رنگ سال ۲۰۱۹ چیست

حالت شب

رنگ سال ۲۰۱۹ چیست

بسیاری از افرادی که به مد، فشن، رنگ مو و لباس و رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل خود اهمیت زیادی می‌دهند و همچنین افرادی که در این زمینه‌ها به طور تخصصی فعالیت دارند، از ماه‌‌ها پیش منتظر اعلام رنگ سال ۹۸ یا همان رنگ سال ۲۰۱۹ هستند تا بتوانند فعالیت‌ها و خریدهای خود را با این رنگ تطبیق دهند. موسسه پانتون امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ماه دسامبر رنگ سال را معرفی کرد که در رنگ سال جدید ۲۰۱۹، به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ مرجانی زنده را به عنوان رنگ سال جدید معرفی کرده است. در این مطلب با ما همراه شده و تصاویری زیبا همراه با اطلاعاتی در مورد این رنگ مشاهده کنید.

مرجانی

 

موسه پانتون که حدود ۲۰ سال است رنگ سال را انتخاب می‌کند، امسال برای انتخاب آن به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ سال۲۰۱۹ را رنگ مرجانی زنده ، که برخی از آن با عناوین صورتی مرجانی یا مرجانی سایه سرخ نیز یاد می‌کنند اعلام کرده است. رنگی که مطمئنا همه شرکت‌های طراحی لباس، مد و فشن، دکوراسیون، تکنولوژی و… از آن در طراحی‌های جدید خود استفاده خواهند کرد و شاهد استفاده از آن در رنگ لباس، مو و وسایل منزل و همه قسمت‌های زندگی مردم خواهیم بود.

رنگ سال ۲۰۱۹ چیست ۱) درباره ی رنگ مرجانی بدانیم

رنگ مرجانی زنده، رنگ شاد است. رنگ خوش بینی، انرژی مثبت و به همین خاطر، فردی که لباسی به این رنگ بر تن می‌کند، حس شادابی را القا می کند. لباس هایی که به رنگ صورتی مرجانی هستند، حس صمیمیت و عاطفی خوبی القا کرده و برای استایل های پاییزی و زمستانی، رنگی ایده آل برای ست شدن با دسته رنگ های خنثی است. هم مردان و هم زنان در طیف های مختلف سنی، قادرند این رنگ را در طراحی مد و لباس خود به کار برده تا حس آرامش و لطافت را که در روانشناسی رنگ مرجانی مورد تاکید قرار گرفته است، به ارمغان آورند.

ست مرجانی

رنگ مرجانی و تناژهای مختلف این رنگ، اشتها آور است و غذاها و ظروفی که با این رنگ تزیین شده است، همواره جذاب و دوست داشتنی بوده و اشتیاق کودکان و نوجوانان را تحریک می کند. این رنگ، برای طراحی دکوراسیون اتاق کودکان و حتی انتخاب رنگ پرده اتاق پذیرایی و آشپزخانه، گزینه ای هوشمندانه است که هم آرامش را به ارمغان می آورد و هم در اکو سیستم مدیریت خلاقیت و توسعه نوآوری، بر روی ذهن افراد تاثیر مثبت دارد.

رنگ سال ۲۰۱۹ چیست ۲) رنگ های ست با رنگ مرجانی

یکی از نکات مهم در پوشیدن لباس توجه به ترکیب رنگ‌ها است. ابتدا باید طیف رنگ‌ها را بشناسید تا بتوانید لباس هایتان را با هم ست کنید. از این رنگ‌های می‌توانید برای ست کردن لباس با رنگ مرجانی استفاده کنید: طوسی روشن، سبز، آکوا زرد، صورتی، سورمه ای، سبز نعنایی، طلایی، سفید، مشکی و بنفش.

سایه ی مرجانی

ست آبی تیره با رنگ مرجانی، در طراحی تیپ زمستانی را در نظر داشته باشید. مخصوصا با شلوار سفید، دوست داشتنی خواهد بود.کت مرجانی رنگ تک وقتی با شلوار سفید رنگ و اسنیکر‌های سفید ست شود، تیپی فاخر برای جنتلمن‌ها خواهد بود.از کلکسیون استایل‌های فاخر کیت میدلتون، ملکه مد جهان و عروس ملکه انگلیس (همسر پرنس ویلیام)، شاهد کت دو دکمه ساده مرجانی رنگ هستیم که با لباسی به رنگ خنثی (بژ) ست شده است.

رنگ های ست با مرجانی

 

 

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام