تاثیر مثبت اندیشی

حالت شب

تاثیر مثبت اندیشی

جالب است بدانید که تاثیر مثبت اندیشی در جنبه های مختلف زندگی و همینطور در جسم انسان پدیدار می شود. همانطور که می دانید ذهن انسان از قدرت بالایی برخوردار است در نتیجه اگر توانستید با مثبت اندیشی بسیاری از غیرممکن ها را ممکن سازید، تعجب نکنید.

طبق تحقیقاتی که طی سال ها بدست آمده است نگرش مثبت و تفکراتی که یک انسان دارد به میزان قابل توجهی آینده او را مشخص خواهد کرد. در حقیقت این جمله بدین معناست که اگر شما یک فرد مثبت اندیش باشید ناخودآگاه زمینه اتفاق های مثبت در زندگی برایتان فراهم خواهد شد. در ادامه با فارسی خوان همراه باشید.

تاثیر مثبت اندیشی بر زندگی روزانه

افرادی که در زندگی روزمره همواره از دید مثبت استفاده می‌کنند و برخورد و تعاملات اجتماعی دارای نگرش مثبتی هستند بیش از آنکه به دیگران لطف کنند، در حق خودشان کار بزرگی را انجام داده‌اند. مثبت اندیشی در زندگی یکی از ستون‌های زندگی آرام و بدون استرس است.

همچنین بخوانید : چگونه استرس را کاهش دهیم

چنانچه فردی مدام به افکار منفی عادت داشته باشد و همیشه شکل بد ( گاهی شکل بدتر ازآنچه در حال اتفاق هست) داستان را ببیند، بی‌شک بیشترین ضرر را به شخص خودش وارد ساخته است. اگر همیشه به حوادث زندگی با این دید برخورد شود که این یک مسئله است که حل می‌شود و من باید راه‌حل آن را پیدا کنم، قطعا به دنبال یافتن راه‌هایی خواهید بود تا بتوانید از آن مورد به‌آسانی گذاری شیرین داشته باشید.

اثرات مثبت اندیشی

تاثیر مثبت اندیشی بر روان

ایجاد آرامش درونی باعث بروز آرامش شما و در هنگام انجام آن رویداد خواهد شد. برعکس این نگرش هم محتمل است، نگرش منفی سبب به وجود آمدن استرس و پریشانی در فرد می‌گردد و این خود عاملی برای رخ دادن اشتباهات جدید و نتایج بدتر خواهد شد. در حقیقت مثبت اندیشی در زندگی کلیدی برای رسیدن شما به موفقیت است.

تمرین مثبت اندیشی

اگر دید خود را تغییر دهید و مثبت بین باشید، فقط اتفاقات خوب در اطراف شما رخ می‌دهد؟ من وقتی جمله بالا را با یکی از دوستانم در میان گذاشتم، از حرف من خیلی متعجب شد و لحنی اعتراض‌آمیز و با صدایی بلند به من گفت: مگر می‌شود دوروبر من فقط اتفاقات خوب بیافتد و اتفاق بدی نداشته باشیم؟ چرا برگ نمایی می‌کنی؟ چرا واقع‌بین نیستی؟

تاثیر مثبت اندیشی

پرورش مثبت اندیشی

خود را ببخشید مغز انسان تمایل طبیعی به تفکر بیش از حد دارد زیرا افکار و خاطرات ما به طور ذاتی به یکدیگر مرتبط هستند پس وقتی پذیرفتید بیش از حد فکر می کنید، خود را ببخشید. به همین خاطر هنگام رخ دادن پیش آمد بد افکار منفی زیادی که با آن موضوع مرتبط نیستند نیز به ذهن راه پیدا می کند .

همچنین بخوانید : مبارزه با افسردگی

نفس بکشید ساده ترین راه حل افراد در این مواقع ، کنترل تنفس که به شما آرامش می دهد و سبب ارتباط شما با زمان حال و طبیعت پیرامونتان می شود. هنگامی که ذهن ما به افکار منفی می پردازد، کنترل ذهن مشکل است ولی در این زمان به آرامش ذهنی و بدنی احتیاج داریم.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام