زیباترین دسته گل های هدیه

حالت شب

زیباترین دسته گل های هدیه؛ دسته گل یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن است فرقی نمیکند به چه کسی و برای چه مناسبتی، دسته گل یک هدیه ‌ای است که هم خانم‌ ها را خوشحال می ‌کند و هم آقایان را و هیچوقت از مد نمیافتد. در این مقاله فارسی خوان میخواهیم شما را با انواع دسته گل های زیبا آشنا کنیم.

دسته گل طبیعی

دسته گل طبیعی

تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی زیبا و ساده کاری بسیار آسان و سرگرم کننده است که حس و انرژی مثبت را به شما هدیه میکند. مزیت اصلی دسته گل طبیعی تازگی و طراوت گلهاست که واقعا زیباست و حس شادابی دارد. اما از بزرگترین عیب های آن این است که زود خراب می شوند وشما نمی توانید آنها را به یادگار داشته باشید.

دسته گل مصنوعی

دسته گل مصنوعی را می توانید دقیقا به مدلهای دسته گل طبیعی انتخاب کنید. بهترین مزیت دسته گل مصنوعی ماندگاری آن است. البته دسته گل مصنوعی در عکسها نیز خیلی خوب به نظر می رسند و اصلا تفاوتی با گل های طبیعی ندارند. دسته گل مصنوعی انتخاب خوبی است برای کسی که می خواهد دسته گل عروسی را برای چندین سال نگه دارد.

برای اینکه دسته گلتان زیاد با گل های طبیعی فرقی نکند می توانید از گل های لمسی استفاده کنید این گل ها نوعی از گل های مصنوعی جدید هستند که حتی وقتی لمسشان هم می کنید مطمئن نیستید طبیعی است یا مصنوعی . در این صورت شما یک دسته گل زیبا دارید که برای همیشه می توانید آنهارا به عنوان یادگاری نگه دارید.

دسته گل رز

از نماد‌های مختلف گل رز می ‌توان به سمبل شهادت و عشق آسمانی اشاره کرد. گل رز در مصر باستان نماد تقوی و پاک دامنی است و در عهد یونان نشان مقدس بودن و رومی ‌ها آن را نماد فتح و پیروزی می ‌دانستند. بعضی معتقدند که رنگ‌ های گل رز نیز دارای معانی متعددی است. برای مثال رنگ زرد گل رز به معنی شادی و روابط دوستانه است، رنگ سفید این گل نماد معصومیت، رز صورتی به معنی تشکر و قدردانی و گل رز قرمز معنی عشق را دارد. تفسیر رنگ گل رز در بیشتر کشور‌ها به یک معنی و مفهوم است.

انواع باکس گل رز

برای این منظور باید به چند نکته توجه شود؛ هزینه در نظر گرفته شده به چه مقدار است، هدیه به تنهایی یک باکس گل است، هدیه‌ای جداگانه علاوه بر باکس گل در نظر گرفته اید و … . بعد از پاسخ به این سوال‌ ها طرح‌های مد نظر را بررسی کنید و خرید خود را نهایی کنید. می ‌توانید خرید باکس گل رز برای هدیه را به صورت حضوری یا اینترنتی توسط فروشگاه‌ های گل فروشی انجام دهید. تمام فروشگاه‌ ها ایده‌هایی جدید برای ارائه باکس‌ های گل رز برای هدیه را دارند که می توانید هدیه خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

باکس گل رز ساده

در این جعبه‌ ها، گل‌های رز را در کنار یک درگیر قرار می ‌دهند و به سادگی آن را تزئین می‌ کنند. این هدیه از ساده ‌ترین و همیشگی ‌ترین‌ها در بازار است که هنوز کاربرد دارد. در هر نوع باکس و جعبه ایی که مد نظرتان است می‌ توانید این ایده را داشته باشید، از جعبه ‌های مقوایی تا سبد‌ های چوبی این ایده را در بر می ‌گیرند.

باکس گل رز و هدیه

این باکس ‌ها جذابیتی فرا‌تر از مورد قبلی دارند، زیرا تلفیق هدیه و گل‌ های رز زیبایی را دو چندان می‌ کند. می‌ توانید هدیه را یک قسمتی از جعبه قرار دهید و کنار آن را گل آرایی کنید یا این که هدیه را زیر گل‌ ها پنهان کنید.

باکس رز حروف

باکس رز حروف

ایده‌ای جدید که بازار این روز‌ها را به دست خود گرفته است. می ‌توانید باکس حرف اول اسم فردی که هدیه متعلق به اوست را انتخاب کنید و از فرد گل فروش بخواهید آن را با گل‌ های انتخابی شما آرایش کند. یا یک باکس ساده را در نظر بگیرید و با کمک اسفنج حرف ابتدای اسم مورد نظر را ایجاد کنید و بخواهید آن را برایتان بیارایند و آن را داخل باکس مد نظر قرار بدهید.

باکس گل رز و شکلات

جعبه‌ای زیبا و البته خوشمزه که همه را مجذوب خود می ‌کند. ترکیب شکلات و گل رز یکی از بهترین ترکیب‌ها برای هدیه است. به جای شکلات می‌ توانید از شیرینی ‌های خوشمزه و زیبا برای تکمیل این باکس زیبا اقدام کنید.

دسته گل عروس

آرزوی هر عروسی است که در مراسم عروسی خود دسته گلی خاص و زیبا در دست بگیرد و در مراسم مانند یک ستاره بدرخشد, دسته گل از مهم ترین اکسسوری های عروس است که نقش بسزایی در زیبا جلوه دادن او در شب عروسی دارد و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. برای انتخاب دسته گل عروس نکاتی مانند فصل , مد سال و سلیقه شخصی تان اهمیت دارد.

دسته گل عروس برای فصل بهار

گل های رز مینیاتوری از دسته گل هایی هستند که تقریباً در همه ی فصول سال می‌ توانید پیدایشان کنید، در فصل بهار برای اینکه با تازگی و طراوت بهاری هماهنگ شوید می‌ توانید از رنگ های صورتی و بنفش کم رنگ این گل زیبا استفاده کنید. گل های کوکب انواع مختلفی دارند و نوع گل کوکب مناسب دسته گل عروس، کوکب زینتی پرپر است که در فصل بهار در همه گل فروشی ها پیدا می ‌شود، این نوع گل تنوع رنگی زیادی برای دسته گل عروس دارد و از نظر قیمت هم ارزان و مناسب است.

دسته گل عروس

دسته گل عروس برای فصل تابستان

اگر مجذوب معصومیت و سادگی که گل نرگس به ظاهرتان در روز عروسی شما می ‌دهد شده اید، ولی مراسم عروسیتان در فصل گرم برگزار می‌ شود که در آن خبری از نرگس های زمستانی نیست، پیشنهاد ما به شما گل نرگس درختی است. یکی از رایج ترین انتخاب عروس و دامادها برای دسته گل عروسی گل های صد تومانی هستند، که با ظاهر پر برگشان حجم گل ‌های به کار رفته در گل آرایی مراسم عروسیتان را دو چندان می‌ کند.

یک نکته ی جالب در مورد گل های صد تومانی این است که نباید فریب اسم این گل را خورد، عنوان (صد تومانی) به این دلیل است که در روزگار قدیم که این نوع گل به تازگی به بازار آمده بود، قیمتش صد تومان و از بقیه گل ها گران تر بود و به مرور به همین اسم بین مردم شناخته شد. اگر به گل های صد تومانی علاقه دارید اما متناسب با بودجه شما نیستند می ‌توانید از جایگزین ارزان تر این گل ها، یعنی گل های آلاله استفاده کنید که ظاهرا شبیه به هم هستند.

دسته گل عروس برای فصل پاییز

گل های آلسترومریا تنوع رنگی زیادی دارند و تقریبا شبیه ترکیب گل های شیپوری و نرگس هستند. قیمت نسبتا مناسبی دارند و با سلیقه ی اکثر عروس ها هماهنگند. از این نوع گل در فصل های بهار و تابستان هم می ‌توانید استفاده کنید. همچنین گل داودی ظاهری شبیه به گل کوکب دارد و اگر به ظاهر گل های کوکب علاقه دارید و عروسیتان در پاییز است می‌ توانید از گل داودی استفاده کنید.

دسته گل عروس برای فصل زمستان

انتخاب چند ساقه گل شیپوری سفید برای یک دسته گل تمام سفید یک انتخاب شیک و رویایی برای عروسی های زمستانی است. گل های یاسمن، این شکوفه های خوشبو و کوچک برای تکمیل دسته گل عروس خانوم های ساده پسند انتخاب مناسبی هستند.

دسته گل عاشقانه برای تولد همسر

گل های قرمز، صورتی، بنفش بهترین انتخاب برای هدیه دادن به خانم ها هستند زیرا اکثر خانم ها به این رنگ گل ها علاقه دارند.

دسته گل برای مادران به مناسبت زایمان

دسته گل برای مادران به مناسبت زایمان

دسته گل یکی از هدایایی است که برای مناسب ‌های مختلف مناسب است از تولد تا سالگرد ازدواج و زایمان، دسته گل‌هایی که به مناسبت زایمان برای تازه مادران میبرید هم میتوانند طبیعی باشند و هم مصنوعی.

این مطلب توسط تیم فارسی خوان جمع آوری و تکمیل شده است امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید.همچنین از شما همراه گرامی می خواهیم که برای پیشرفت این مطلب نظر خود را از بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟

09901528674

پشتیبانی در تلگرام