طرز تهیه پیتزا با نان تست

طرز تهیه پیتزا با نان تست

حالت شب

پیتزا از انواع فست فودهای خوشمزه و خوش طعم است که معمولا در فر و با مواد غذایی گوناگونی تهیه می شود، در این مطلب تیم آشپزی فارسی خوان طرز تهیه و دستور پخت پیتزا با نان تست را به شما کدبانو های عزیز و گرامی آموزش میدهد. پیتزا فوری با نان تست یک پیتزا با مواد اولیه متنوع است و برای تهیه این نوع پیتزا از مواد اولیه همچون گوشت چرخ کرده و قارچ استفاده کرد.

آنچه در این مطلب میخوانید

طرز تهیه پیتزا با نان تست

پیتزا با نان تست از انواع پیتزا ها با دستور پخت آسان است و شما می توانید در هنگام پخت پیتزا با نان تست روی نان را با سس گوجه فرنگی و پنیر پیتزا بپوشانید و سپس موادی نظیر قارچ و سوسیس و فلفل دلمه ای و سیب زمینی و پنیر پیتزا و …. را بر روی نان اضافه کنید.

دستور تهیه پیتزا

پیتزا لقمه ای و پیتزا قیفی و پیتزا با نان تست پیتزاهای خاص و متفاوتی هستند که هر کدبانوی ایرانی می تواند این نوع پیتزا ها را در منزل برای مجالس و دورهمی های عصرانه و جشن های تولد با مواد غذایی دلخواه بپزد.

دستور تهیه پیتزا

مواد لازم:

  1. سوسیس بلغاری ۱۰۰ گرم
  2. فلفل دلمه ای ۱ عدد
  3. سیب زمینی ۱ عدد
  4. رب مقداری
  5. پنیر پیتزا ۱ بسته
  6. نان تست ۱ بسته  نمک، فلفل، پودر آویشن مقدار لازم
  7. قارچ یک بسته متوسط

دستور پخت پیتزا

.سیب زمینی را کمی در روغن تفت میدهیم.

۲.سپس سوسیس،فلفل دلمه،قارچ،نمک وفلفل را اضافه کرده کمی تفت میدهیم. رب را اضافه کرده مواد را هم زده و از روی اجاق برمیداریم. روی نان های تست سس قرمز میزنیم و مواد را روی نان ها میریزیم.

۳. سپس پنیر را روی آنها ریخته کمی هم روی پنیر در صورت دلخواه پودر آویشن میریزیم. به مدتی که پنیر روی آن طلایی شود در فر قرار میدهیم.این مقدار مواد برای ۲ نفر کافیست.

امیدوارم که از مطالب خوشتون اومده باشه. منتظر آموزشهای بعدی ما باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام