روش جدید سریع تا زدن لباس

روش جدید سریع تا زدن لباس

حالت شب

امروزه با کوچکتر شدن خانه ها و آپارتمانی شدن آنها بیشتر خانواده ها به دنبال این هستند که وسایلشان را جوری جمع کنند که فضای کمتری را اشغال کنند. تیم فارسی خوان امروز چند روش جدید سریع تا زدن لباس را برای مخاطبانی که بسیار مرتب هستند و یا دنبال ترفند جدید و خلاقانه تا زدن لباس برای جمع و جور لباس های خود هستند ارائه داده است تا بهتر بتوانند آنها را جمع کنند و نظم بیشتری به منزل و کمد لباسهای خود بدهند. همچنین انواع نحوه تا کردن شلوار که به صورت کاملا جدید و خلاقانه هستند و میتوانید لباس مسافرتی یا زمستانی خود را مرتب کنید. یا حتی برای عزیزانی که در صنف پوشاک فعالیت دارند و دوست دارند پیش چشم مشتری خود را حرفه ای جلوه دهند مشاهده این ویدیو توصیه میشود.

ویدیوی روش جدید سریع تا زدن لباس

توضیح روشهای پرطرفدار در پایین آمده است.

ویدیوی آموزش سریع تا زدن لباس را مشاهده کنید.

روش جدید سریع تا زدن لباس

خانم های خانه دار بیشتر اوقات را صرف تمیزی و مرتب کردن خانه و وسایلش میکنند تا خانه ای تمیز و مرتب داشته باشند تا علاوه بر نظافت بتوانند نظر همسر و فرزندان را جلب کنند و محیط خانه را مرتب نگه دارند البته همه زنها این را هم میدانند که همه ی کار و تلاش آنها اندکی هم بخاطر چشم و هم چشمی دوست و فامیل است در این بین تا زدن لباسها و نگه داشتن مرتب آنها یکی از نکات بسیار مهم برای زنان و حتی آقایون میباشد زیرا دوست دارند لباسهایشان را طوری تا بزنند که علاوه بر جای کم و مرتب بودنشان از چروک شدن آنها نیز جلوگیری کنند.

نحوه سریع مرتب تا زدن لباس

روشهای بسیاری برای تا زدن انواع لباسها وجود دارد از لباسهای ریز مانند جوراب گرفته تا لباسهای بزرگ مانند پالتو ها و شلوارهای جین. تیم فارسی خوان برای آن دسته از خانم هایی که اهمیت بسیاری به تا کردن لباس میدهند چند فیلم آموزشی دارد تا بتوانید از آنها استفاده کنید. برای اینکه لباسهای تا کرده شما خوشبو تر باشند و عطر بهتری داشته باشند میتوانید از صابونهای خوشبو استفاده کنید و در بین لباسهایتان قرار دهید.

ترفند تا زدن خلاقانه لباس زمستانی

اگر لباس زمستانی شما پالتو باشد برای تا زدن آن مطابق ویدیو آن به شکل زیر عمل کنید:

  1. آن را به پشت روی سطح پهن کنید
  2. آستین ها را به داخل از روی خط شانه تا بزنید
  3. پایین آن را تا اندازه کمر تا کنید
  4. ترفند اصلی اینجاست که لبه های آن را باز کنید و بالاتنه را داخل قسمت باز شده بگذارید.

ترفند تا زدن خلاقانه لباس زمستانی

اما اگر پولیور دارید آن را طبق الگوی زیر میتوانید تا بزنید

  1. آن را روی زمین صاف پهن کنید
  2. پایین تنه را تا زیر آستین ها به دو نیم تقصیم کنید و یک تا بزنید
  3. تای دوم را جوری انجام دهید که بین دو آستین قرار بگیرد
  4. هر دو آستین را به داخل تا کنید
  5. تای دوم را از جای آرنج بزنید
  6. کل پلیور را داخل کلاه ببرید

انواع تا کردن شلوار

تا کردن شلوار مخصوصا شلوار جین دردسری دارد که بعد از تا کردن معمولی قسمت کمر آن به دلیل دوخت های زیاد معمولا حجیم میشود و مرتب تا نمیشود. طبق ویدیو آموزشی طبق مراحل زیر گام به گان انجام دهید تا به راحتی فضای کمدتان را که به شلوارها اختصاص داده اید را مرتب و منظم کنید.

  1. ابتدا آن را از وسط به داخل تا کنید
  2. یک پای آن را از زانو به طور مورب به بیرون تا کنید
  3. از قسمت کمر تا پایین را لوله کنید
  4. آن یک پای را که بیرون مانده رو شلوار لوله شده بکشانید

انواع تا کردن شلوار

یک روش دیگر برای تا کردن شلوار وجود دارد که به این ترتیب که:

  1. بالاتنه را تا خشتک به داخل تا کنید
  2. هر دو پای را جداگانه وجب به وجب تا کنید تا به بالاتنه برسید
  3. هریک را جداگانه یک تای اضافه بزنید تا به داخل شلوار برود
  4. شلوار را از وسط تا کنید

روش سوم برای تا کردن شلوار تقریبا مشابه نحوه تا زدن قبلی است با یک تفاوت کم که ابتدا آن را از وسط به داخل تا کنید و سپس هر یک از پاها را وجب به وجب تا بزنید و نهایتا وقتی به بالاتنه رسیدید آن را درون شلوار داخل ببرید.

روش جدید سریع تا زدن لباس به صورت ترکیبی

این روش بستگی به انواع لباس هایی که استفاده میکنید دارد. با توجه به اینکه ابتدای فصل گرما است و کم کم باید لباس های زمستانی جمع آوری شوند، حالتی را در نظر میگیریم که بیشتر لباس های زمستانی داشته باشد.

در این حالت حتما باید لباسها به ترتیب حجم از بزرگ به کوچک و از پایین به بالا چیده شوند. درواقع از حجیمترین انها شروع میکنیم و به ترتیب حجم بقیه را روی آن بدون تا زدن میچینیم. سپس از لباسی که روی بقیه قرار دارد شروع میکنیم و تا میزنیم. به هر یک از لباس های مشابه دگر که برسیم همه را باهم تا میزنیم نهایتا همه را از آستین ها داخل میکنیم و مانند الگوی پولیور آن را داخل کلاه تا میکنیم.

انواع ویدیوهای آموزشی تا زدن لباس ها را مشاهده کردیم و سعی داشتیم بهترنی آنها را انتخاب کنیم. اما نکته جالبی که در بین همه آنها مشترک بود این بود که اغلب این ویدیوها مربوط به کشورهای شرق آسیا است. مانند کره و ژاپن؛ که این روشهای جدید را ابداع نموده اند. واقعا که این چشم بادامی ها  برای هرکاری حتی پیش پا افتاده ترینشان ترفندهای خلاقانه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام