آموزش خرید بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول و رایتل

حالت شب

در حال حاضر سه اپراتور آموزش خرید بسته های اینترنت ایرانسل،و همراه اول و رایتل تامین کننده‌های اصلی اینترنت همراه کشور قلمداد می‌شوند. از طرفی ارتقاء شبکه‌های نسل سوم و چهارم و استفاده‌ی گسترده‌ی کاربران از اپلیکیشن‌هایی که به اینترنت نیاز دارند باعث شده که استفاده از اینترنت همراه در کشورمان با رشد بی سابقه‌ای مواجه شود.

اپراتور‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل دو راه حل را برای استفاده از اینترنت همراه در اختیار کاربران قرار داده‌اند؛ یکی از آن‌ها استفاده از تعرفه‌ی آزاد است که یقینا برای کاربران پر مصرف مقرون به صرفه نیست و انتخاب دیگر خریداری بسته‌های اینترنتی متنوع توسط اپراتور‌هاست.برای داشتن یک زنگی پر از عشق  فارسی خوان نکات و راه هایی برای شما دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

آموزش خرید بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول و رایتل ۱) استفاده از وب سایت اپراتور

قبل از خرید هر گونه بسته اینترنت، مطمئن شوید که سرویس اینترنت همراه خود را فعال و تنظیمات آن را روی گوشی خود دریافت کرده اید.استفاده از وب سایت اپراتور می توان در آموزش خرید بسته های اینترنتی باشد.

استفاده از وب سایت اپراتور - ایرانسل2

استفاده از وب سایت اپراتور – ایرانسل

برای خرید بسته‌های اینترنت  ایرانسل نسل سوم و چهارم کافیست به لینک مراجعه کنید و سپس از بخش بسته‌‌ها از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کرده و وارد صفحه‌ی مورد نظر شوید. و می‌توانید روی گزینه‌ی خرید آنلاین که زیر هر بسته وجود دارد کلیک کنید و وارد محیط پرداخت شوید.

با وارد کردن شماره‌ی سیم کارت و نوع آن (اعتباری یا دائمی) پرداخت خود را نهایی کنید. به یاد داشته باشید که برای استفاده از وب سایت ایرانسل نیازی به عضویت در وب سایت ایرانسل ندارید و می‌توانید بدون ورود به حساب کاربری خود نسبت به خرید بسته‌های اینترنتی اقدام کنید.

استفاده از وب سایت اپراتور –  همراه اول

پس از ورود به پنل خود در همراه اول من از لیست سمت راست روی خدمات من رفته و سپس روی گزینه‌ی اینترنت نوترینو کلیک کنید. گزینه‌ی بسته نوترینو را انتخاب کنید. در صفحه‌ی جدید می‌توانید بسته‌های مختلف اینترنت نوترینو را مشاهده کنید و گزینه‌ی خود را انتخاب و سپس نسبت به فعالسازی آن اقدام کنید.نیاز مبرم به متصل شدن به همراه من کمی خسته کننده به نظر برسد. اما همراه اول در وبسایت خود امکان خرید مستقیم بسته‌های اینترنتی را نیز فراهم کرده.کافیست به فروشگاه رسمی همراه اول رفته و سپس از بخش خرید بسته نسبت به خرید بسته‌ی اینترنتی همراه مورد نظر اقدام کنید.

استفاده از وب سایت اپراتور – رایتل

پس از وارد کردن شماره سیم کارت  اپراتور رایتل خود وارد پنل خرید بسته های اینترنتی شوید. و بسته دلخواه خود را تعیین و روی گزینه خرید نقدی کلیک کنید.با مراجعه به سامانه مدیریت حساب، وارد شدن به حساب کاربری خود و جهت خرید بسته های اینترنت رایتل اقدام نمایید.

آموزش خرید بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول و رایتل- فعال سازی بسته های اینترنت2

آموزش خرید بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول و رایتل ۲) فعال سازی بسته های اینترنت

اینترنت نام شبکه ای است که در آن میلیونها کامپیوتر از سراسر جهان به هم متصل شده اند. این کامپیوترها یا برای شرکت های بزرگ می باشند که فقط برنامه نویسان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند یا اینکه از کامپیوترهایی هستند که در خانه مورد استفاده قرار می گیرند. از فعال سازی بسته های اینترنت برای ارتباط و ارسال اطلاعات در شکل های مختلف استفاده می شود.

فعال سازی بسته های اینترنت ۱) ایرانسل

برای فعالسازی اینترنت ایرانسل می‌توانید از کد دستوری * ۱۳۰*۳*۶# استفاده کرده و اینترنت نسل سوم ۳G و نسل چهارم ۴G خود را فعال نمایید. با اینترنت ۳G و ۴G می‌توانید در هر جایی که ایرانسل خط دهی دارد، با استفاده از موبایل خود به اینترنت متصل شوید. برای فعال کردن این سرویس روی سیمکارت خود، کد دستوری   #۶*۳*۱۳۰* را وارد کنید.برای دریافت تنظیمات مربوط به فعال‌سازی اینترنت می‌توانید به شماره‌گیری کد #۲*۴*۵۵۵*اقدام کنید.

فعال سازی بسته های اینترنت ۲) همراه اول

برای فعال کردن سرویس gprs و نوترینو، یک پیامک رایگان بدون متن ۸۰۸۸ بفرستید و یا کد دستوری ‎*۱۱۱*۲۳۱# را شماره‌گیری کنید. برای دریافت تنظیمات gprs همراه اول، یک پیامک رایگان بدون متن به شماره ۸۰۰۸ بفرستید، تا با طی مراحلی که اعلام می‌شود، تنظیمات gprs‌ را دریافت کنید.پس از فعالسازی و دریافت تنظیمات، از طریق مرورگر گوشی‌تان تست کنید که می‌توانید از گوشی‌تان به اینترنت وصل شوید یا خیر، اگر توانستید و صفحه‌ی مورد نظر باز شد، سپس می‌توانید برای کاهش هزینه‌ی اینترنت gprs همراه اول، یکی از بسته‌ها را فعال کنید.

فعال سازی بسته های اینترنت -رایتل 3

فعال سازی بسته های اینترنت ۳) رایتل

کدهای دستوری رایتل خدمات*۱۳۰# سرویس‌ها فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی و تنظیمات سرویس‌های دوستان و خانواده، تماس‌های از دست رفته و گزارش تماس*۱۴۲# درخواست بسته اینترنت، پیام کوتاه سامانه پیام کوتاه رایتل امکان اعمال تنظیمات مرتبط با خدمات و طرح‌های شرکت رایتل را با ارسال پیامک به شماره ۲۰۲۰ و به‌صورت رایگان برای تمامی مشترکین فراهم می آورد. با استفاده از این سامانه می‌توانید از خدماتی مانند مشاهده اعتبار و گزارش مصرف، مدیریت خدمات و طرح‌ها، راهنما و… بهره‌مند گردید.

اینترنت یک شبکه گسترده جهانی است با قدمت ۲۵ ساله، که در ۵ سال اخیر گسترش زیادی پیدا کرده است . در شبکه اینترنت نیز به غیر از رایانه، مودم و خط تلفنی که رایانه شما را به سایر رایانه ها متصل می کند.نظام پیچیده ای از شبکه ها، گروهها، سازمانها و تجهیزات پیشرفته برای سازماندهی هدایت وارسال مطمئن داده هاوجودداردکه امکان ارتباط رایانه شما را با نقاط دیگر اینترنت فراهم می کند.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام