راز زیبایی زنان کره ای

حالت شب

راز زیبایی زنان کره ای

داشتن زیبایی بی عیب و نقص چیزی است که زنان در سرتاسر دنیا در آرزوی داشتن آن هستند ، یک اصل مهم برای زیبا بودن ، پوست براق و روشن است که موجب ایجاد اعتماد به نفس می گردد در حقیقت ، با مدرن شدن زندگی انسان ، زنان بیشتر در معرض شرایط منفی که به پوست مرتبط است قرار می گیرند.با فارسی خوان همراه باشید.

امروزه روش نگهداری از پوست به سبک کره ای ها در جهان بسیار معروف شده است چرا که پوست صورت آنها بسیار صاف و بدون نقص است.مراقبت از پوست بخش مهمی از سبک زندگی مردم کره ،صرف نظر از سن و جنسیت آنها به شمار می رود. کودکان از همان کودکی یاد می گیرند که با استفاده از ضد آفتاب، پوست خود را از اشعه های مضر خورشید محفوظ نگه دارند.کره ای ها برای روشن شدن پوست شان مرتب لایه برداری می کنند و هرگز از خانه بدون استفاده از مرطوب کننده مناسب بیرون نمی روند. در ضمن مراقب هستند که رطوبت پوست در طول روز از بین نرود و مرطوب کننده را چند بار تمدید می کنند.

راز زیبایی زنان کره ای ۱) تغذیه

مردم کره جنوبی، از رژیم غذایی جالب و در عین حال سالم و مغزی برخوردار هستند که سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده ، تاثیر فراونی در سلامت و زیبایی پوست دارد و مانع بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرطان می‌‌شود. آن‌ها، تمایل بسیار زیادی در استفاده از سبزیجات تازه، برنج، گوشت، آبزیان، ادویه‌های تند، رشته (نودل)، سیر، زنجبیل و روغن کنجد، در منوی غذایی روزانه‌ی خود دارند. رژیم غذایی مردم کره‌ جنوبی، بر مبنای استفاده از برنج، سبزیجات و انواع گوشت، پایه‌ریزی شده است.تغذیه بهترین کمک کننده به پوست است زیرا مخلوطی از ویتامین ها و ریزمغذی های ضروری برای متعادل نگهداشتن پوست از این طریق تامین میشود

تغذیه مردم کره جنوبی

علاوه بر اهمیت میزان کالری و ترکیبات اصلی غذا ، غذاهای کره ایی نیز دارای تکنیک های خاص و منحصر بفرد خود در پخت و پز دارند که ارزش غذایی آن را حفظ می کنند . همچنین لازم است بدانید که آنها از خوردن غذاهای سرخ شده کاملا خودداری می کنند و بیشتر از غذاهای کبابی و بخارپز استفاده می کنند و به همین علت دارای اندامی مناسب و مطلوب هستند.ورزش ، نوشیدن آب کافی ، و خواب کافی از جمله اصول مهم داشتن اندام و پوست زیبا هستند.

راز زیبایی زنان کره ای ۲) ماسک ها

زنان کره ای اکثرا صاحب پوستی بسیار صاف و بدون آکنه و چروک و جوان و شاداب هستند . اگر زنان کره ای را دیده باشید حتی در سنین بالا هم کمتر دچار چین و چروک میشوند.کره ای ها از شیر برای پاک کردن صورت استفاده می کنند و معتقدند شیر به نرم و لطیف شدن پوست کمک می کند ،هچنین آب برنج حاوی ویتامین E، اسیدهای چرب اصلی و نشاسته است که به نرمی پوست کمک می کند. برنج در افزایش رطوبت پوست و تحریک و نوسازی سلولی پوستی و استحکام پوست موثر است. ماسک برنج در کره طرفدار دارد. در ادامه ی مطلب ماسک های مهم تری به شما معرفی میکنیم:

ماسک ها – ماسک نعنا از ماسک های زیبایی پوست زنان کره ای

استفاده از نعنا برای بهبود وضعیت پوست و به ویژه در کشور های آسیایی جدید نیست ؛در این جا دستورالعمل استفاده از نعنا برای داشتن پوست شاداب وجود دارد:در ابتدا ، باید برگ نعنا تازه را تهیه کنید ، و آن ها را خرد کرده تا خمیر شوند .سپس این ماسک را روی پوست صورت خود بمالید .در حالی که ۱۵ دقیقه منتظر هستید، میتوانید کاری انجام دهید .پس از آن ، ماسک را با آب تمیز بشویید .هر روز این دارو را استفاده کنید ، نتیجه آن را واضح خواهید دید، اما مراقب باشید ، اگر پوستتان کمی حساس است، باید قبل از مصرف آن را روی دستانتان آزمایش کنید.

ماسک ها – ماسک قهوه

بیشترین کاربرد ماسک قهوه برای  ازبین بردن پف و کبودی زیر چشم است استفاده مداوم از این ماسک میتواند پف زیر چشم را به صورت کامل از بین ببرد.قهوه در این باره می تواند بسیار کارآمد باشد و در کل پوست شما را روشن تر کند.حالا بیایید ببینیم که چگونه یک ماسک صورت با استفاده از قهوه، تهیه کنیم: مواد لازم برای ماسک قهوه: یک دوم فنجان قهوه، یک دوم فنجان پودر کاکائو ارگانیک و بدون شکر، یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترش،یک فنجان شیر شیرین نشده و یک قاشق غذاخوری عسل.

ابتدا درون یک کاسه، قهوه را با پودر کاکائو مخلوط کنید. سپس شیر را به آن بیفزایید و هم بزنید تا یک مخلوط همگن بدست آید. برای اینکه مخلوط غلیظ تری بدست آید، باید شیر کمتری را اضافه نمایید. سپس، عسل و آبلیمو را نیز بیفزایید. اکنون ماسک شما آماده است.این ماسک را روی پوست خود اعمال کنید و اجازه دهید تا خشک شود و بعد از ۲۰ دقیقه،با آب معمولی بشویید. برای تاثیرگذاری بیشتر، باید ۱الی۲ دقیقه، به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید. برای قسمت ها و لکه های تیره دور چشم، باید قهوه را با شیر یا روغن زیتون ترکیب کنید و به آرامی روی آن ماساژ دهید.

ماسک قهوه

ماسک ها – ماسک آلوئه ورا و لیمو پاک کننده طبیعی پوست

ماسک آلوئه ورا و لیمو پاک کننده طبیعی پوست است این ماسک به عنوان یک پاک کننده طبیعی برای پوست آسیایی ها عمل میکند. در ابتدا ، یک آلوئه ورا تازه با لکه های سفید و ساقه ضخیم فراهم کنید و بعد برگ آلوئه ورا را برش دهید و با دقت زیر آب بشویید.برگ را فشار دهید و عصاره آن را داخل یک کاسه بریزید و بعد سه قطره آب لیمو به این ژل اضافه کنید. ماسک را بر روی صورت خود اعمال کنید و به آرامی ماساژ دهید و بعد از ۱۵ تای ۲۰ دقیقه با آب گرم بشویید.سپس پوست را با یک حوله خشک کنید و با یک مرطوب کننده پوستتان را هیدراته نگه دارید.

ماسک ها – ماسک خیار

برای تهیه ی ماسک خیار تازه ۲ الی ۳ عدد خیار ، یک قاشق غذا خوری عسل و ۲ قاشق غذا خوری آب نیاز دارید. در ابتدا میتوانید از یک مخلوط کن برای ترکیب این مواد استفاده کنید و سپس این ماسک را به صورت خود اعمال کنید و بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با آب سرد شستشو دهید تا منافذ بسته شود.اگر نمیتوانید مواد را با هم ترکیب کنید ابتدا خیار را در قطعات کوچک برش دهید و با عسل و دیگر مواد ترکیب کنید.

ماسک ها – ماسک گوجه

 زنان کره ای از ماسک های گوجه فرنگی برای درخشان شدن پوست استفاده میکنند ۲ قاشق غذا خوری آب گوجه فرنگی را با ۲ قاشق غذا خوری عسل ترکیب کنید و ماسک را به صورت مستقیم روی پوست خود اعمال کنید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب سرد بشویید. اما برای پوست های چرب دو قاشق غذا خوری  آب خیار را با دو قاشق غذا خوری آب گوجه فرنگی را به خوبی ترکیب کنید. این ماسک را روی پوست چرب خود اعمال کنید.و بعد از ۱۰ دقیقه با آب معمولی بشویید.

راز زیبایی زنان کره ای ۳) مراقبت های مهم پوست

پیش از هر کاری باید پوست صورت را کاملا تمیز کنید. کره ای ها از پاک کننده های روغنی استفاده می کنند، زیرا قدرت پک کنندگی این مواد بسیار بالاست. البته روغن پاک کننده حاوی آنزیم و ویتامین B نیز برای تمیز کردن صورت – از چرک و آلودگی و کرم و ضد آفتاب – بسیار مناسب است. پاکسازی صورت در روش اول ممکن است نتواند پوست تان را کاملا از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب پاک کند، بنابراین یک بار دیگر صورت تان را تمیز کنید اما این بار از پاک کننده های حاوی آب استفاده کنید. این روشی است که کره ای ها به کار می برند. پوست پس از این که کاملا تمیز شد، می تواند هر چه که به آن می زنید، به سرعت به خود جذب کند. لایه برداری، کاری است که در دنیای غرب چندان معمول نمی باشد اما در روش های مراقبت از پوست به سبک کره بسیار مهم است. لایه برداری می تواند سلول های مرده پوست را برداشته و دیگر سلول های پوست را فعال کند و مواد ترمیم کننده پوست بهتر در منافذ نفوذ کنند.

پوست زیبای زنان کره ای

اگر چه بیشتر ما، تونر را به عنوان یکی از محصولات مراقبت از پوست نمی دانیم اما تونر برای مردم کره بسیار مهم است. این محصول به حفظ تعادل پوست و PH آن کمک کرده و برای پوست، مواد مرطوب کننده فراهم می کند و آن را صاف و نرم می کند. از تونر با کیفیت استفاده کنید تا فرآیند پاکسازی پوست و صاف کردن آن را به خوبی انجام دهد.تزریق ها، سرم ها و هر تقویت کننده دیگری که فرمولاسیون مناسبی برای درمان پوست های خاص باشد، چیزی است که کره ای ها به آن توجه بسیاری نشان می دهند. معمولا این درمان ها جلوی مشکلات خاص پوست ها را می گیرند. محصولات با کیفیتی از این تقویت کننده ها در بازار پیدا می شود.اگر چه مردم سراسر دنیا به کرم های دور چشم اهمیت می دهند اما این کرم برای کره ای ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا جایی که حتی کره ای های جوان هم روزانه از کرم دور چشم برای محافظت از پوست شان استفاده می کنند. بدین ترتیب آنها پوست اطراف چشم را آبرسانی کرده و به خوبی مرطوب نگه می دارند و از ایجاد خطوط نازک روی اطراف چشم و پلک جلوگیری می کنند.

کره ای ها عاشق پوست مرطوب و درخشان هستند و به همین دلیل مدام در حال مرطوب نگه داشتن پوست شان هستند. بنابراین از محصولات با کیفیت گرفته تا ماسک های مرطوب کننده خانگی به فراوانی استفاده می کنند.استفاده از ضد آفتاب یکی از معمولی ترین کارهایی است که کره ای ها انجام می دهند. تشعشعات ماوراء بنفش به شدت روند پیری پوست را سرعت می دهد و کره ای ها با پشتکار ویژه ای از پوست شان در برابر این اشعه محافظت می کنند. در واقع همین مراقبت از پوست را در خصوص پوست باقی بدن شان مانند گردن و دست ها نیز انجام می دهند.این هم دلیل دیگری است که چرا کره ای ها پوست روشن و درخشانی دارند. اگر در برابر تشعشعات نور خورشید بدون محافظ باقی بمانید، علاوه بر زود چروک شدن پوست، نقاط قهوه ای بسیاری روی پوست بدن تان پدیدار می شود.

 

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

  1. مطلب فوق‌العاده ای بود. متشکر?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام