چگونه دیگران را جذب خود کنیم

چگونه دیگران را جذب خود کنیم

حالت شب

انسان ها به دنبال قانون جذب هستند و این امر علاوه بر ظاهر فیزیکی نیازمند رفتاری مناسب است . محققان به دنبال این قضیه هستند که چگونه دیگران را جذب خود کنیم ، ارتباط مناسب اجتماعی میتواند به انسان اعتماد به نفس بدهد و موفقیت به همراه داشته باشد ، انسان هایی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند بیشتر از بقیه توانایی کنترل مسائل زندگی رو دارند ، ارتباط اجتماعی با کیفیت مستلزم مهارت جدید و کسب مهارت های اجتماعی است . امروز فارسی خوان تصمیم گرفته به شما آموزش دهد که چگونه دیگران را جذب خود کنیم .

قانون جذب دیگران

اگر به اندیشه فلسفی امروزی توجه فرمایید متوجه قانون جذب میشوید که افراد با تمرکز فکری آنرا تجربه میکنند .

گروهی از مردم معتقد به قانون جذب اند. ایده و اساس قانون جذب بر این مبنا است که انسان و افکارش از انرژی خالص به وجود آمده اند، انرژی هایی که متوانند همانند خود را جذب کنند و زندگی ایده آل به دور از زندگی منفی روانه شوند. طبق فرضیه قانون جذب انسان به دنبال محدود کردن افکار خود به سوی مثبت هاست و آنها را جایگزین انرژی منفی اطراف میکند و طبق این فرضیه شخص میتواند به زندگی خود را ارتقا ببخشد.

 

مردم با ترکیب افکار مثبت و احساسات به دنبال جذب فرصت های مثبت زندگی خود هستند. قانون جذب اساس و پایه علمی ندارد و به آن شبه علم میگویند که بار ها توسط اندیشمندان مورد انتقاد قرار گرفته است.

چگونه دیگران را جذب خود کنیم

تا درطلب گوهر کانی، کانی
تا در هوس لقمه نانی، نانی
این نکته رمز اگر بدانی، دانی
هرچیز که در جستن آنی، آنی

دیگران را جذب کنیم

تیپ و قیافه دیگران ممکن است بعد از مدتی برای شما جذاب نباشد و برایتان روزمره و تکراری شود .

تیپ، قیافه و ظاهری زیبا همیشه باعث ایجاد جذابیت نمیشود و بعد از مدتی تکراری میشود. به این دلیل باید به دنبال مواردی در درون خود بگردید و آنها را را بدست آورید. باید شخش مقابل بتواند چیزهای بیشتری از شما دریافت کند علاوه بر ظاهرتان. ممکن است وقت زیادی را صرف ظاهرتان بکنید اما برای رشد شخصیتان کار زیادی انجام ندهید.

امکان دارد یک کتاب ظاهری زیبا داشته  میباشد ، شما مجذوب آن شوید و آن را تهیه کنید ولی آیا این متواند نشان دهنده محتوایات مفید آن کتاب باشد ؟! به همین خاطر ما باید علاوه بر ظاهر به رشد اخلاقی خود نیز توجه کنیم.

دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
گفت یافت می نشود گشته ایم ما
گفت آن که یافت می نشود آنم آرزوست

برای جذب دیگران آمادگی برای صحبت کردن

شیوه سخن گفتن و لحن بیان میتواند در قدرت ارتباط با دیگران و جذابیت موثر واقع شود .

حتما سخنرانی های مربوط به انسانهای موفق را دیده اید. چه دلیلی باعث میشود که تا این حد از این سخنرانی های لذت ببریم و تحت تاثیر قرار بگیریم. مطمعنا بجز محتوای مفید و تجربیات جالبی که دارند لحن بیانشان مهم است.

چگونه دیگران را جذب خود کنیم

امکان دارد خیلی از ما در طول روز زندگی آرام و بدون حادثه ای را پشت سر بگذاریم و در پاسخ چه خبر ؟ نتوانیم جواب قانع کننده ای به او بدهیم .

چهره عبوس و سرد و کم حرف بودن ممکن برا عده ای جذاب باشد و از ما خوششان بیاید ولی اکثر مردم جذب کسانی میشوند که قدرت بیان بالایی دارند و این امر نشان دهنده اعتماد به نفس بالای آنها است. آنها مهارت سخن گفتن دارند، آنها همیشه لبخند بر چهره دارند و هنگام صحبت کردن با طرف مقابل ارتباط چشمی برقرار میکنند به همین خاطر دوستداشتنی تر و جذاب به نظر میرسند.

ای زبان! هم گنج بی پایان تویی ای زبان! هم رنج بی درمان تویی
هم صفیر و خدعه مرغان تویی هم انیس وحشت هجران تویی

برای جذب دیگران لبخند بزنید

با توجه به تحقیقات صورت گرفته از طرف روانشناسان لبخند میتواند نشاندهنده اعتماد به نفس انسان باشد.

شاید بتوان گفت یک لبخند ساده بتواند کار هزار لشکر را انجام دهد . شما وقتی با چهره عبوس و ناراحت با طرف مقابل برخورد میکنید سبب دوری طرف مقابل از شما میشود و به سراغ دیگری میرود .

کسانیکه لبخند میزنند در دید مردم خیلی جذابتر هستند . پس سعی لبخند بر چهره خود داشته باشید تا دوست داشتنی تر به نظر بیایید و بتوانید رفتار دوستانه ای با دیگران داشته باشید .

مردم چه می کنند که لبخند می زنند
غم را نمی شود، به رویم نیاورم

برای جذب دیگران روی ظاهر خود سرمایه گذاری کنید

طرز پوشش میتواند نشان دهنده شخصیت و رفتار ما باشد و این امر در جذب دیگران مهم است .

اگر به دنبال جذب و احترام از طرف دیگران هستید سعی کنید پوشش مناسب اتخاب کنید پوششی که بتوانید شخصیت خود را با آن نشان دهید و نشاندهنده رفتار شما باشد .

 

با توجه به زندگی پر از ارتباط مجازی امروز ممکن است اکثر مردم شبیه به یکدیگر به نظر بیایند . خرید یک لباس خوب در جذابتر به نظر رسیدن ما کمک کند . مدل موی مناسب ، رعایت بهداشت و تمیز کردن دندان ها در جذاب بودن موثر است . محققان دریافته اند که کسانیکه ظاهری زیبا دارند اعتماد به نفس بالایی پیدا میکنند و این امر اصلا به موقعیت اجتماعیشان ربطی ندارد .

 ز رنگ جوهر فیروزه می شود ظاهر
که بسته زنگ غم از عز غصه کفش دل کان

انسان ها از آنجایی‌ که موجودات اجتماعی هستند به دنبال ارتباط برقرار کردن و دیده شدن هستند . همیشه به دنبال این هستیم که چگونه دیگران را جذب خود کنیم . امروز فارسی خوان در این مورد برای شما صحبت کرد که امیدواریم مطلب برای شما مفید واقع شده باشد . ما را در بخش نظرات همراهی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام