جدید ترین مدل های رنگ مو

حالت شب

جدید ترین مدل های رنگ مو

به طور کلی دو نوع آرایش را می توان برای موی خانم ها در نظر گرفت. یکی رنگ مو و دوم مدل دادن به آن. به ندرت پیش می آید که این دو جدای از هم باشند. چون حتی مدل باز مو هم خود یک مدل است. اما رنگ کردن مو در بین خانم ها بیشتر از مدل مو اهمیت دارد.رنگ موی خوب می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و تغییر چهره شما داشته باشد بنابراین نحوه انتخاب درست رنگ مو یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در زیبایی است.

این اهمیت بین خانم های ایرانی بیشتر دیده می‌شود. شاید دلیل آن موقعیت اقلیمی و نژادی باشد. چون اکثر بانوان در کشور ما موهای مشکی یا قهوه ای تیره دارند. و این با خواسته خانم ها که همیشه دوست دارند خاص باشند مقایرت دارد. به همین دلیل است که امروزه سن رنگ کردن مو کمتر شده و حتی تعداد زیادی از دختر خانم ها هم موهای خود را رنگ می کنند. به هر حال با علم ترکیب رنگ و تنوعی که در رنگ موها وجود دارد بیشتر می توان به خاص بودن نزدیک شد.اما برای اینکه همیشه بتوانید به بهترین شکل ممکن از رنگ مو و تاثیرات جذاب آن روی چهره و آرایش استفاده کنید نیاز است اطلاعات در مورد رنگ مو داشته باشید.

جدید ترین مدل های رنگ مو ۱)رنگ مو رز صورتی

در بیانیه ای که شرکت آرایشی اورئال پاریس امسال اعلام کرد، رنگ رز صورتی را در صدر لیست قرار داد. چند وقتی ست که رنگ صورتی ملایم همه جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و رنگ مو نیز از این غافله عقب نمانده است. شما به سلیقه خود می توانید رنگ مویتان را متمایل به صورتی یا متمایل به بلوند انتخاب کنید، اما خطی در این میان وجود دارد که زیبایی محض است و باید خوش شانس باشید که این ترکیب را پیدا کنید.

رنگ موی رز گلد از انواع رنگ موهای ترکیبی است و برای زدن این رنگ مو روی موها باید پایه دکلره موهایتان ۸ و یا بالاتر باشد همچنین می توانید برای قرمزی بیشتر موها رنگ موی آلبالویی را اضافه کنید و برای افزایش تناژ بنفش روی موها می توانید واریاسیون بنفش را به ترکیب رنگ مو بیفزایید.ابتدا رنگ مو و واریاسیون ها را با یکدیگر به خوبی ترکیب کنید سپس ۱.۵ برابر حجم رنگ مو اکسیدان شماره ۶ به آن اضافه کنید و رنگ مو را به خوبی با اکسیدان ترکیب کنید سپس موهایتان را رنگ بزنید و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه موهایتان را با کمک نرم کننده بشویید. اگر تمایل دارید تناژ قرمز روی موهایتان بیشتر باشد از رنگ موی آلبالویی استفاده کنید.

رنگ موی رز گلد

جدید ترین مدل های رنگ مو ۲) رنگ مو عسلی روشن

برای اینکه بتوانید رنگ عسلی روشن و گرم را درآورید باید موهایتان دکلره شده باشد و به پایه رسیده باشد. پس از اینکه موهایتان را دکلره کردید و به پایه ۸ رساندید میتوانید از این فرمول استفاده کنید : لازم است که مقدارهای مساوی از رنگ های بلوند شکلاتی متوسط و بلوند طلایی متوسط به همراه تقریبا یک بند انگشت از بلوند متوسط را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط بفرمایید و روی موی دکلره شده با پایه ۸ به مدت نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه قرار دهید.

رنگ موی عسلی

 

اگر میخواهید بدون دکلره به رنگ موی عسلی برسید میتوانید از فرمول ها مختلفی استفاده کنید با فرمول های ارائه شده تقریبا به یک طیف عسلی روشن میرسید .
میتوانید یک تیوپ کامل از رنگ موی شماره ۱۲ را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کرده و به مدت چهل و پنج دقیقه روی موهایتان قرار دهید استفاده از شماره های ۸۱/۱۲ و ۸۹/۱۲ و ۱۶/۱۲ با اکسیدان ۹ درصد هم رنگ های عسلی جذابی را ایجاد میکند.

جدید ترین مدل های رنگ مو ۳) رنگ مو مسی روشن و تیره

این رنگ مو برای خانم ھایی که موھای قرمز رنگ دارند ومایل به تغییر آن ھستند بھترین گزینه است؛ زیرا میتوانند به راحتی رنگ مو خود را مطابق با جدید ترین رنگ مو سال ۲۰۱۸ در آورند. رنگ کردن ریشه مو به رنگ مسی تیره و ترکیب آن با رنگ مسی روشن در قسمت ساقه ھای مو ھمراه با مدل موی موج دار و حالت دار
زیبایی منحصر به فردی به این مدل می دهد.

رنگ موی مسی

 

رنگ موی مسی یکی از رنگهایی است که مناسب پوستهای تیره وگندمی وبرنزه می باشد .ما در اینجا چند نوع ترکیب از رنگ موی مسی را به شما آموزش می دهیم ترکیب شماره یک از رنگ موی مسی : شما برای بدست آوردن این رنگ مو احتیاج به رنگ مو با شماره ۷.۴ به مقدار ۲.۳ تیوپ و همچنین رنگ موی ۶.۴ به مقدار ۱.۳ تیوپ و اکسیدان شماره ۹ دارید .ترکیب شماره دو برای رنگ موی مسی:برای تهیه این رنگ مو احتیاج به رنگ مو با شماره ۷۷.۴۴به مقدار۲.۳ تیوپ وهمچنین رنگ موی شماره ۶.۴ به مقدار ۱.۳ تیوپ و اکسیدان شماره ۹ %دارید .ترکیب شماره سه از رنگ موی مسی:برای تهیه ان رنگ مو احتیالج به رنگ مو با شماره ۶.۴۳به مقدار ۱.۳ تیوپ وهمچنین رنگ موی شماره ۶.۴۳به مقدار ۱.۳ تیوپ و رنگ موی شماره ۷۷.۴۳به مقدار ۱.۳ تیوپ و اکسیدان شماره ۹%دارید .

جدید ترین مدل های رنگ مو ۴) رنگ مو نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای با تنوع در درجه ی روشن و تیره یکی از محبوب ترین رنگ مو های سالهای اخیر در بین بانوان است. همانطور که می دانید رنگ مو های شیمیایی حاوی ترکیباتی است که ممکن است ایجاد واکنش های آلرژی نماید، بنابراین توصیه می شود ۴۸ ساعت قبل از رنگ کردن موهایتان، تست آلرژی انجام دهید. برای رنگ کردن ابرو و مژه به کار نبرید. همچنین اگر رنگ مو روی پوست یا لباستان پاشید فورا محل را آبکشی کنید. مراقب باشید رنگ با چشم هایتان تماس پیدا نکند اگر چنین شد فورا با آب سرد چشمهایتان را بشویید و بلافاصله به پزشک مراجعه فرمایید. برای تثبیت شدن و ماندگاری بیشتر رنگ مو ، از شامپو های تثبیت کننده و نرم کننده استفاده کنید.

رنگ موی نسکافه ای

 

 

 

 

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام