توانم آن را برای شما تعویض کنم، آیا این کار به شما کمک می کند؟

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام