نشانه های وجود آدم فضایی

حالت شب

نشانه های وجود آدم فضایی

اگر از طرفداران و دنبال کنندگان اخبار آدم فضایی ها و در کل یوفوها باشید، حتما می دانید که کارشناسان و علاقه مندان آدم فضایی ها همگی به اتفاق، یک نظریه ی مشترک دارند و آن این است که آدم فضایی ها در زمانی که علم بشر به این سطح از پیشرفت نرسیده بود، بی شک بر روی زمین رفت و آمد داشتند.

حال اگر ما بخواهیم به همین نظریه اکتفا کنیم می توانیم با جدیت تمام بگوییم که برخی از آثار باستانی که در جهان وجود دارد، توسط آدم فضایی ها و یا همان بیگانگان ساخته شده است. برای اادامه این مطلب جذاب با فارسی خوان همراه باشید.

دانشمندان چطور دنبال آدم فضایی می‌ گردند

پاسخ این است که دنبال مناطق گلدی‌ لاکس می‌ گردند، یا کمربند های حیات. یعنی جاهایی اطراف ستار‌ه‌ ها که اگر سیاره‌ای باشد، فشار اتمسفرش به اندازه‌ای خواهد بود که آب در سطح سیاره مایع بماند. اما اینکه موجوداتی در سیاره‌ های دیگر هستند یا نه، کسی نمی‌داند. قرن‌ هاست بشر با این پرسش درگیر است و هنوز پاسخی نیافته. در عوض، در مسیر رسیدن به پاسخ، کشف‌ های مهم داشته و فرضیه‌های باور نکردنی داده و ردی به جا گذاشته که مرورش خالی از لطف نیست.

فرازمینی‌های هوشمند

برخی ستاره‌ شناسان معتقدند در سیاه‌ چاله‌ ها یا ستاره‌ های بسیار بزرگ احتمالا موجوداتی زندگی می‌ کنند. حتی در سیاه‌ چاله عظیم وسط کهکشان راه شیری. اگر چنین موجوداتی باشند و تمدنی به مراتب کهن‌ تر از ما داشته باشند، قاعدتا هوش مصنوعی هم ساخته‌ اند.

فرازمینی‌های هوشمند

و این موجودات هوشمند ممکن است مثل ما نرم و لطیف نباشند و لازم نباشد در کمربند حیات که آب و اکسیژن هست زندگی کنند. برخی ستاره‌ شناسان می‌گویند چنین موجوداتی احتمالا ترجیح می‌ دهند در جاهایی مثل سیاه‌ چاله‌ ها یا ابرستاره‌ ها زندگی کنند که سطح انرژی به مراتب بالاتر است.

سیگنال‌ هایی از منبع مرموز

دانشمندان در سال ۲۰۰۴، منطقه‌ای را در آسمان مورد بررسی قرار دادند که همواره سیگنال‌ های رادیویی مرموزی را ساطع می‌کرد. این سیگنال‌ ها که توسط برخی واحدهای رادیویی در زمین دریافت شدند، می‌ توانستند نشانه‌ای از یک حیات فرازمینی باشند که تلاش می‌کند تا با زمینی‌ ها ارتباط برقرار کند.

باکتری‌ های مشتری

طی مطالعاتی که در سال ۲۰۰۱ بر روی سیاره مشتری انجام شد این احتمال قوی بوجود آمد که حلقه قرمز رنگ دور مشتری می‌تواند در نتیجه نور های مادون قرمزی باشد که باکتری‌ های موجود در مشتری پس از یخ زدن از خود ساطع کرده‌اند.

صحرای نازکا

در سال ۱۹۲۰ زمانی که هواپیما شروع به پرواز بر فراز صحرای نازکای پرو کرد، خلبانان از مشاهده صحنه‌‏ای که دیدند بسیار شوکه شدند، نقش‌‌‏های بسیار بزرگی که با بیش از ۸۰ کیلومتر طول و بعضی با عرض ۱۸۰ متر بر روی زمین کنده‌‌‏کاری شده بودند. آنها معتقدند که کنده‌‌‏ کاری‌‌ ‏ها باید بین ۳۰۰ سال قبل از میلاد و ۸۰۰ سال بعد از میلاد مسیح به‌ ‏وجود آمده باشد. باستان‌‌‏شناسان و انسان‌‌‏شناسان هنوز هم درباره آنها گیج و سردرگم‌‌‏اند.

صحرای نازکا

برخی می‌‌‏گویند کسانی که آنها را ساختند باید از طریق آسمان هدایت و راهنمایی شده باشند. بعضی‌‌ ‏ها هم گفته‌‌‏اند این طرح‌‌‏ های پرزحمت، بدون کمک نیز می‌‌ ‏تواند ترسیم شده باشد. دلیل اینکه چرا مردم چنین علامت‌‌‏ های بزرگی را ساخته‌‌‏اند تا از آسمان تشکر کنند، هنوز به‌‏صورت راز باقی مانده است. یکی از این حکاکی‌‏های بزرگ ملقب به « فضانورد » است و بقیه آنها، به شکل حیوانات و اشکال هندسی می‌‌‏باشند.

نشانه‌هایی از آپولو ۱۱

سه روز به ماموریت آپولو ۱۱ مانده بود که خدمه‌ی سفینه گزارش رویت جسمی عجیب را در نزدیکی خود می‌دهند. آن‌ ها ابتدا فکر می‌کنند این جسم قسمتی از موشک جدا شده‌ی SIV-B است اما از زمین خبر می‌ رسد که موشک مذکور بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از آن‌ها فاصله دارد. خدمه‌ ی این فضاپیما آموزش‌ های زیادی دیده بودند و امکان خطای آن‌ ها بسیار کم است. هیچ توضیح رسمی درباره‌ی آن‌ چه فضانوردان آپولو ۱۱ دیده بودند داده نشد، حتی فضانورد معروف باز آلدرین نیز آن جسم را دیده بود.

شهاب سنگ آلن هیلز

در رویدادی بزرگ در سال ۱۹۹۶ دانشمندان اعلام کردند که به شواهدی از وجود نوعی فسیل میکروبی در شهاب سنگی که از مریخ به زمین آمده بر خورده‌اند. حتی پای بیل کلینتون رئیس جمهور وقت آمریکا نیز به این موضوع باز شد، دنیا منتظر شنیدن این خبر بود که ما در این کیهان تنها نیستیم.

همچنین بخوانید : حلزون حیوان شگفت انگیز

تجزیه و تحلیل‌های بعدی بر روی شهاب سنگ آلن هیلز (ALH 84001) بحث‌های دیگری را به وجود آورد؛ بسیاری از کارشناسان بر این عقیده بودند که ممکن است این آثار توسط فرآیند های غیر زنده به وجود آمده باشد. دانشمندان تاکنون نتوانسته‌اند منبع این آثار را کشف کنند.

ماشین‌‏ های پرنده

متون سانسکریت و مجسمه‌‌ ‏های هند باستان اشاره‌‌ ‏های متعددی به ماشین‌‌ ‏های پرنده به‌‌‏نام ویماناها کرده‌‌‏اند، که گفته می‌‌‏شود خیلی از موجودات دنیاهای دیگر را به زمین آورده است. در روستایی درایالت جارکند هند، یک زمین‌‌ ‏شناس بر روی رد پاهای بزرگی که هزاران سال پیش حکاکی شده بود، تحقیق کرده‌‏است.

بر طبق افسانه‌‌‏ های محلی، بسیاری از نشانه‌‌ ‏ها حکایت از خدایانی دارند که از آسمان در آن منطقه فرود می‌‌ ‏آمدند. موضوع جالب توجه از نظر این زمین‌‏شناس، تصویر حکاکی شده یک شیء پرنده در کنار ردپاها بود. سال گذشته وی به اپک تایمز گفت که : « تصویر کنده کاری جای پا و شئ پرنده، هر دو در روی یک تخته سنگ ولی هر کدام در یک سمت تخته سنگ واقع شده‌‌‏اند. شاید حکاکی‌‌‏ها نشان‌‏گر ورود دو خدای پادشاه توسط اشیاء پرنده باشند. »

نمونه گیری از بیگانه‌ ها

تیمی از دانشمندان انگلیسی بالنی تحقیقاتی را به استراتوسفر جو فرستادند و پس از بازگشت آن به زمین آن‌ ها نوعی ارگانیزم بیولوژیکی کوچک را در آن مشاهده کردند. دانشمندان عقیده دارند احتمال دارد این نمونه‌ های تصادفی از میکروب از فضا به لایه‌های بالای جو زمین رسیده باشد.

سیگنال‌ های منظم ناشناس

در سال ۱۹۷۷، محققان دانشگاه اهایو در آمریکا، پالس‌ هایی عجیب را از فضا دریافت کردند که معنای آنها نامفهوم بود اما مطالعات نشان می‌داد که این پالس‌ ها و سیگنال‌ ها منظم هستند. پالس‌ های اشاره شده از فاصله ۲۲۰ میلیون سال نوری به زمین رسیده بودند و این امکان وجود داشت که آنها از طریق یک فرستنده قوی بیگانه ارسال شده باشند.

سیگنال‌ های منظم ناشناس

حیات در سیاره ناهید

اتمسفر سیاره ناهید نیز می‌ تواند پذیرای گونه‌ هایی از حیات باشد. این فرضیه با مطالعاتی که در سال ۲۰۰۲ بر روی اتمسفر سیاره ناهید انجام شد به دست آمد. محققان در اتمسفر ناهید، کربونیل سولفاید کشف کرده بودند.

خواهران زمین

دانشمندان از سال ۲۰۰۱ تاکنون بررسی مجدد یک تئوری را آغاز کرده‌اند که اثبات می‌کند کهکشان راه شیری به غیر از کره زمین میزبان صدها هزار سیاره دیگری است که می‌ توانند از “حیات” میزبانی کنند.

همچنین بخوانید : مینی ربات های جاسوسی

افسانه انکی

در داستان‌ های اساطیری سومری، انکی (Enki) یکی از خدایان برتر است. او فرزند آنو (Anu) و برادر ناتنی انلیل (Enlil) بود. انکی به معنای «پادشاه زمین» بوده و مورخان آورده‌اند که علت انتصاب چنین عنوانی این است که او اولین نژاد از پادشاهان فرازمینی بود که به زمین سفر کرد.

علاوه بر این، انکی نام اولین شهرهایی بود که برای بیگانگان در زمین ساخته شد. بر اساس افسانه‌ های سومری، انکی یک پادشاه بیگانه است که همراه با نینهورساگ (Ninhursag) به عنوان خدای کوهستان‌ ها به زمین آمد.

نظر ناسا

الن استوفان (Ellen Stofan) به عنوان یکی از دانشمندان ناسا می‌گوید: به احتمال بسیار قوی ما تا یک دهه آینده به شواهدی بسیار محکم از حیات در ماورای زمین دست خواهیم یافت. من فکر می‌کنم که ما طی ۲۰ تا ۳۰ سال آینده شاهد یک اکتشاف بسیار بزرگ خواهیم بود. ما اکنون می‌دانیم به کجا و به چه شکل نگاه کنیم. در بسیاری از موارد ما تکنولوژی لازم را در اختیار داریم و همین حالا نیز در مسیر اجرایی کردن آن هستیم. بنابراین من فکر می‌کنم که در مسیر درستی قدم برمی‌داریم.

نظر ناسا

جان ام گرانسفلد (John Mace Grunsfeld) فیزیکدان و فضانورد بازنشسته اهل کشور ایالات متحده آمریکا نیز در این باره می‌ گوید: من فکر می‌ کنم که تا کشف حیات فرازمینی در منظومه شمسی (چه در دنیاهای یخی و چه در مریخ) تنها یک دهه و تا کشف حیات در مدار ستاره‌ای دیگر دو دهه فاصله داریم.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام