بهترین روش برای کم کردن قندخون

حالت شب

بهترین روش برای کم کردن قندخون

در این نوشته قصد داریم بهترین روش برای کم کردن قند خون را توضیح می دهیم اما قبل از هر چیز شما را با آمار و اطلاعاتی در مورد وضعیت قندخون آشنا می کنیم.

از هر ۲۰ ایرانی یک نفر به دیابت مبتلاست و نیمی از این تعداد نمی‌دانند که دیابت دارند. هر ۱۰ ثانیه یک نفر در جهان به دلیل عدم آگاهی از قند خون و روش کنترل آن، جان خود را از دست می‌دهد. هر ۳۰ ثانیه یک نفر در جهان به علت عدم آگاهی از قند خون و روش کنترل آن، پای خود را از دست می‌دهد. بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده توسط متخصصان ایرانی از میان جمعیت ۲۵ تا ۷۹ سال ایرانی، ۴٫۵ میلیون نفر به دیابت مبتلا هستند و از هر ۴ فرد دیابتی یک نفر نمی‌داند که دیابت دارد.

روش جلوگیری از قندخون

رئیس انجمن دیابت با بیان اینکه روند شیوع دیابت در ایران تحت کنترل نیست، ابراز داشت:

شیوع این بیماری در منطقه خاورمیانه ازجمله ایران حدود ۹۷ درصد و این روند روز به روز درحال افزایش است.

طبق برآورد فدراسیون بین‌المللی دیابت، ۴۸ درصد ساکنان منطقه خاورمیانه ازجمله ایران، دیابت بدون تشخیص دارند و به عبارتی از هر ۲ نفر یک نفر از بیماری خود بی‌خبر است.

مؤسس و مدیرعامل انجمن دیابت گابریک با ابراز نگرانی از نرخ بروز دیابت و اطلاق عنوان سونامی قرن به این بیماری، ترویج فرهنگ زندگی سالم و یادگیری اصول پیشگیری از دیابت را لازمه مدیریت این بیماری در آینده دانستند.

تاثیر دارچین بر کم کردن قندخون

دارچین بهترین روش برای کم کردن قندخون

دارچین یک درمان طبیعی عالی برای تثبیت سطح قند خون و کنترل دیابت می باشد به سه دلیل است:

۱- قند خون را تنظیم می کند

۲- سطوح انسولین به جلوگیری از مقاومت انسولین کمک می کند.

۳- آن را تنظیم کرده

این شرایط منجر به مشکلاتی نظیر کلسترول بالا ، تریگلیسرید ،چاقی می شود.افزایش متابولیسم گلوکز در کبد، تحت تاثیر هر نوع دیابت قرار می گیرد.بنابراین مطالعات علمی تایید کرده اند دارچین می تواند برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ مفید باشد.البته همه دارچین ها مثل هم نیست دارچین برای این درمان مهم است. با این حال ، ممکن است قوی ترین طعم را نداشته باشد اما خواص دارویی زیادی دارد.

استفاده از دارچین بهترین روش برای کم کردن قندخون

اگر از دارچین نکوبیده استفاده کنیم باید آن را ریز ریز کرده و داخل غوری بیندازیم و دم که کشید میل کنیم برای دارچین کوبیده هم بین این شکل می باشد یک قاشق چای خوری را در غوری میرزیم و منتظر میمانیم تا دم بکشد و میل می کنیم. بعضی افراد دارچین را با چای نیز مخوط می کنند و برای کاهش دیابت مصرف می کنند.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام