بهترین نرم افزارهای سال 2019

بهترین نرم افزارهای ۲۰۱۹

حالت شب

سایتهای زیادی وجود دارند که رتبه بندی های متعددی برای نرم افزارها ارائه میدهند. بسیار از آنها معتبر هستند و میتوان بهترین نرم افزارهای ۲۰۱۹ را از آنها استخراج کرد. برترین نرم افزارهای سال ۲۰۱۹ شامل پرکاربردترین ها و و پرفروشترین ها است. تیم فارسی خوان با آنالیز دقیق تمامی سایتهای فروش نرم افزار این لیست مفید و کاربردی را برایتان مهیا کرده است.

بهترین نرم افزارهای ۲۰۱۹

  1. Microsoft Office
  2. NinitePhotoshop
  3. Microsoft Dynamics
  4. Premiere
  5. KMPlayer
  6. Nero
  7. Teamviewer
  8. Google Chrome
  9. Internet Download manager
  10. Lastpass
  11. LibreOffice
  12. ESET NOD32 Antivirus
  13. Appear
  14. MathType
  15. Acrobat
  16. AutoCAD
  17. MATLAB
  18. Proteus
  19. CorelDRAW

معرفی بهترین نرم افزار های ۲۰۱۹

در ادامه به معرفی بهترین نرم افزار های سال ۲۰۱۹ میپردازیم.

نرم افزار ۲۰۱۹ Microsoft Office

این نرم افزار محصول شرکت ماکروسافت یک مجموعه ابزار اداری است.

نرم افزار آفیس

نسخه نرم افزار ۲۰۱۹ آن تفاوت زیادی با نسخه قبلی ندارد و طبق گفته خود ماکروسافت بیشتر تکیه بر نسخه ۲۰۰۷ آن دارد. این ابر شرکت فناوری در سالهای اخیر نسخه اندروید آن را نیز منتشر کرده است.

نرم افزار Ninite

دنیای امروز دنیای سرعت است وهرکس که سریعتر باشد قوی تر است.

بهترین نرم افزار 2019

سایت Ninite نیز خیلی زود به این امر پی برده و کار کاربران را راه انداخته است. تمامی نرم افزارهای پرکاربرد را میتوانید یکجا در این سایت توسط نرم افزارهای ارائه شده توسط این سایت دانلود کنید و از آنها استفاده کنید.

نرم افزار Photoshop

تصویرسازی تقریبا تمام دنیای اطراف ماذ را فرا گرفته است. به قدری فراگیر است که به سختی میتوان مکانی را یافت طرح گرافیکی یا تصویری در آن نباشد.

معرفی نرم افزار فوتوشاپ 2019

همه اینها دستاورد فوتوشاپ است.

نرم افزار ۲۰۱۹ Microsoft Dynamics

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه یافته و بر روی افزایش تعداد مشتریان برای هر سازمان، تمرکز دارد. نرم‌افزار CRM یکی از صنایع پیشرو و قابل دسترس در بازار به‌شمار می‌آید.

تمرکز اصلی این نرم‌افزار روی قسمت بازاریابی، فروش و سرویس خدمات به مشتریان است.

دانلود نرم افزار سی آر ام

مایکروسافت داینامیک CRM سیستمی برای مدیریت ارتباطات یک شرکت یا سازمان با مشتریان در حال حاضر و آینده است.

Premiere

صنعت سرگرمی یکی از غول های تجاری دنیاست که به دنبال خود نرم افزارهای بسیاری طراحی وتولید شده اند. هر اندازه که این صنعت پرسود رونق داشته باشد نرم افزارهای تدوین فیلم نیز کاربرد بیشتری خواهند داشت.

نرم افزار پریمیر

نرم افزار پریمیر یک نرم افزار قوی برای تدوین،ویرایش ویدیو است.

نرم افزار KMPlayer

نرم افزار پخش کننده مدیا KMPlayer 2019 در نسخه جدید خود فرمتهای بیشتری از مدیاها را پشتیبانی میکند. همچنین دسترسی هایی همچون تنظیم کادر برای پخش سه بعدی و وتنظیم رنگ را بهبود بخشیده است.

کا ام پلیر

شاید همین باعث شده تا نسبت به رقبای خود پیشی بگیرد.

نرم افزار ۲۰۱۹ Nero

همگی ما این نرم افزار را برای رایت سی دی میشناسیم. شاید پیش خودتان بگویید در سال ۲۰۱۹ کسی هم از سی دی و دی وی دی استفاده میکند. در جواب باید بگویم که خیلی از قابلیتها و دسترسی ها و نیز انتقال اطلاعات هنوز از این سخت افزار استفاده میشود.

نرو

پس تا از سی دی و دی وی دی هست،نرم افزار نرو هم همچنان پرکاربرد خواهد ماند.

Teamviewer

کاربرد این نرم افزار برای به اشتراک گذاری و اتصال دو یا چند کامپیوتر به همدیگر است.

بهترین نرم افزار تیم ویور

این نرم افزار همانند بقیه نرم افزارای اتصال با آی پی پذیرنده کار میکند و به علت سرعت بالا و عدم قطعی در حین اتصال بسیار مورد قبول کاربران بوده است.

بهترین نرم افزار ۲۰۱۹ Google Chrome

این مرورگر نیازی به معرفی ندارد.

شاید جز اولین آموزش هایی باشد که هر کسی بخواهد با اینترنت سروکار داشته باشد باید یاد بگیرد. تجربه آموزش جستجو در اینترنت را احتمالا برای پدر و مادرتان و یا کلا اعضای خانواده را داشته اید. خوشحال میشویم در قسمت نظرات خاطره جالب خود را با ما و بقیه مخاطبان به اشتراک بگذارید.

کروم

آیکون دایره شکل آن با رنگهای لوگوی گوگل شناخته شده است.

Internet Download manager

ویژگیهای مثبت این نرم افزار:

نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

  1. سرعت بالا
  2. امنیت کاربر
  3. قابلیت توقف و قطع و از سر گرفتن دانلود
Lastpass

LastPass Password Manager یک نرم افزار مدیریت پسورد برای کاربردهای اینترنتی است که با استفاده از آن دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلفی باشید که در سایت های گوناگون دارید.

لست پس

این نرم افزار از مرورگرهای محبوبی همچون Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari پشتیبانی می کند و امکانی را برای شما فراهم می کند تا در استفاده از هر پسوردی در اینترنت، تنها یک بار مجبور به وارد نمودن آن باشید! شما می توانید پسورد هایی با ضریب اطمینان بالا انتخاب کنید، LastPass آن ها را در سرور خود ذخیره می کند و در مراجعه های بعدی به سایت های مورد نظر، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبوررا به صورت خود کار برای شما پر می کند.

LibreOffice

LibreOffice مجموعه نرم افزاری آفیس رایگان برای کار با اسناد متنی در محیط ویندوز ، مکینتاش و GNU/Linux میباشد

لیبرا آفیس

که دارای ۶ نرم افزار حرفه ای برای تولید اسناد و پردازش اطلاعات می باشد.

ESET NOD32 Antivirus

ESET NOD32 Antivirus امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند.

نرم افزار آنتی ویروس نود بهترین نرم افزارهای 2019

از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله

  1. پایین آوردن سرعت کامپیوتر
  2. آپدیت های حجیم
  3. دادن پیام های پی در پی و خسته کننده

این باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند.

محافظ همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع
ویروس ها

کرم های اینترنتی

برنامه های جاسوسی

Trojan ها

هکر ها

سرقت های اینترنتی

آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET است. اگر به دست من بود این آنتی ویروس را برترین نرم افزار بین بهترین نرم افزارهای ۲۰۱۹ انتخاب میکردم.

MathType

MathType نرم افزار قدرتمند برای ویندوز و مکینتاش می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی نماد های ریاضی را برای کار در word ، صفحان وب ، چاپ کردن ، نمایش و Tex , Latex , MathML documents به کار ببرید. بی دلیل نیست که در بهترین نرم افزارهای ۲۰۱۹ قرار گرفته است.

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید فرمول های ریاضی ، فیزیک و … را تایپ کنید

مت تایپ

اگر در این کار مبتدی باشید حتما از سختی تایپ کلافه می شوید ، MathType با امکانات زیاد و فرمول های آماده نه تنها کاربران مبتدی را در حد پیشرفته ای کمک می کند بلکه کاربران حرفه ای خیلی سرسعتر و راحت تر می توانند از فرمول ها استفاده نمایند.

Acrobat

نام مشهورترین نرم افزار ساخت PDF با پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.

به کمک این نرم افزار می توانید اسناد ورد ، صفحات وب ، تمامی فایل های متنی و عکس و دیگر سند های مربوطه را به فرمت پی دی اف تبدیل کند. این نرم افزاربه دلیل سازگاری با اکثر نرم افزارها ، استفاده آسان و امکانات متعدد در میان کاربران کامپیوتر از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

آکروبات بهترین نرم افزارهای 2019

شما می توانید در قسمت تنظیمات printer سیستم ، طوری برنامه ریزی کنید با فشردن کلید های Ctrl+P که مختص عملیات چاپ می باشد متون و یا هر چیز قابل چاپی را در برنامه adobe acrobat professional به صورت PDF چاپ کنید.

AutoCAD

نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود.

اتوکد

این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.

MATLAB

متلب نرم افزاری قوی برای دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است که در جهت حل مسائل تئوری ماتریسها، جبر خطی و آنالیز عددی ساخته شده و امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و … در زمینه های بسیار متنوع مهندسی نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم و … با MATLAB بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی که قادر به حل مسائل آنهاست، آشنا میشوند.

همچنین بخوانید : نظریه نسبیت انیشتین

ریاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است. ماتریس ها، معادلات دیفرانسیل، رشته های عددی اطلاعات، ترسیمات و گراف ها از لوازم اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند.

متلب

Matlab اکنون یک سیستم مؤثر و زبان برنامه نویسی بسیاری از محاسبات علمی و مهندسی است.

بهترین نرم افزار ۲۰۱۹ Proteus

پروتئوس نرم‌افزاری برای شبیه‌سازی ریزپردازندهها، ایجاد شماتیک و طراحی تخته مدار چاپی است.

این نرم‌افزار توسط لبسنتر الکترونیکز (به انگلیسی: Labcenter Electronics) گسترش مییابد. آخرین نسخه از این نرم‌افزار نسخه ۸٫۶ آن است که در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد. نرم‌افزار از دو بخش اصلی ISIS و ARES تشکیل شده‌است.

ISIS طراحی شماتیک و شبیه سازی مدارات آنالوگ، منطقی و میکروکنترلری را عهده‌دار است که قابلیت برنامه دهی و برنامه‌نویسی را نیز داراست، کتابخانه ISIS طیف وسیعی از میکروکنترولرها را شامل بوده و محبوبیت اصلی پروتئوس به علت قابلیت اطمینان و دقت ISIS است. ARES امکان طراحی تختهٔ مدار چاپی از طریق یا بدون ورود شماتیک (از محیط ISIS) را به کاربر میدهد.

نرم افزار طراحی پروتئوس بهترین نرم افزارهای 2019

ARES نسبت به آلتیوم کتابخانه و قابلیت‌های کمتری داراست و ضعف اصلی این نرم‌افزار نسبت به رقباست. این نرم‌افزار از نظر قدرت، آسانی و انعطاف‌پذیری به‌ویژه برای مبتدی‌ها، و نسبت به نرم‌افزارهای دیگر، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌است. در نسخه‌های جدید این نرم‌افزار امکان شبیه سازی میکرو منترلرهای ARM نیز قرار گرفته‌است. شبیه سازی آنالوگ توسط موتور قدرتمند SPICE صورت می‌گیرد و نتایج بدست آمده بسیار به واقعیت نزدیک می‌باشد . بیخودی نیست که در بهترین نرم افزارهای ۲۰۱۹ قرار گرفته است.

CorelDRAW

کورل نام یکی از معروف ترین و قدیمی‌ترین شرکت شرکت‌های نرم‌افزاری دنیاست که در سال ۱۹۹۰ افتتاح شد.

کرل

این شرکت با تولید نرم‌افزار CorelDraw خود را به‌ دنیا معرفی نمود، نرم‌افزاری که تا به امروز نیز یکی از پرطرفدارترین و بهترین نرم‌افزارهای طراحی به‌شمار می‌رود. کورل دراو که معمولاً برای طراحی و کمتر برای ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد، از هر دو مد برداری و پیکسلی پشتیبانی میکند.

منتظر دیگر لیستهای فارسی خوان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام