بهترین ژل لایه بردار پوست

حالت شب

داشتن یک پوست زیبا و بدون لک و شفاف قطعاً رویایی همه ماهاست،برای داشتن پوستی زیبا و بدون نقص نباید از اهمیت محصولات لایه بردار غافل شویم . در این مقاله با هم بهترین ژل لایه بردار پوست را مرور می کنیم، از فواید ژل لایه بردار که باعث جوانسازی پوست می شود تا انتخاب ژل لایه بردار مناسب انواع پوست و همچنین مزایا و معایب ژل لایه بردار را در این مقاله بررسی می کنیم. پس بنابراین اگر شما هم مثل من سلامت پوست خود را دوست دارید با فارسی خوان همراه شوید تا بهترین ژل های لایه بردار پوست را با هم بشناسیم.

فواید استفاده از ژل لایه بردار

پوست با افزایش سن و امروزه افزایش آلودگی ها و میزان استرس نیاز مبرمی به مراقبت دارد.

با رسیدن سن به بالای ۳۰ سال پوست حتماً به یک عامل خارجی برای دفع سلول های مرده و جایگزینی آنها با سلول های تازه و جوان نیاز دارد که قطعاً ژل لایه بردار کمک بسیاری به این کار می کنند.پوست در طول روز دائماً در حال ترمیم و جابه جایی سلول های مرده و کهنه شده با سلولهای جدید و تازه است، در اینجا فواید استفاده از ژل لایه بردار پوست بیشتر نمایان می شود.

 

فواید ژل لایه بردار پوست

بهترین ژل لایه بردار انواع پوست

برای آنکه بدانید بهترین ژل لایه بردار انواع پوست کدام  است اول باید بدانید چه نوع پوستی دارید.

AHA مناسب برای پوست های خشک و آفتاب سوخته، و BHA مناسب پوست های چرب، جوش دار و جوش های سرسیاه است

ژل لایه بردار را مناسب با پوست خود انتخاب کنید:

چنانچه پوست خشک دارید

در اینصورت باید از لایه برداری استفاده کنید که باعث خشکی بیشتر پوست شما نشود، شما ژل لایه برداری میخواهید که سلول های مرده روی پوست شما را از آن جدا کند بهترین ژل لایه بردار انواع پوست خشک باید حاوی AHA باشد.

چنانچه پوست چرب دارید

باید از ژل لایه برداری استفاده کنید که دارای BHA باشد، چون باعث می شود که سطح پوست و منافذ پوست شما به خوبی لایه برداری شود. یک روز در میان از ژل لایه بردار استفاده کنید.

همچنین بخوانید : درمان پوست های چرب

چنانچه پوست نرمال یا مختلط دارید

از ژل لایه برداری که BHA دارد و حتماً بعد از لایه برداری از کرم های مغذی استفاده کنید.

پوست های حساس و مستعد آکنه
برای پوست های حساس حتما قبل از استفاده آن را روی قسمت کوچکی از پوستتان تست کنید بیشتر از ۲ بار در هفته استفاده نکنید. پوست های مستعد آکنه به طور روزانه استفاده شود و دارای BHA باشد.

بهترین ژل لایه بردار پوست

خب همراهان عزیز تا اینجا با ضرورت استفاده از لایه بردار و ژل لایه بردار مناسب برای پوستتان آشنا شدید. در ادامه به معرفی چندتا از بهترین ژل های لایه بردار پوست می پردازیم:

بهترین ژل لایه بردار پوست

ژل لایه بردار پوست پاپایا

این ژل لایه بردار عالی بدون ایجاد هیچ گونه حساسیت و التهاب پوستی باعث پاکسازی عمیق منافذ پوست و سلولهای مرده سطح پوست میشود.مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست های خشک و حساس، روشن کننده و شفاف کننده و رفع کننده تیرگی پوست و همچنین حاوی عصاره ارزشمند پاپایا و دارای AHA و تقویت کننده سطح دفاعی پوست می باشد.

از این ژل میتوانید یک تا دو بار در هفته، لایه نازکی از ژل را روی پوست صورت و گردن بمالید و بعد از چند دقیقه آن را بشویید.

ژل لایه بردار پوست گارنیر

ژل لایه بردار گارنیر بدون چربی و روغن است بنابراین مناسب پوست های چرب می باشد. با یک بار استفاده پوست را لطیف و درخشنده می کند و بعد از یک هفته به وضوح شاهد تغییرات پوست خود می شوید.

  • از بین برنده دانه های سرسیاه پوستی
  • جذب آلودگی های پوست و شاداب شدن پوست شما
  • لایه بردار و پاکننده عمیق منافذ پوست
  • پوستی نرم و شفاف و زیبا بعد از ۱ هفته استفاده
  • دارای BHA
همچنین بخوانید : درمان جوش صورت

ژل لایه بردار پوست اولویOLOY

ژل لایه بردار پوست اولوی با خاصیت لایه برداری قوی و موثر، باعث کاهش تیرگی و زبری پوست و کمک به رفع چین و چروک در پوست شما می شود.

ژل لایه بردار پوست اولوی

ویژگی های ژل لایه بردار اولوی

  • از بین بردن جای جوش و منافذ باز پوست
  • از بین بردن سلول های مرده پوست
  • تسریع در تولید سلول های جدید پوست
  • لایه بردار کمک به پوست ریزی طبیعی پوست
  • مناسب برای انواع پوست

ژل لایه بردار پوست آردن

ژل لایه بردار آردن با ترکیبی فاقد چربی جهت لایه برداری و تنظیم چربی پوست بکار می رود، این ژل لایه بردار با لایه برداری پوست های چرب و دارای آکنه سبب از بین رفتن تدریجی تیرگی های پوست می شود. از جمله ویژگی های آن:

  • کاهش تدریجی چین و چروک پوست
  • کمک به جوانسازی و تولید سلولهای تازه
  • ترمیم و احیا بافت پوست
  • جلوگیری از آکنه و جوش های سرسیاه
  • رفع لک و تیرگی های پوستی
  • مناسب برای پوست های چرب و دارای آکنه

قبل از خواب پوست خود را پاکسازی کنید و از ژل لایه بردار آردن به مقدار کافی روی پوست خود بزنید و صبح بعد از شستشو از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

بهترین ژل لایه بردار پوست

مزایا و معایب ژل لایه بردار

قطعا استفاده هر مواد آرایشی مزایا و معایب خودش را دارد که ما در ادامه به مزایا و معایب ژل لایه بردار اشاره می کنیم.

فواید استفاده از ژل های لایه بردار :

باعث جوانسازی پوست میشود

باز شدن منافذ پوستی و شادابی پوست

از بین رفتن سلو لهای مرده پوست

رفع چین و چروک و تیرگی پوست

بهبود جوش های سرسیاه و سرسفید

درمان لک های افزایش سن و کک مک

معایب استفاده از ژل های لایه بردار

احتمالا تا اینجای کار همه شما تصمیم گرفتید که از ژل لایه بردار پوست استفاده کنید، اما با آگاهی داشتن از مزایا و معایب ژل لایه بردار می توانید انتخاب بهتری داشته باشید در صورت نداشتن شناخت از نوع پوست خود و یا استفاده از ژل لایه بردار  نامناسب باعث حساس و ملتهب شدن پوست خود می شوید، همچنین استفاده مداوم و طولانی مدت از ژل لایه بردار هم می تواند به پوست شما آسیب وارد کند، بنابراین در انتخاب لایه بردار مناسب دقت کنید.

برای شاد بودن باید خودمان را دوست داشته باشیم،برای آنکه خودمان را دوست داشته باشیم باید زیبا باشیم بنابراین با رسیدگی درست و به موقع به پوست، این عضو حیاتی بدن به زیبایی خودمان اهمیت بدهیم تا هم خودمان شاد و زیبا باشیم و هم در نهایت جهانی پر از زیبایی و شادی در کنار عزیزانمان بسازیم.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید. همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام